فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل پالتو زنانه جدید در فروشگاه اینتنرتی مد و لباس دیجی استایل

مدل پالتو زنانه همگام با مد روز ۲۰۱۷

مدل پالتو زنانه را نه تنها متناسب با مد روز انتخاب کنید بلکه با شناخت فرم بدن بهترین دوخت و طرح را بخرید. پالتو لباسی ضروری برای روزهای سرد زمستانی است و البته تصمیمی که برای خرید پالتو می‌گیرید اهمیت زیادی دارد.

یک پالتو شیک زنانه و مناسب شما می‌تواند سبک شما را نشان دهد. پس بهتر است سراغ خرید پالتو زنانه ای بروید که بتوانید در طول یک فصل آن را چندین بار بپوشید، بدون آنکه از مدل آن سته شوید و یا اینکه پارچه و دوخت آن از بین برود.

داشتن کدام مدل پالتو زنانه ضروری است؟

پالتو زنانه ای که داشتن آن ضروری باشد برای هر فردی می‌تواند متفاوت باشد، این به تیپ و سبک لباس پوشیدن شما بستگی دارد که به چند مدل پالتو نیاز خواهید داشت. می‌توانید یک مدل پالتو زنانه داشته باشید که هم با لباس مجلسی خوب به نظر برسد و هم برای استایل روزمره مناسب باشد و هم می‌توانید چندین مدل پالتو را در کمد لباس‌تان بگذارید.

اما توصیه می‌شود از انواع مدل پالتو زنانه حداقل یک مورد را برای موقعیت‌های خاصی داشته باشید.

  • یک مدل پالتو که در طول روز می‌پوشید و در واقع پالتو معمول شما در زمستان است. سایز ایده‌آل برای خرید پالتو روزمره قد متوسط یعنی چیزی در حدود روی زانو است. این مدل پالتو می‌تواند طرح روزمره یا مجلسی و شیک داشته باشد، این به سبک لباس پوشیدن روزمره شما باز می‌گردد.
  • یک پالتو بسیار شیک که برای لباس مجلسی زنانه و موقعیت‌ها و مهمانی‌های ویژه مناسب باشد.
  • یک پالتو اسپرت زنانه یا روزمره‌تر که برای آخر هفته و سفرهای کوتاه یا پیک نیک مناسب باشد. مدل پالتو زنانه کوتاه برای این تیپ مناسب‌تر است.
  • یک کاپشن زنانه معمولی برای روزهای سرد برفی
  • یک بارانی زنانه که معمولا همیشه روی مد است و عمر زیادی نیز دارد.

اگر شما هم به فکر خرید پالتو زنانه جدید هستید و می‌خواهید این بار همگام با مد روز ۲۰۱۷ بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است چند نکته را مدنظر قرار بدهید.

مدل پالتو جیدید و پالتو دخترانه در سایت فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

کدام مدل پالتو زنانه را باید خرید؟

وقتی یک تصمیم به خرید پالتو زنانه جدید می‌گیرید ابتدا باید فرم بدن خود را بشناسید. دانستن فرم بدن به شما کمک می‌کند که فرم پالتو ، قد و حجم آن را درست انتخاب کنید.

مدل پالتو زنانه کاملا راسته

این مدل پالتو زنانه امسال در طرح‌های ساده و چهارخانه روی مد ۲۰۱۷ است. پالتو زنانه با فرم راسته اگر کوتاه باشد برای تیپ روزمره انتخاب مناسبی است و اگر با رنگ‌های ساده‌تری باشد حتی آن را می‌توانید روی لباس مجلسی بپوشید.

مدل پالتو مجلسی زنانه

مدل پالتو مناسب برای لباس مجلسی معمولا دوختی خاص و شیک دارد.

کمر این مدل پالتو می‌تواند دوخت راسته و فون داشته باشد یا اینکه برش دار بوده و از روی کمر پالتو کمی آزادتر قرار بگیرد.

مشاهده پالتوهای رسمی و مجلسی زنانه

مشاهده پالتوهای رسمی و مجلسی زنانه

این مدل پالتو معمولا نباید پارچه خیلی نازک یا لیز داشته باشد. پارچه پالتو مجلسی معمولا کمی ضخیم‌تر است که دوخت‌ها به صورت تمیز و صاف در آن به کار بروند.

به این دقت کنید که پالتو با دکمه‌های بسته حالت خوبی روی فرم بدن شما داشته باشد.

خرید پالتو زنانه جدید و مد روز 2017 در سایت فروش لباس فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مدل پالتو مردانه برای زنان

این مدل پالتو بشتر حالت یک کت بلند مردانه را دارد که امسال بسیار مد شده است. در کنار ظاهر جالب آن به دلیل آزاد بودن فرم پالتو، شما در آن احساس راحتی خواهید داشت و البته زیر آن می‌توانید یک پلیور زنانه شیک نیز بپوشید که برای این فصل بسیار زیبا خواهد بود.

اما به این توجه کنید که این مدل پالتو زنانه کمی فرم مربعی دارد پس اگر قد کوتاه هستید یا کمی تپل، بهتر است سراغ پلوهای با دوخت زنانه‌تری بروید.

مدل پالتو کمربند دار

پالتو کمربند دار زنانه مدلی شیک و راحت است که البته برای بیشتر زنان با فرم هیکل متفاوت مناسب است. برای زنانی که فرم بدن آن‌ها سیبی شکل است شاید انتخاب پالتویی با دوختی که شما را لاغرتر نشان دهد بهتر باشد، اما یک پالتو کمربند دار نیز انتخاب خوبی است.

مشاهده پالتوهای کمربند دار زنانه

مشاهده پالتوهای کمربند دار زنانه

مدل پالتو زنانه بلند

اگر قد بلند هستید می‌توانید به فکر پالتو زنانه جدید بلند باشید که امسال بیشترین بخش کلکسیون مد زمستانی را به خود اختصاص داده است.

این مدل پالتو معمولا دوختی ظریف روی کمر دارند و بدن را کشیده تر نشان می‌دهند. البته اگر چندان قد بلند نیستید مواظب انتخاب مدل پالتو باشید، شاید پالتوهای کوتاه تر برای شما بهتر باشد.

مدل پالتو چرم زنانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مدل پالتو زنانه کوتاه

پالتو کوتاه معمولا بسیار کاربردی و همیشه روی مد است. بهتر است پالتویی را انتخاب کنید که دوخت ظریف زنانه داشته باشد یا کمی بخش کمر آن زاویه‌دار شده باشد.

مدل پالتو چرم زنانه

پالتو چرم گزینه مناسبی برای اضافه کردن به کمد لباستان است. مزیت پالتو چرم این است که آن راهم در روزهای خنک پاییزی با یک لباس نازک‌تر در زیر می‌توانید بپوشید و هم در روزهای سرد زمستانی. اگر به فکر خرید پالتو چرم زنانه هستید بهتر است بدانید امسال رنگ شتری مد است.

برای همراه شدن با مد زمستان ۲۰۱۷ بهتر است سری به کلکسیون‌های زمستانی جدید معتبرترین تولیدکنندگان و فعالان مد بزنید تا بتوانید بهترین‌ها را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل نزدیک‌ترین انتخاب برای شما است تا در کوتاه‌ترین زمان بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید و یک مدل پالتو زنانه شیک انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.