فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل کاپشن زنانه جدید در فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

مدل کاپشن زنانه و راه‌های خرید بهترین مدل

مدل کاپشن زنانه ای که انتخاب می‌کنید می‌تواند شما ار از یک زمستان سرد و برفی بدون سرماخوردگی عبور دهد و می‌تواند علاوه بر این یک زن خوش تیپ در فصل زمستان را در شما به وجود آورد، پس خرید یک کاپشن جدید زنانه برای شما می‌تواند یک چالش لذت‌بخش باشد.

آب و هوای منطقه‌ای که در آن هستید در کنار سلیقه شما می‌تواند فاکتور مهمی در انتخاب و خرید کاپشن زنانه باشد، به این ترتیب یک کاپشن کوتاه زنانه با رویه نایلونی برای گرم نگه داشتن شما انتخاب خوبی است، اما اگر هوای شهر شما شرجی است، احتمالا این بهترین انتخاب شما نمی‌تواند باشد.

در این نوشته ما سعی می‌کنیم تمام ویژگی‌های یک کاپشن زنانه را به شما نشان دهیم و شما را در انتخاب و خرید کاپشن زنانه جدید خود راهنمایی کنیم. البته همه انواع کاپشن برای این طراحی شده‌اند که شما را گرم نگه دارند، اما هر کدام برای یک موقعیت بیشترین کارایی را دارند و البته برخی از آن‌ها برای برخی موقعیت‌ها می‌توانند اصلا کارایی نداشته باشند.

ویژگی‌های مدل کاپشن زنانه‌ای که انتخاب می‌کنید

یک مدل کاپشن زنانه می‌تواند ویژگی‌های متنوعی داشته باشد و البته هرساله تکنولوژی‌های طراحی کاپشن تنوع بیشتری پیدا می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها در بیشتر کاپشن‌های زنانه وجود دارد، مثلا کلاه قابل جدا شدن، جیبِ آستر جدا یا لایه بیرونی ضد آب، اما برخی از این ویژگی‌ها تخصصی‌تر هستند.

مشاهده تمام کاپشن‌های زنانه

مشاهده تمام کاپشن‌های زنانه

خرید کاپشن زنانه جدید از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

لایه بیرونی انواع مدل کاپشن زنانه

آب و هوای محلی که در آن زندگی می‌کنید برای انتخاب یک کاپشن جدید زنانه اهمیت زیادی دارد، برخی از آن‌ها با لایه ضدآب برای آب و هوای بسیار مرطوب طراحی شده است.

لایه ضد آب در بسیاری از مدل‌های کاپشن زنانه به کار می‌رود اما همه آن‌ها به طور کامل خاصیت ضد آب بودن ندارند، این لایه‌ها می‌تواند از نایلون تشکیل شده باشد یا پلی استر.

مدل کاپشن زنانه با رویه دولایه

اما یک کاپشن کاملا ضدآب از دو لایه رویی تشکیل می‌شود. لایه بیرونی این مدل کاپشن زنانه اغلب لایه کاملا ضد آب آن است و لایه داخلی لایه‌ای است که قابلیت تنفس به کاپش می‌دهد. به این ترتیب نه تنها لایه رویی کاپشن زنانه از از نفوذ آب به داخل لباس‌های شما جلوگیری می‌کند، بلکه لایه دوم کاپشن باعث می‌شود شما داخل لباس‌هایتان عرق نکنید.

البته در برخی مدل کاپشن زنانه های دیگر از لایه‌های دیگری مثل لایه توری نیز استفاده می‌شود. تکنولوژی‌هایی که می‌تواند در یک مدل کاپشن زنانه حرفه‌ای به کار برود تکنولو‌ژی Gore-Tex است که برای آب و هوای سرد و مرطوب مناسب بوده و علاوه بر آنکه از نفوذ آب به بدن شما جلوگیری می‌کند، امکان تنفس را به پوست شما می‌دهد.

جنس رویه کاپشن زنانه

رویه مدل کاپشن جدید زنانه ای که انتخاب می‌کنید می‌تواند از مواد متفاوتی تشکیل شده باشد. شما می‌توانید سراغ یک کاپشن چرم زنانه بروید یا یک مدل با لایه رویی الیاف مصنوعی را انتخاب کنید.

ویژگی‌های کاپشن چرم زنانه یا کاپشن پوست
  • گرمادهی بالا
  • وزن بسیار سبک
  • ظاهر شیک
  • عمر بالا در صورت نگهداری درست

اما در کنار این ویژگی‌های مثبت می‌توان گفت یک مدل کاپشن چرم زنانه یا هر کاپشن زنانه ای با رویه الیاف طبیعی بسیار گران قیمت است، در هوای بارانی یا در مجاورت گرما از بین می‌رود و البته نگهداری از آن دشوار است.

مشاهده کاپشن‌های زنانه با رویه الیاف طبیعی

مشاهده کاپشن‌های زنانه با رویه الیاف طبیعی

ویژگی‌های مدل کاپشن زنانه با رویه الیاف مصنوعی
  • قابلیت ضد آب بودن
  • قیمت مناسب
  • گرمادهی در هوای بارانی

کاپشن زنانه الیاف مصنوعی نیز درست مانند کاپشن چرم یا پوست طبیعی ویژگی‌های منفی نیز دارد، این مدل کاپشن‌ها معمولا سنگین هستند، عمر کوتاه‌تری دارند و البته چندان انتخاب لوکسی نیست و بیشتر برای استفاده روزمره مناسب است.

خرید اینترنتی کاپشن زنانه جدید از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

خرید کاپشن زنانه با توجه به کلاه

کلاه یکی از مهمترین بخش‌های یک کاپشن زنانه زمستانی است که در خرید کاپشن زنانه باید مود توجه قرار گیرد. کلاه نه تنها از صورت شما در مقابل بوران و بارش برف محافظت می‌کند، بلکه در روزهای بسیار سرد تا حد بسیار زیادی شما را گرم نگه می‌دارد.

با این حال همه افراد کاپشن کلاه دار را دوست ندارند یا حتی گاهی به کلاه کاپشن زنانه نیازی ندارند، به همین دلیل است که مدل کاپشن زنانه ای که کلاه آن قابل جدا شدن باشد، انتخاب خوبی برای خرید کاپشن است.

برخی از انواع مدل کاپشن زنانه ، این قابلیت را دارند که کلاهشان را در یک جیب در پشت کاپشن جمع کنید یا اینکه آن را با بازکردن زیپ یا دکمه کاملا جدا کنید.

مشاهده کاپشن‌های کلاه‌دار زنانه

مشاهده کاپشن‌های کلاه‌دار زنانه

مدل کاپشن کلاه دار زنانه در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا لباس

مدل کاپشن با کلاه خزدار

بسیاری از انواع مدل کاپشن زنانه کلاه دار دارای خز در بخش لبه کلاه هستند، این خز می‌تواند از الیاف مصنوعی بوده یا طبیعی باشد. در واقع خز دور کلاه کاپشن می‌تواند مدل کاپشن شما را زیباتر نشان دهد و البته در مقابل بارش برف نیز از چشمان شما محافظت می‌کند.

همچنین خز دور کلاه باعث می‌شود گرما داخل کلاه باقی مانده و صورت شما یخ نکند. اما اگر نمی‌خواهید خز دور کلاهتان همیشه آنجا باشد نگران نباشید برخی انواع مدل کاپشن زنانه این قابلیت را دارد که خز کلاه را جدا کنید.

مدل کاپشن دخترانه مد روز در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا استایل

جیب مدل کاپشن زنانه

اگر صادقانه بخواهیم بگوییم بیشتر ما اکثرساعات روز را موبایل به دست داریم و البته استفاده از موبایل با بیشتر انواع مدل دستکش زنانه چندان راحت نیست. اما خوشبختانه بیشتر انواع کاپشن زنانه حداقل در یک طرف دارای جیب است.

بهتر است به فکر خرید کاپشن زنانه جدیدی باشید که داخل لایه درونی جیب آن پشم گوسفند یا سایر انواع پشم به کار رفته است، این مدل جیب‌ها دست شما را سریع‌تر گرم می‌کند.

البته علاوه بر گرم نگه داشتن دست‌ها، جیب‌های جای مناسبی برای قرار دادن برخی لوازم با ارزش ما مانند موبایل یا دسته کلید است. بنابراین شاید انتخاب یک مدل کاپشن زنانه که جیب زیپ دار دارد، برای زمانیکه می‌خواهید وسیله مهمی را در جیب خودتان قرار دهید، مناسب باشد.

پس این بار که به فکر خرید کاپشن جدید زنانه خود بودید به اندازه جیب‌ها، جنس لایه درونی و البته زیپ یا دکمه‌دار بودن آن توجه کنید.

خرید کاپشن زنانه جدید از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

ویژگی‌هایی که یک مدل کاپشن زنانه می‌تواند داشته باشد بسیار متنوع است، سر آستین کاپشن زنانه می‌تواند حالت دستکشی داشته باشد یا زیپ به کار رفته در جلوی کاپشن از دو طرف باز و بسته شود.

برای انتخاب کاپشن به کاربردی که قرار است داشته باشد نیز توجه کنید، کاپشنی که در یک روز برفی برای اسکی قرار است بپوشید باید کاپشن اسپرت و در واقع کاپشن اسکی با تمام ویژگی‌های تخصصی آن باشد.

مشاهده کاپشن‌های اسپرت زنانه

مشاهده کاپشن‌های اسپرت زنانه

اگر به دنبال جدیدترین انواع مدل روز کاپشن زنانه هستید، بهتر است آن را در کلکسیون‌های پاییز و زمستان نام‌های تجاری معتبر پیدا کنید. برای دسترسی به این کلکسیون‌ها و گشتن در بین انواع مدل کاپشن زنانه یا کاپشن دخترانه می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید.

مشاهده تمام کاپشن‌های دخترانه

مشاهده تمام کاپشن‌های دخترانه

دیجی استایل در کنار تنوع و کیفیت بالا این امکان را برای شما به وجود آورده است که کلکسیون‌های فصلی را با تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه‌ای خریداری کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.