فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید کفش مردانه جدید و مد روز از سایت فروش اینترنتی کفش و لباس دیجی استایل

مدل کفش مردانه و ۷ نکته ضروری برای مردان خوش تیپ

مدل کفش مردانه و انتخاب آن یکی از دغدغه‌های مردان است وقتی جلوی ویترین فروشگاه کفش مردانه می‌ایستند، این که این بار باید سراغ کدام کفش بروند؟ یک مدل متفاوت با آنچه همیشه انتخاب می‌کنند یا یک کفشی شبیه آنچه همیشه انتخاب می‌کنند را بخرند؟

همیشه این طور نیست که داشتن تعداد بیشتر کفش‌ها به شما در داشتن تیپ بهتر کمک کند. برخی مدل های کفش مردانه شاید هیچگاه به درد شما نخورد و کاربردی نداشته باشد، پس بهتر است کفشی را بخرید، که بیشتری کاربرد را بریتان داشته باشد و البته با این روش صرفه‌جویی هم کرده باشید.

فهرستی از انواع مدل کفش مردانه

اگر می‌خواهید لیستی از کاربردی‌ترین مدل‌های کفش مردانه تهیه کنید، ما در این راه به شما کمک کرده و کفش‌هایی را که باید داشته باشید به شما معرفی می‌کنیم. تا در نهایت مدل کفش مردانه‌ای را که برای خریدن انتخاب می‌کنید ببرای هر موقعیتی مناسب باشد.

از کتانی تا نیم بوت مردانه، ۷ مدل کفش وجود دارد که هر مردی باید آن را در کمد لباس یا جاکفشی خود داشته باشد.

 

مدل کفش مردانه هشترک در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

کفش مردانه هشترک (Brogue)

کفش مردانه مدل هشترک یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های کفش مردانه است. سوراخ‌ها و طرح‌های روی این کفش اصالتا برای این طراحی شده بود که در هوای مرطوب ایرلند اجازه دهد، عراق پا خشک شده و کفش قابلیت تنفس داشته باشد.

برای انتخاب بهترین مدل کفش مردانه هشترک سراغ کفشی بروید که تنها در بخش جلو و پنجه آن طرح‌دار باشد. رنگ قهوه‌ای تیره در این مدل کفش بیشتر مناسب شرایط رسمی و رنگ روشن‌تر آن مناسب روزهای کژوال‌تر است.

کفش هشترک مردانه با رنگ مشکی برای کت و شلوار مناسب است و بهتر است آن را با کراوات مشکی ست کنید. هنگام خرید کفش مردانه مدل هشترک به این قانون توجه کنید که کفش هشترک با طرح‌های بیشتر، کمتر حالت رسمی دارد و در واقع یک مدل کفش مردانه مجلسی به شمار می‌رود.

خرید بوت مردانه مدل چوکا و نیم بوت جیر مردانه از فروشگاه اینترنتی کفش دیجی استایل

نیم بوت جیر چوکا (Chukka)

مدل نیم بوت مردانه چوکا از سال‌های ۱۹۴۰ میلادی محبوب شد. از ویژگی‌های اصلی این مدل نیم بوت طراحی مینیمالیستی، پنجه گرد و ساق تا قوزک پا است و البته یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مدل‌های چوکا، مدل جیر آن است.

بهتر است یک جفت نیم بوت مردانه مدل چوکا با رنگ کرم یا بژ تیره را به عنوان یک بوت زمستانی جدید بخرید. نیم بوت چوکا را می‌توانید با شلوار جین مردانه یا شلوار کتان و یک پلوشرت ست کنید.

 

خرید بوت چرم مردانه و خرید نیم بوت چرم مردانه از فروشگاه اینترنتی کفش دیجی استایل و نمایندگی چرم مشهد

بوت چرم مردانه

نقش یک بوت چرم مردانه را در تیپ و سبک خاص خودتان دست کم نگیرید. نکته مهم در مورد بوت چرم این است که هر قدر آن را بیشتر بپوشید، ظاهری بهتر خواهد داشت.

بنابراین یک جفت بوت چرم مردانه بندی برای جاکفشی هر مردی یک مدل کفش ضروری است. بهتر است به  فکر خرید نیم بوت مردانه چرم با رنگ مشکی یا قهوه‌ای تیره باشید و کمی پایین شلوارتان را تا بزنید تا ظاهری روزمره و کژوال داشته باشید.

بهتر است روی یک جفت بوت یا نیم بوت چرم با کیفیت سرمایه‌گذاری کنید تا سال‌ها بتوانید از آن استفاده کنید، می‌توانید برای پیدا کردن بهترین مدل‌ها سری به مجموعه بوت و نیم بوت چرم مردانه چرم مشهد بزنید.

مشاهده بوت و نیم بوت چرم مردانه

مشاهده بوت و نیم بوت‌های چرم مردانه

خرید کتانی مردانه و کفش کتانی آدیداس و کفش ریباک از فروشگاه دیجی استایل و نمایندگی ریباک و نمایندگی آدیداس

کتانی مردانه سفید

اگر می‌خواهید یک تیپ روزمره‌تر و کژوال داشته باشید، یک جفت کتانی با کیفیت و زیبا آن هم با رنگ سفید بهترین انتخاب است. یک جفت کتانی سفید رنگ اگر با شلوار جین مردانه مشکی رنگ ست شود ظاهر سیاه و سفید زیبایی را به وجود می‌آورد.

سعی کنید یک کتانی سفید ساده انتخاب کنید، البته آدیداس و ریباک بهترین انتخاب‌های کفش کتانی آن هم با رنگ سفید را برای شما دارند. این مدل کفش کتانی مردانه حالتی مینیمالیستی دارد که برای تیپ روزمره بهترین انتخاب می‌تواند باشد.

مشاهده کتانی مردانه ریباک و آدیداس

مشاهده کتانی‌های مردانه ریباک و آدیداس

خرید کفش کالج مردانه از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

کفش کالج مردانه (Loafer)

کفش کالج یا لوفر اصالتا یک مدل کفش مردانه اسکاندیناویایی است. ویژگی کفش مردانه مدل کالج این است که تخت و بدون پاشنه است، بند ندارد یا تنها بند و پاپیون تزیینی دارد و اینکه برای تیپ اسمارت کژوال یا همان نیمه رسمی مناسب است.

کفش کالج یکی از انواع کفش مردانه است که بیشترین طرفدار را برای تیپ تابستانی دارد. یک جفت کفش کالج قهوه‌ای رنگ هم برای تیپ رسمی و هم تیپ کژوال و روزمره مناسب است. کفش کالج سرمه‌ای نیز انتخاب مناسبی است که با رنگ‌های سفید، بژ و سبز نیز به خوبی ست می‌شود. کفش کالج مردانه با رنگ زرشکی هم رنگ مناسبی برای لباس‌های رنگ روشن و تابستانی شما است.

اگر تصمیم به خرید کفش مردانه مدل کالج یا لوفر دارید، باید بدانید که این کفش در رنگ‌های طبیعی و بژ زیبا است و به رنگ پوست برنزه می‌آید.

خرید کفش آکسفورد و انواع مدل کفش مردانه از فروشگاه اینترنتی کفش دیجی استایل

کفش مردانه مدل آکسفورد (Oxford)

مدل کفش مردانه اکسفورد بیشتر به این معروف است که یک کفش مردانه رسمی است که با بند بسته می‌شود. طراحی کفش مردانه آکسفورد بسیار ساده است و رویه آن از چرم تشکیل می‌شود.

اما امروزه طراحی‌های متنوعی در کفش آکسفورد به کار می‌رود و جنس رویه آن از الیاف متفاوتی است. بیشتر مردان یک جفت کفش آکسفورد مشکی رنگ دارند که در مراسم رسمی از آن استفاده می‌کنند.

با این حال اگر شما تصمیم دارید خرید کفش مردانه آکسفورد جدیدی را در لیست کارهای روزانه خود قرار دهید، شاید بهتر باشد این بار سراغ رنگ‌های طبیعی‌تر یا قهوه‌ای بروید که آن را با لباس و تیپ روزمره نیز می‌توان ست کرد.

خرید اینترنتی کفش مردانه و کتانی و کفش ورزشی و کفش اسپرت از فروشگاه اینترنتی کفش دیجی استایل

خرید کفش ورزشی دویدن مردانه

لیست کفش‌هایی که هر مردی باید آن را در جاکفشی خود داشته باشد، قرار است تنها شامل کفش‌های کاربردی شود. یک جفت کتانی نه چندان شیک اما کاربردی مثل کفش ورزشی مردانه مخصوص دویدن یکی از همان کفش‌هایی است که همه مردان باید داشته باشند.

اگرچه کفش ورزشی دویدن و به طور کلی کفش اسپرت برای این طراحی شده است که در آن احساس راحتی داشته باشید، ما به شما چند توصه می‌کنیم تا بهترین مدل آن را انتخاب کنید. بهتر است یک کتانی ورزشی ساده را انتخاب کنید، همچنین رنگ‌های روشن نیز برای تیپ روزمره مناسب است.

مشاهده کفش‌های ورزشی دویدن مردانه

مشاهده کفش‌های ورزشی دویدن مردانه

اگر به فکر خرید کفش مردانه ضروری و کاربردی برای خود هستید به سراغ یکی از مدل کفش های مردانه این لیست بروید که احتمالا تا کنون نخریده‌اید. بهتر است برای خرید خود یک فروشگاه یا نمایندگی مطمئن پیدا کنید که در آن کفش های باکیفیتی به فروش می‌رود.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل مجموعه ای از کفش‌های رسمی و روزمره و کتانی و کفش ورزشی مردانه را از بهترین کیفیت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا شما خریدی دلچسب داشته باشید.

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.