فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل گوشواره جدید

گوشواره ها در مورد شما چه می‌گویند؟

مدل گوشواره هایی که انتخاب می‌کنید به طرز غریبی می‌تواند جنبه‌هایی ناشناخته از شخصیتتان را به نمایش بگذارد! این یک داستان حقیقی در مورد انتخاب شما در دنیای پیچیده‌ی اکسسوری‌ها است.

گوشواره‌ های حلقه‌ای کوچک را ترجیح می‌دهید یا دوست دارید چیزی شبیه لوستر از گوش‌هایتان آویزان باشد؟ زیورآلاتی که انتخاب می‌کنید، به شما می‌گوید که یک زن جسور هستید یا زندگی شاد و مسالمت‌آمیز را ترجیح می‌دهید.

پس اول نگاهی به گوش‌هایتان بیاندازید و بعد متن زیر را بخوانید.مدل گوشواره حلقه ای

گوشواره‌های حلقه‌ای برای دختران اهل مهمانی

خب معلوم است، کسی که همیشه دلش می‌خواهد یکی از آن حلقه‌های بزرگ را روی گوشش داشته باشد، اهل مهمانی رفتن است. گوشواره ی حلقه‌ای یکی از قدیمی‌ترین شکل‌های گوشواره در تاریخ زیورآلات زنانه است و البته همیشه هم برای این استفاده شده که ظاهری متفاوت و جذاب به لباس های زنانه ی مجلسی بدهد.

مهم نیست در اوایل دهه‌ی ۱۹۷۰ باشیم یا اواسط سال‌های ۲۰۰۰ میلادی؛ گوشواره‌های حلقه‌ای زیورآلات بانمک و پر شر و شور مهمانی‌ها هستند.مدل گوشواره آویز دار

مدل گوشواره ی آویزدار برای زنان ماجراجو

یک جفت گوشواره‌ی آویز دار نشان می‌دهد که شما زنی ماجراجو و جذاب هستید. شاید دلتان بخواهد هر ماجرایی را کمی دراماتیک کنید اما اما به هر حال در شما درک عمیقی از مد دارید.

اگر یکی از آن گوشواره‌های آویزدار بزرگ را می‌پسندید باید به شما بگوییم که از آن زنانی هستید که در یک جمع شلوغ به راحتی دیده می‌شوید و البته خودتان هم دلتان می‌خواهد این طور باشد.

شما یک جفت گوشواره‌ای را انتخاب می‌کنید که معمولا پشت ویترین هر مغازه‌ای نمی‌توان آن را پیدا کرد.

مشاهده و خرید انواع گوشواره آویزدار

مشاهده و خرید انواع گوشواره‌های آویزدار

مدل گوشواره جواهر

گوشواره ی جواهر و سنگ انتخاب شما است؟

گوشواره‌های جواهر یا سنگ‌دار مخصوص کسانی است که به اصالت اهمیت می‌دهند. اگر این مدل گوشواره را می‌پسندید به طور کلی در زندگی کیفیت برای شما اولویت دارد.

مهم نیست جواهر شما اصل باشد یا نه، باید بدانید که ادری هپبورن و میشل اوباما هم همین انتخاب را دارند.

مشاهده و خرید انواع گوشواره سنگ دار

مشاهده و خرید انواع گوشواره‌های سنگ‌دار

مدل گوشواره میخی

گشواره‌ی میخی برای ساده‌ترین زنان

بدون آویز، بدون هیچ چیز جلب توجه کننده و بدون جزییات دست و پا گیر یا گران‌قیمت! شما طرفدار اکسسوری‌های ساده هستید و بیشتر ترجیح می‌دهید روی چیزهای مهم زندگی تمرکز داشته باشید.

البته هنوز دوست دارید تیپ و ست لباس های زنانه ی خود را با یک گوشواره کامل کنید و یک گوشواره ی میخی ساده انتخاب شما است.مدل گوشواره کلیپسی

تمام گوش پر از گوشواره!

کمی زاویه دار، مد روز و متفاوت! گوشواره‌هایی که روی تمام گوش را می‌پوشانند برای دخترانی با کمی شیطنت مناسب هستند. برخی از انواع این مدل گوشواره به گوشواره ی کلیپسی معروف است. این گوشواره‌ها برای کسانی مناسب‌اند که دلشان نمی‌خواهد گوش‌هایشان را سوراخ کنند یا شاید دلشان می‌خواهد یک مدل متفاوت را امتحان کنند.

به هر حال اگر این مدل گوشواره انتخاب شما است، شما شخصیتی رازآلود و دست نیافتنی دارید.

مدل گوشواره جواهر

گوشواره‌های بلند و لوستری برای فرش قرمز

گوشواره‌های بلند را بیش از هرجا می‌توانید روی گوش ستاره‌های حاضر در فرش قرمزها ببینید، پس عجیب نیست که این مدل گوشواره نماینده‌ی کلاس و رسمی بودن باشد.

هر قدر هم عاشق یک جفت گوشواره ی بلند شده‌اید بهتر است آن را برای مهمانی رفتن کنار بگذارید و برای تیپ روزمره‌ی خودتان یک جفت گشواره ی ساده‌تر انتخاب کنید.

این مدل گشواره نشان‌دهنده‌ی اعتماد به نفس بالای شما است و سلیقه‌ی مشترکتان با الیزابت تیلور است.مدل گوشواره مروارید

دختری با گوشواره مرواید

مرواریدها کلاسیک، همیشه مد و البته نشان‌دهنده‌ی پاکی و بی‌گناهی هستند. یک جفت گوشواره ی میخی مروارید می‌تواند نشان دهد که شما یک دختر معصوم با روحی بزرگ و رفتار دوستانه هستید.

به همین دلیل هم به شما توصیه می‌کنیم که در مصاحبه‌های شغلی حتما یک جفت گوشواره ی مروارید را با لباس‌های رسمی‌تان ست کنید.

مشاهده و خرید انواع گوشواره‌های مرواریدی

مشاهده و خرید انواع گوشواره‌های مروارید

مدل گوشواره دخترونه

گوشواره‌های خاص و عجیب

اگر دوست دارید گوشواره‌های با طرح‌های فانتزی، عجیب و یا خیلی بزرگ داشته باشید، شما از اکسسوری‌ها، لباس‌ها و یا حتی کیف و کفش خود به عنوان آثار هنری استفاده می‌کنید.

دلتان می‌خواهد گوشواره‌ی فانتزی شما نشان دهنده‌ی خلاقیت درونتان باشد و البته برایتان مهم نیست که دیگران چه فکری می‌کنند.

به همین سادگی از زیورآلات، لباس‌ها یا حتی شال و روسری خود می‌توانید استفاده کنید تا بخشی از شخصیت خود را به صورت پنهان به دیگران نشان دهید و روی آن‌ها تاثیر بگذارید.

پس از تاثیر اکسسوری‌های زیبا غافل نشوید و بهترین‌ها را مطابق با سلیقه‌ی خودتان و مد روز انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با مجموعه‌ای از زیورآلات زیبا از برندهای تاج درسا، پارفوا (Parfois)، پیسز (Pieces) و مهران رفیعیان به شما در انتخاب شیک‌ترین زیورآلات دست ساز و آماده کمک می‌کند.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.