فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مد لباس زنانه مارک دار در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مد از ورا مدا تا جک اند جونز با پرفروش ها

مد گاهی تعیین می‌کند که یک برند لباس باید سراغ چه طرح‌هایی برود و گاهی خود دنباله‌روی طرحی می‌شود که یک کمپانی آن را خلاقانه ایجاد کرده است، پرفروش‌ها همان‌هایی هستند که راه مد روز را تعیین می‌کنند. برندهایی که پرفروش اند و همه آن لباس‌هایی که دوست دارید در کمد لباس هایتان جای بدهید، در یک کمپانی پر از پرفروش‌ها جمع شده است؛ این کمپانی را بشناسید.

بست سلر نام یکی از مهمترین کمپانی‌های مد در جهان است که از لباس زنانه و مردانه و بچگانه تا انواع اکسسوری و زیورآلات را تولید کرده و با نام‌های تجاری مختلف وارد بازار می‌کند. این نام‌های تجاری همان‌هایی هستند که خوش‌پوش‌ترین‌ها آن‌ها را می‌شناسند و می‌پوشند.

کمپانی معروف بست سلر (Bestseller) به عنوان یکی از مشهورترین کمپانی‌های مد و لباس با فعالیتی جهانی و چندین زیر برند، مطابق با نیازهای متنوع همه افراد در هر نقطه‌ای از جهان بهترین پیشنهادها را دارد. بی شک تا به حال نام برندهای “اونلی” (only)، ورا مدا (Vero Moda) یا جک اند جونز (Jack & Jones) را شنیده‌اید، اما باید بدانید که همه این‌ها از یک خانواده بزرگ می‌آیند.

کمپانی بست سلر یک شرکت بین‌المللی در زمینه مد است که بیش از ۲۰ برند مد و لباس را در زیر مجموعه خود دارد، این برندها در زمینه‌ها تخصصی برای تولید لباس مردانه (JACK & JONES)، لباس زنانه (VERO MODA)، لباس بارداری (MAMALICIOUS) و همچنین لباس بچگانه و یا مناسب نوجوانان فعالیت کرده و در کنار آن انواع اکسسوری‌ها را هم طراحی می‌کنند.

آنچه نام‌های تجاری زیرمجموعه بست سلر تولید می‌کنند در بیش از ۲۷۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای بعلاوه ۱۵۰۰ فروشگاه چند برندی و دپارتمان استور و ۷۰۰۰ فروشگاه مستقل در سراسر اروپا، خاورمیانه، آمریکای شمالی و لاتین، استرالیا و هند به فروش می‌رسد.

مدل لباس 2017 در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

داستان Bestseller از لباس زنانه تا مد جهانی

چنین کمپانی بزرگ و گسترده‌ای در زمینه مد و لباس در سال ۱۹۷۵ و در دانمارک متولد شد و در ابتدای کار خود بیشتر بر تولید طراحی لباس زنانه تمرکز داشت. در سال ۱۹۸۶ بست سلر خط تولید لباس بچگانه و در سال ۱۹۸۸ خط تولید تخصصی لباس مردانه خودش را برای نخستین بار معرفی کرد.

آنچه در سال ۱۹۷۵ باعث شهرت کمپانی پرفروش شد، “بهترین کیفیت در مقابل قیمت مناسب” بود، نکاتی که شخصیت Bestseller را در سال‌های بعد از آن هم شکل داد و امروزه هم با همین ویژگی‌ها شناخته می‌شود.

فلسفه این کمپانی با چنین گستره کاری این است که معنای واحدی برای جهان مد ایجاد کرده و یک خانواده جهانی را تشکیل دهد و حالا در ایران هم از نزدیک‌ترین راه ممکن در کنار شما است.

مدل پیراهن زنانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

برای زنان جوان و خوش تیپ ها با هر سایزی

زنان جوان خوش‌پوش “ورا مدا” می‌پوشند، برندی که در سال ۱۹۸۷ شکل گرفت تا ست لباس زنانه ای را که یک زن جوان به دنبال آن است، طراحی کند؛ یک ست زنانه که در عین زیبایی و مد روز بودن، همه ویژگی‌های یک لباس شیک روزمره را هم داشته باشد.

برای داشتن شوق زنانه کافی است سراغ اونلی (ONLY) بروید، دختر جوانی که بی هیچ تلاشی زیبا به نظر می‌رسد و لباس‌های ساده‌ای با ترکیب شلوار جین و یک تی شرت بانمک.

مشاهده تی شرت‌ زنانه ورا مدا

مشاهده تی شرت‌های زنانه ورا مدا

با بست سلرها نگران سایز خودتان نباشید، برای زنان بزرگ سایز جونارز (JUNAROSE)، طراحی‌های ویژه‌ای دارد تا خودتان را همانطور که هستید دوست بدارید و از پوشیدن جدیدترین طراحی‌ها و شیک‌ترین لباس‌ها لذت ببرید. این لباس‌ها برش‌های خاصی دارند که زیبا و دقیق برای فرم بدن شما بریده شده اند، برش‌هایی که زیباترین فرم بدن شما را تضمین می‌کند.

مدل لباس مردانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

برای دوست داران جین و خوش تیپ ترین مردان

اما مردان جوان سراغ جک اند جونز (JACK & JONES) می‌روند، داستان جک اند جونز از ۱۹۸۹ آغاز می‌شود و از خط تولید لباس مردانه کمپانی بست سلر با هدف قرار دادن طراحی لباس مردانه ساده و در عین حال خیره‌کننده‌ای که هر مرد جوانی آن را در کمد لباس خودش خواهد داشت.

جک اند جونز همان برند لباس مردانه‌ای است که از شلوار جین مردانه تا انواع لباس زیر یا لباس‌های رسمی را برای خوش تیپ ترین مردانه جوان در سراسر دنیا طراحی می‌کند.

مشاهده شلوار جین مردانه جک اند جونز

مشاهده شلوارهای جین مردانه جک اند جونز

مدل لباس بچگانه جدید در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

در دنیای شیرین کودکانه، با لباس بچگانه و لطافت مادرانه

اما پدر و مادران خوش سلیقه برای کودکان خود می‌توانند سراغ “نیم ایت” (NAME IT) بروند، نامی که لباس بچگانه را با خلاقیت و بازیگوشی ترکیب کرده تا در عین راحتی، کیفیت و امنیت، نسلی پر از شادی و زیبایی شکل دهد. از تولد تا ۱۲ سالگی “نیم ایت” با بچه های خوش تیپ همراه است.

دنیای شیرین کودکانه بست سلر از پیش از تولد آغاز می‌شود، زمانی که یک مادر به لباس‌هایی نیاز دارد که در عین راحتی باید او را زیباتر از همیشه نشان دهد.

مامالیشس (MAMALICIOUS) برای زنانی است که قرار است به زودی مادر شوند یا به تازگی مادر شده‌اند. مامالیشس با کلکسیونی از لباس بارداری و دیگر لباس‌های زیبا و شیک و در عین حال راحت، در مهمترین ماه‌های زندگی همراه شما است.

مشاهده بلوز زنانه اونلی

مشاهده بلوزهای زنانه اونلی

پرفروش‌های بست سلر درست در کنار شما هستند!

برای آنکه به خانواده جهانی بست سلر بپیوندید و شیرین‌ترین لحظات خود را با ویلا (Vila) و سلکتد هُم (Selected Homme) زیباتر کنید، راه طولانی در پیش رو ندارید. شما درست چند کلیک با رویای پرفروش خودتان فاصله دارید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل از معروف‌ترین برندهای بست سلر جدیدترین کلکسیون‌ها را در اختیار شما می‌گذارد تا با قانون “بهترین کیفیت با مناسب‌ترین قیمت” کمپانی بست سلر به سادگی همه آنچه از مد و لباس می‌خواهید را خریداری کنید.

سری به کلکسیون‌های اونلی ، ورامدا و جک اند جونز بزنید و منتظر نام‌های بیشتری از بست سلر در دیجی استایل باشید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.