فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدهای 2018 بهار زنانه

نگاهی به جدیدترین مدهای بهاری و کت واک‌های SS18

مد بهار ۲۰۱۸ پر است ازطرح‌های مینیمال بنفش و صورتی، خلاقیت‌های مدرن و بی‌حد و مرز و کیف‌های زنانه‌ای که در تمام زندگی آن‌ها را نادیده می‌گرفتید. وقت آن است که به جدیدترین مدهای زنانه روی کت واک‌های بهار و تابستان ۲۰۱۸ نگاهی بیاندازید.

مد بهار 2018 زنانه

لاستیک (Rubber)

لباس‌هایی از ۱۰۰% از سینتتیک (Synthetic) یا همان الیاف مصنوعی در طراحی‌های امسال کلوین کلاین (CALVIN KLEIN) یکی از اصلی‌ترین ترندهای SS18 بود. این لباس‌های لاستیکی شکل را البته در سراسر کت واک‌های ۲۰۱۸ می‌توانید ببینید. به کاربردن پلاستیک و پارچه‌هایی با الیاف مصنوعی و براق در لباس‌ها و اکسسوری‌های زنانه یکی از جذاب‌ترین مدهای امسال است.

مشاهده بارانی‌های زنانهمدل لباس زنانه مد بهار 97

چین واچین

چه کسی به لباس‌های زنانه چسبان و سفت نیاز دارد وقتی لباس‌های پیله‌دار و پر چین و واچین، مد بهار ۲۰۱۸ باشند؟ چین‌ها و پیله‌های افقی را می‌توانید در طراحی‌های لباس ‌های بهاره از Tom Ford تا No. 21 پیدا کنید.

مشاهده پیراهن‌های زنانه

مدل کیف زنانه جدید 2018

کیف‌های کمری

دیگر نمی‌توان بازگشت کیف‌های کمری را به دنیای مد انکار کرد، آن‌ها آمده‌اند که بمانند! از مدل‌های ساده و مینیمال با رنگ‌های لطیف و ملایم تا کیف‌های کمری کاربردی، مدرن و پر از جزییات، آن‌ها را در سراسر کت واک‌های ۲۰۱۸ می‌توان پیدا کرد.

مشاهده کیف‌های کمری زنانه

مدل کیف دستی زنانه جدید 97

شفاف

هیچ یک از طراحان مشهور در طراحی لباس‌های زنانه بهاری از پارچه‌های شفاف غافل نشدند. از بوت‌های لاستیکی و کیف‌های شیشه‌ای تا حتی دامن و لباس‌هایی از پارچه‌های شفاف! آن‌ها مد بهار ۲۰۱۸ هستند.

مشاهده کیف‌های دستی زنانه

مدل کت شلوار مجلسی زنانه جدید

یاسی

از طراحی‌های ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) تا کالکشن بهاری مایکل کورس (Michael Kors) همه نشان می‌دهند، که رنگ جدیدی جای صورتی را در دنیای مد زنانه بهار گرفته است.

رنگ یاسی، رنگی نزدیک به بنفش کمرنگ است، یک رنگ به خصوص که در طبیعت بهاری به وفور دیده می‌شود. این رنگ در لباس‌های رسمی و مجلسی زنانه و انواع لباس روزمره به کار می‌رود و البته برای هر موقعیت انتخاب مناسبی است.

مشاهده کت‌های زنانه

مدل کت شلوار مجلسی زنونه شیک 97

کت و شلوار سفید

کت و شلوار یک آیتم مردانه است که سال‌ها توانسته در مد زنانه جای بگیرد. اگرچه رنگ‌های تیره‌تری مانند طوسی، مخصوص مد پاییز و زمستان هستند، اما برای مد بهاری باید سراغ رنگ‌های روشن‌تر در انواع کت و شلوار مجلسی زنانه بروید. سفید انتخاب طراحان برای مد ۲۰۱۸ است.

مشاهده شلوارهای زنانه

مدل شلوار جین زنانه جدید 2018

ست جین تیره

ست‌های شومیز و شلوار یا دامن جین زنانه همیشه در کت واک‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند. اما این بار جین‌هایی با سنگ شوی تیره و رنگ خام توجه طراحان مد را از Alexander McQueen تا Tom Ford به خود جلب کرده‌اند.

مشاهده جین‌های زنانه

خرید عینک آفتابی اصل زنانه جدید

عینک آفتابی‌های X-Girl

لوویی ویتون و پرادا اثبات کردند که مدل‌های دهه ۹۰ عینک آفتابی زنانه به مد بازگشته است. فرم باریک و منحصربه فرد عینک‌هایی که برندهای مختلف در مجموعه اکسسوری‌های خود به نمایش گذاشتند، نشان می‌دهد که مد بهار ۲۰۱۸ پر است از عینک آفتابی‌های X-Girl.

مشاهده عینک‌های آفتابی زنانه

مدل لباس مجلسی زنونه جدید 97

خال خال‌های سیاه و سفید

اگر طرح‌های گلدار روی انواع لباس زنانه، انتخاب اول بهار سال گذشته بود، امسال خال خالی‌های سیاه و سفید جای آن را گرفته است. این طرح چاپی ساده و مینیمال به طرز چشمگیری در سراسر کت واک‌های SS18 دیده می‌شدند.

مشاهده بلوز و شومیزهای زنانه

مدل پیرهن مجلسی دخترونه جدید

پر

مثل یک پرنده بهاری! مد ۲۰۱۸ پر است از لباس‌های زنانه‌ای که پر بخش مهمی از آن‌ها را تشکیل می‌دهد. با این استایل‌ها به مد بهار ۲۰۱۸ پرواز کنید. آن‌ها زنانه و ظریف هستند.

مشاهده دامن‌های زنانه

مدل پیراهن مجلسی زنانه 97 مد

سرشانه‌های پفی

اگر Christian Siriano و Stella McCartney تصمیم بگیرند، آستین‌هایی با سرشانه پف‌دار دیگر یک آیتم از مد افتاده و نامناسب به شمار نمی‌رود بلکه فرمی مدرن و خلاق است.

مشاهده سرهمی و سارافون‌های زنانه

مد زنانه بهار 2018

رنگین کمان

یک راه برای چیدن تمام رنگ‌ها کنار هم وجود دارد که البته شما را شبیه به جعبه مداد رنگی نمی‌کند بلکه بیشتر یادآور رنگین کمانی است که بعد از یک باران بهاری می‌توان در آسمان پیدا کرد.

لباس‌های زنانه شاد بهاری چند رنگ، کت واک‌های ۲۰۱۸ را فتح کرده‌اند پس اگر می‌خواهید روی مد لباس بپوشید از رنگ‌ها غافل نشوید.

مشاهده پیراهن‌های زنانه

تیپ شیک زنونه جدید 2018

صورتی و قرمز

به شما یاد داده‌اند که صورتی و قرمز را با هم ترکیب نکنید؟ به نظر می‌رسد طراحان چیزی از این قانون مد نشنیده‌اند! چیدن این دو رنگ خیره‌کننده در کنار هم، یکی از خاص‌ترین ترندهای بهاری را ساخته است؛ یک ترند به شدت رومانتیک!

مشاهده تاپ و تونیک‌های زنانه

مدل کلاه زنانه تابستانی جدید

کلاه حصیری خاص

سال گذشته طراحان با کیف‌های حصیری غافل‌گیرمان کردند و به نظر می‌رسد امسال قرار است حصیرها را روی سر ما بگذارند. این کلاه‌ها با طراحی‌های متفاوت و آوانگاری که دارند دنیای جدیدی را به روی انواع مدل کلاه زنانه باز می‌کنند! پس اگر برای بهار یک استایل شاد و متفاوت می‌خواهید کلاه، اکسسوری ضروری شما است.

مشاهده کلاه‌های زنانه

مدل لباس مجلسی زنانه شیک 97

ریش ریش

پارچه‌های ریش ریش از هر راهی خود را وارد مد بهار ۲۰۱۸ کرده‌اند، لباس‌ها  و پیراهن‌های زنانه، کیف یا کفش یا حتی زیورآلات! پس یا باید تماشاچی لباس‌های ریش ریش باشید یا خود را تسلیم مد کنید و یک بخش از استایل خود را به این مد اختصاص دهید.

مشاهده دامن‌های زنانه

اگر می‌خواهید لباس زنانه بهاری خود را مطابق با مد ۹۷ انتخاب کنید، دیجی استایل با جدیدترین مجموعه‌های ۲۵۰ برند ایرانی و خارجی، طراح‌ها و فرم‌های متفاوت و قیمت‌های متنوع، دنیایی از انتخاب به شما می‌دهد.

 

ورود به دیجی استایل

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.