فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مد روز 2017

مد روز ، از طوق گردن تا پاشنه کوتاه

مد روز این موقع از سال، یعنی اواخر بهار و اوایل تابستان ۲۰۱۷ چیست؟ درست است که بعضی چیزها برای کل سال مد شده‌اند و قبلا درباره‌شان نوشته‌ایم، اما در طول سال مد روز هایی هستند که می‌آیند و می‌روند. با بخشی از این ترندها بیشتر آشنا شوید و هر کدام را که به کارتان آمد، از آن خودتان کنید.

۱. مد روز ، بیخ گلویتان

مد روز گردنبند طوقی

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که با دیدن موهای باز یا گردنبند، احساس خفگی به شما دست می‌دهد، قطعا این مد روز به کارتان نمی‌آید. یکی از زیورآلاتی که این روزها بیشتر از قبل دیده می‌شود گردنبندهای Choker یا طوق هستند که بیشتر سلبریتی‌های دنیا سراغشان رفته‌اند. برای اینکه استایلتان را با استفاده از این گردنبندها شیک کنید، می‌توانید بین رنگ و طرح گردنبند و گوشواره‌هایتان هماهنگی ایجاد کنید. این مدل گردنبند به خصوص برای خانم‌هایی که موهای کوتاه دارند، نتیجه‌ی بهتری به دنبال دارد.

مشاهده و خرید زیورآلات زنانه

مشاهده و خرید زیورآلات زنانه

۲. دنیا را صورتی ببینید

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه از فروشگاه دیجی استایل

این روزها که آفتاب به صورت ضربتی، تک تک سلول‌های صورت ما را نشانه می‌رود و تا جزغاله کردنشان دست از تابش برنمی‌دارد، در حق پوستتان لطف کنید و از بهترین ضد آفتاب ها و ۵+۱ نکته شوکه کننده درباره آن‌ها غافل نشوید . در حق چشمتان بیشتر لطف کنید و آن را بدون عینک آفتابی به رصد دنیا مشغول نکنید. اگر هم خیلی دوست داشتید طبق مد روز پیش بروید، موقع خرید عینک آفتابی سراغ عینک‌هایی با شیشه‌های صورتی بروید که حسابی باب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: ۱۲ مدل عینک آفتابی برای بهار و تابستان ۹۶

۳. با این کیف، کِیف کنید

کیف سبدی زنانه

در مورد کیف‌های تابستانه، خنک بودنشان را به خاطر داشته باشید. برای داشتن یک کیف خنک تابستانه، بهتر است به جنس آن توجه کنید و به جای استفاده از پلاستیک یا چرم مصنوعی سراغ پارچه یا حصیر بروید. در بین مد روز های اخیر، به شدت دیده شده است که کیف‌های حصیری و سبدی پا به دنیای زنانه گذاشته‌اند  و دارند جای خودشان را باز می‌کنند. شما هم موقع خرید کیف تازه، به سبدی‌ها به عنایت ویژه‌ای کنید!

بیشتر بخوانید: ۱۷ مدل کیف زنانه برای سال ۲۰۱۷

۴. متصل است او

شلوار جین زنانه

اخیرا نوعی شلوار جین زنانه مد شده که پاچه‌های آن قابلیت وصل شدن به شلوار و جدا شدن از آن را دارند. به این ترتیب شما هم یک شلوار جین بلند خواهید داشت و هم یک شلوارک جین. اما واقعیت این است که این مد روز، چندان زیبا نیست و هنوز هم خیلی بین خریداران لباس جا نیفتاده است.

 

۵. پریدن از ارتفاع کم

کفش پاشنه کوتاه زنانه

اگر به عکس سلبریتی‌های مختلف در جشنواره‌ی فیلم کن نگاه کنید، متوجه حضور کفش‌هایی می‌شوید که پاشنه‌های کوتاه و نازک دارند. این کفش‌های پاشنه کوتاه به Kitten Heels معروف هستند و طراحان زیادی از جمله طراحان برند Dior بعضی از طرح‌های زیبای خود را به این کفش‌ها اختصاص داده‌اند. این کفش‌ها آزادی عمل و راحتی بیشتری به خانم‌ها می‌دهند و انتخاب و خرید کفش زنانه را آسان می‌کنند.

۶. تی شرت سخنگو

تی شرت نوشته دار

اگر جزو عشاق توییتر یا اینستاگرام هستید و به گفتن جملات قصار علاقه دارید، احتمالش زیاد است از این مد روز خوشتان بیاید؛ تی‌شرت‌های نوشته‌دار. تی شرت‌های نوشته‌دار/ شعاری یا Slogan T-shirts طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و به نوعی تابلوی پوشیدنی عقاید آدم‌ها تبدیل شده‌اند. بعضی از این تی شرت ها، نوشته‌های طنز دارند، بعضی‌هایشان عاشقانه‌اند و بعضی‌ها فلسفی. با توجه به اینکه کدام یک از این مضامین بیشتر به مذاق شما خوش می‌آیند، شعاری را انتخاب کنید که شبیه شما و عقایدتان است.

مشاهده و خرید تی شرت زنانه

مشاهده و خرید تی شرت زنانه

۷. نیم‌بوت‌هایی برای تابستان

نیم بوت تابستانی

دروغ چرا، تصور کردنش هم برای ما سخت است که کسی در تابستان نیم‌بوت بپوشد و اصولا یک چرای خیلی غلیظ ذهنمان را درگیر می‌کند. با وجود این باید اعلام کنیم که اگر در این تابستان متوجه شدید عده‌ای نیم بوت به پا کرده‌اند، تعجب نکنید. البته خوشبختانه داخل این نیم بوت‌ها از الیاف گرم پر نشده و تفاوت‌هایی نسبت به نیم بوت های زمستانه دارد. وگرنه که تجربه‌ای بود از راه رفتن در جهنم با ورژن زمینی.

بیشتر بخوانید: کفش‌های زشت دلبر، یک مد روز عجیب

 

دیدگاه کاربران ۵ دیدگاه

  1. فاطمه

    بسیار عالی

  2. فرناز

    آفرین به این روانی در نوشتار و تحلیل ریزبینانه و دقیق.

  3. آنیتا

    این روزها که همه، به خصوص در فضای مجازی از زبان فارسی آشفته و پرغلطی استفاده می‌کنند و در هیچ سایتی، حتی سایت‌های بسیار پرطرفدار ورزشی و… کوچکترین اثری از سخت‌گیری درباره استفاده از زبان فارسی پالوده و ویراسته شده به چشم نمی‌خورد، خواندن مطالبی مانند این مطلب که در آن استانداردهای نوشتن رعایت می‌شود واقعاً خوشحال‌کننده است.
    ممنون از شما، پاینده باشید

    1. تارا ذکائی

      سپاسگزارم از محبت شما
      برقرار باشید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.