فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس زنانه

نف نف، ظرافت زنانه به سبک فرانسوی

داستان برند نف نف ۴۴ سال قبل توسط برادران پریانت در پاریس شروع شد. این برند که به تولید پوشاک و اکسسوری زنانه می پردازد، هم زمان با تولدش، با نگاهی مثبت به طراحی و تولید پوشاک اصیل و مدرن، در کمد لباس خانم‌ها تحولی بزرگ ایجاد کرد و به آن‌ها اجازه داد با سبک‌های مختلف بازی کنند .

مدل لباس زنانه

نف نف به مرور و با محصولات آیکنیک‌اش مثل سرهمی‌های کتان (Ready to dye) که سه میلیون از آن به فروش رفت، در بین خانم‌ها به محبوبیت رسید و به یک برند جهانی تبدیل شد. محصولات دیگری همچون کاپشن‌های خیلی بزرگ (Over sized)، شومیزهای راه راه، لباس‌های چرمی‌ رنگی و پیراهن‌های پرنسسی از جمله محصولات آیکنیک و محبوب این برند هستند.

نف نف به سرعت از خود تصویر یک برند شاد و جسورانه را در ذهن مخاطبان جوانش ترسیم کرد. تصویری که تا امروز پابرجا مانده است.

این برند از سال ۲۰۰۹ طراحی و تولید پیراهن و لباس‌های شبش را با استایل شیک پاریسی آغاز کرد که با استقبال زیادی رو به رو شد.

نام جالب این برند لحن شوخ طبعانه ای همچون هویتش دارد. نف نف یک برند جدی است که خودش را خیلی جدی نمی‌گیرد!

مشاهده بلوزهای نف نف

مدل لباس زنانه

چه کسانی نف نف می پوشند؟

اگر روحیه ای زنانه دارید، کفشهای ظریف پاشنه دار می‌پوشید،  اکسسوری‌ها و المان‌های تزیینی خاص در  ترکیب استایلتان به کار می‌برید و دوست دارید در هر استایلی بدرخشید، نف نف انتخاب درستی برای شماست.

نف نف برای خانم ‌های شیکی است که همیشه لبخند به لب دارند، از تجربه‌های نو نمی ترسند و دائم کمد لباس شان را با ترکیب و تطبیق پارچه‌ها، طرح‌ها و  رنگ‌ها نو نوار می کنند.

 

مشاهده پیراهن‌های نف نف

جزییات شاد و ظریف زنانهمدل لباس زنانه

نف نف بر این باور است که فشن به هر کدام از ما اجازه می‌دهد هر  روز  در خودمان تغییر و تحول ایجاد کنیم. طراحی‌های این برند بسیار  زنانه و ظریف است و شخصیتی صمیمی، مهربان و اجتماعی را به تصویر می‌کشد.

لباس‌های نف نف مطابق با مد روز  هستند و در عین راحتی، ظاهری جذاب و خواستنی و ترکیبی خلاقانه و  پر نشاط  دارند. محصولات نف نف در سه دسته روزمره، لباس‌های مناسب قرارهای رسمی و محیط کار و پیراهن‌های مهمانی و مناسبتی  تولید می شود.

کلکسیون‌های نف نف یک استایل بی نظیر با حال و هوای شاعرانه و هنری دارد.

استایل شاعرانه، هارمونیک، ظریف، شیک و زنانه است. استفاده از رنگ‌های پاستیلی، پارچه‌های تور کلاسیک و مدرن، جزئیات و تزییناتی مانند گل، پاپیون، نوار توری، چین و دراپه، طرح چاپی با نقوش، ترکیب پارچه‌های متضاد و بازی با پارچه‌های شفاف مثل حریر، مشخصه‌های این استایل است.

مدل پلیور زنانه نف نف

استایل هنری، رنگی، شاد، شوخ طبعانه و جسورانه است. این استایل ترکیبی از طرح‌ها و رنگ‌های  متفاوت و مکمل است. تمرکز روی رنگ‌های شاد، ظاهر کاملاً یک رنگ، طرح‌های بانمک و شوخ طبعانه و لباس‌های کلاسیک با چهره ای تازه، به شما یک استایل جذاب به سبک خانم‌های پاریسی می دهد.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل برای اولین بار در ایران، امکان خرید محصولات برند نف نف را فراهم کرده است. شما می‌توانید با چند کلیک، یک استایل ساده و زنانه فرانسوی بسازید و متفاوت باشید.

 

مشاهده محصولات نف نف

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.