فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
استایل هفته فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

هفته مردان تیره‌پوش با همکاری آدیداس و سواچ

هر رنگی زبان مخصوص خودش را دارد. بعضی از رنگ‌ها داد می‌زنند پر انرژی هستند و بعضی‌ها زمزمه می‌کنند که آرامش می‌بخشند. در این میان رنگ‌هایی هستند که نه داد می‌زنند و نه زمزمه می‌کنند، این‌ رنگ‌ها که مشکی، سرمه‌ای و طوسی جزوشان هستند، رنگ‌های خنثی نامیده می‌شوند. استایل مردانه این هفته فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بر اساس رنگ‌های تیره‌ای مثل مشکی، طوسی تیره و سرمه‌ای سیر طراحی شده است.

سایه روشن جین‌های شیک

داشتن یک پیراهن جین تیره و روشن در کمد لباس‌هایتان را فراموش نکنید. گاهی یک پیراهن طوسی سنگ‌شوی شده، تمام چیزی است که برای کامل کردن یک ست جذاب به آن احتیاج دارید.

اطلاعات کالا: پیراهن جین ست این هفته، طراحی برند ترک ال سی وایکیکی، (LC Waikiki) است. از ۱۰۰ درصد نخ تهیه شده و نوع برش آن، یک پیراهن با تن‌خور زیبا را به شما هدیه می‌دهد.

نمایندگی ال سی وایکیکی دیجی استایل

برای مشاهده کالا یا اطلاع از قیمت آن روی عکس کلیک کنید

دنیای پر انرژی آدیداس

محصولات آدیداس به کیفیت و دوام معروف هستند. در مورد این تی‌شرت باید لطافت و راحتی را هم اضافه کنیم. ترکیب مشکی با رنگ‌های تند و شاد، تی‌شرتی به شما می‌دهد که برای موقعیت‌های زیادی به کار می‌آید.

اطلاعات کالا: یک تی‌شرت خنک و شیک که از ۱۰۰ درصد نخ تهیه شده است. یقه گرد این مدل، حالت روزمره‌ به آن می‌دهد.

تی شرت مردانه آدیداس مشکی حراج آدیداس

برای مشاهده کالا یا اطلاع از قیمت آن روی عکس کلیک کنید

شلواری با فرم خاص

نوع دوخت شلواری که می‌پوشید، تاثیر زیادی روی زیبا شدن یا نشدن استایل شما می‌گذارد. پس حتما سراغ مدل‌هایی بروید که به اصطلاح خوش بُرش و خوش‌دوخت هستند. در مورد این شلوار حالت سنگ‌شوی آن، با پیراهن جین هماهنگ است و زیبایی بیشتری ایجاد می‌کند.

اطلاعات کالا: شلوار جین این هفته از بین محصولات برند یونیتی، (Uniti) انتخاب شده است. از ۹۷ درصد نخ و ۳ درصد الاستین تهیه شده و با یک ردیف دکمه بسته می‌شود.

شلوار جین مردانه طوسی یونیتی

برای مشاهده کالا یا اطلاع از قیمت آن روی عکس کلیک کنید

دنیای کفش‌های سه بعدی

دنیای امروز مد و لباس پر از ویژگی‌های تازه است. یکی از این ویژگی‌ها استفاده از طراحی سه بعدی است که هم روی پارچه‌ لباس‌ها و هم روی کفش‌ها دیده می‌شود. نمونه‌اش هم این کتانی آدیداس با رویه سه بعدی است.

اطلاعات کالا: کفشی بسیار راحت و سبک که برای پا، راحت‌ترین وضعیت را تعریف می‌کند. این کفش رویه چرم مصنوعی دارد و زیره آن از لاستیک تهیه شده است. کفش Tubular Shadow برای پیاده‌روی و استفاده روزمره مناسب است.

نمایندگی آدیداس فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

برای مشاهده کالا یا اطلاع از قیمت آن روی عکس کلیک کنید

هنر، دورِ دست تو

برای کامل کردن استایل‌تان حتما سراغ زیورآلات مردانه بروید و با رعایت قوانین مربوط به آن‌ها، خوشتیپ‌تر از گذشته شوید.

اطلاعات کالا: این مدل، محصول کال ایت اسپرینگ، (Call it Spring)  است و در حقیقت مجموعه‌ای است از پنج دستبند متفاوت که می‌توان به تنهایی یا با هم از آن‌ها استفاده کرد.

دستبند پسرانه کال ایت اسپرینگ اکسسوری مردانه

برای مشاهده کالا یا اطلاع از قیمت آن روی عکس کلیک کنید

گردش بر صفحه سواچ

در کنار ساعت‌های رسمی و نیمه رسمی، اسپرت‌ها را از یاد نبرید. پیشنهاد می‌کنیم سراغ مدل‌های برندهایی بروید که در این زمینه تجربه بیشتری دارند و مدل‌های با‌کیفیت و خاص‌تری تولید می‌کنند.

اطلاعات کالا: سواچ، (Swatch) سال‌هاست در زمینه طراحی و تولید ساعت‌ مچی‌های زیبا و با‌دوام فعالیت می‌کند. این مدل تمام تیره و شب‌تاب از محصولات این برند است و کرنومتر و سرعت‌سنج دارد.

نمایندگی سواچ ساعت مردانه سواچ

برای مشاهده کالا یا اطلاع از قیمت آن روی عکس کلیک کنید

اگر دوست دارید تمام مجموعه استایل این هفته را یک‌جا ببینید اینجا کلیک کنید.

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. هومن

    عالی بود. به این میگن یه تیپ خوب

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.