فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
چرم درسا

چرم درسا با رنگ اصالت و حس لوکس طبیعت

چرم درسا با کیفیت و اصالت نام چرم ایرانی همراه ست. با سابقه فعالیت در حوزه طراحی باکیفیت‌ترین محصولات چرمی از سال ۱۳۷۱ چرم درسا امروز یکی از شناخته شده‌ترین برندهای ایرانی محصولات چرم است که از انواع مدل کفش و کیف چرم و اکسسوری تا جلد کتاب و وسایل خانه را تولید می‌کند.

با ۲۴ سال سابقه کار حرفه‌ای در زمینه تولید انواع محصولات چرمی درسا چرم را وارد مرحله تازه‌ای از طراحی و مد لوکس کرده است. درسا نماینده یک کالای ایرانی با کیفیت برای رقابت با نمونه‌های خارجی است.

چرم یکی از لوکس‌ترین پارچه‌هایی است که در لباس و کفش و همچنین وسایل خانه می‌تواند به کار برود، به تصویر کشیدن جنبه لوکس بودن چرم در انواع طراحی‌ها هدفی است درسا آن را دنبال می‌کند. این همان چیزی است که در عین زیبایی کیفیت را نیز به همره می‌آورد به این ترتیب خرید از محصولا چرم درسا نوعی سرمایه‌گذاری روی لباس‌هایی است که تا سال‌ها همراه شما خواهد بود.

مشاهده کیف‌های زنانه درسا

مشاهده کیف‌های زنانه درسا

هدف درسا جذب مشتریان با سن ۲۰ سال به بالا به محصولات چرمی است و برای این کار محصولاتی مطابق با سلیقه جوانان و میان سالان طراحی می‌کند که نه تنها با مد روز همگام باشد بلکه مشتریان درسا با آن احساس راحتی داشته باشند.

درسا در دنیای چرم با محصولات لوکس و طراحی‌های خاص شناخته می‌شود. چرم درسا دارای تولیدات متنوعی از روکش مبل گرفته تا انواع وسایل تزیینی منزل با استفاده از چرم و چوب و انواع اکسسوری برای زنان و مردان در کنار انواع کیف را طراحی می‌کند.

درسا انواع مختلف کیف چرم مردانه را برای استایل‌های مختلف طراحی کرده است که در کالکشن‌های مختلف آن می‌توانید از کیف دوشی و کیف پاسپورتی گرفته تا کیف پول‌های چرم را انتخاب کنید، در بخش انواع مدل کیف چرم زنانه هم درسا پیشنهادات متفاوتی دارد که شامل انواع کیف دستی، کیف دوشی و کیف پول چرم می‌شود. برخی از این کیف‌ها اداری هستند و برخی دیگر دارای طرح‌های مجلسی و البته در کنار همه این‌ها کیف لوازم آرایشی و جاکلیدی خود را نیز می‌توانید از بین محصولات چرم درسا انتخاب کنید.

مشاهده کیف‌های مردانه درسا

مشاهده کیف‌های مردانه درسا

اگر از آن دسته مردان خوشتیپی هستید که به ست لباس‌های خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید پس از انتخاب یک کیف درسا سراغ بخش کمربندها رفته و یک کمربند ست کیف خود و با رنگی مشابه را انتخاب کرده و برای رعایت جزییات یک جاکیلید چرم را نیز خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل نمایندگی چرم درسا است، جایی که شما می‌توانید جدیدترین مجموعه‌های چرمی درسا را در آن ببینید واز کفش و کیف گرفته تا  کمربند مردانه و زنانه را خریداری کنید.

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.