فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مد بهار و تابستان 2018

کاربردی و ضروری از مد بهار و تابستان ۲۰۱۸

مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ پر است از لباس‌ها و طراحی‌های عجیب و غیرمعمول از طراحان مشهوری که روی کت واک‌ها به نمایش گذاشته می‌شود، اما همه مدهای سال ۲۰۱۸ غیرقابل استفاده در زندگی روزمره نیستند!

این لباس‌های زنانه و مردانه، همان‌هایی است که مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ به شما توصیه می‌کند، بپوشید یا اگر بهتر بگوییم، این‌ها همان لباس‌هایی است که شما باید در کمد بهاری و تابستانی‌تان جای دهید!

راه راه‌های عمودی (Vertical stripes)

اگر سال گذشته طرح‌های فانتزی چاپی جایگاه خاصی داشتند، پارچه‌هایی با راه راه‌های عمودی امسال توانسته‌اند در مد بهار و تابستان جای بگیرند. این طرح پارچه در اکثر لباس‌ها کاربرد دارد و در عین سادگی دارای ویژگی‌های منحصربه فرد است. اگر می‌خواهید قد بلندتر دیده شوید، بهتر است از این ترند خاص غافل نمانید.

طرح مد 2018 لباس زنانه جدید

رنگ‌های نئونی (Neon shades)

بهار و تابستان فصل پوشیدن رنگ‌های روشن و خیره‌کننده است نکته‌ای که در مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ هم به خوبی بازتاب داشته است. اگر رنگ‌های جیغ، براق و نئونی تا به حال در کمد لباس شما جایی نداشته‌اند بهتر است آن‌ها را امسال وارد استایل‌تان کنید، چون دیدن زرد و نارنجی و قرمزهای خیره‌کننده امسال عادی‌ترین چیز در یک استایل است.

این رنگ‌ها را کم اما دقیق به موقع به کار بگیرید تا بهترین بهره را از مد روز ببرید.

رنگ های مد بهار و تابستان 2018

سرتا پا جین

جین‌ها در مد هر فصلی جای دارند، همانطور که در مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ هم به چشم می‌خورند. سرتاپا با جین برای خانم‌ها، ترندی است که برندهایی مانند شانل (chanel)، فندی (Fendi) و دیور (Dior) با سرهمی جین یا ست دو تکه بلوز و شلوار یا دامن جین پیشنهاد می‌دهند.

اما کرگ گرین (Craig Green) در کت واک بهار و تابستان ۲۰۱۸ لندن، جین‌های Mid-wash با پارچه‌های سبک و بافت ظریف‌تر را برای این فصل در استایل مردان به نمایش گذاشت.

مدل شلوار لی مد 2018 زنانه و مردانه

طرح‌های متفاوت و خلاق؛ لوگوهای جلب توجه کننده

از گوچی (Gucci) تا لویی ویتون (Louis Vuitton) لوگوهای درشت را روی انواع لباس زنانه گذاشتند تا طرح‌های LOGOMANIA به یکی از چشم‌گیرترین بخش‌های مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ تبدیل شود.

اما برای مد مردانه، طراحان طرح‌های گرافیکی عجیب و متفاوت را با الهام از نقاشی‌های رنگارنگ گرافیتی را روی انواع لباس جای دادند. اگر می‌خواهید خلاقانه لباس بپوشید تنها قاعده این است که یک بخش از استایل‌تان را به این طرح‌های خاص و متفاوت اختصاص دهید و با ایجاد سادگی و هماهنگی در سایر تکه‌های استایل خودتان، به طرح‌ها اجازه دیده شدن بدهید.

مدل لباس 2018 زنانه و مردانه

صورتی، یک انتخاب زنانه و مردانه از مد بهار و تابستان ۲۰۱۸

صورتی رنگی نیست که به همین سادگی بتوانید امسال آن را کنار بگذارید! فرقی نمی‌کند در لباس‌های مردانه یا زنانه؛ مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ بازتابی از صورتی را روی همه لباس‌ها دارد. از صورتی پاستلی تا سایه روشن‌های تیره‌تر این رنگ را می‌توانید در استایل‌تان جای دهید و اگر برای به کار بردن صورتی در سبک تابستان و بهار خودتان به کمی راهنمایی نیاز دارید می‌توانید از مدل‌های فندی (Fendi)، تام فورد (Tom Ford)، والنتینو (Valentino) و الکساندر مک کویین (Alexander McQueen) ایده بگیرید.

مدل لباس زنانه و مردانه مد 2018

برندهای Fast Fashion برندهایی هستند که با الهام از کت واک‌ها و هفته‌های مد مشهور، تلاش دارند ترندها و مدهای روز دنیا را در مجموعه‌های فصلی‌شان بازتاب دهند. مانگو (mango)، کوتون(Koton) ، جک اند جونز(Jack and Jones) ، اونلی  (Only)و … از جمله مشهورترین برندهای Fast Fashion  هستند.

شما می‌توانید جدیدترین مجموعه‌های فصلی این برندها را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل ببینید، برای استایل خودتان یک سبک نو بسازید و با توجه به جدیدترین مدهای روز و هفته‌های مد جهانی، بهترین‌ها را انتخاب و خرید کنید.

ورود به دیجی استایل

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.