فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
کت تک مردانه

چطور هر روز یک کت بپوشیم اما تکراری نشویم؟

یکی از هنرهای ما می‌تواند این باشد که بتوانیم یک لباس را در استایل‌مان تکرار کنیم بدون اینکه تکراری به نظر برسیم! در این نوشته به شما می‌گوییم چطور هر روز کاری در هفته را با یک کت تک مردانه سپری کنید بدون اینکه تیپ‌تان خسته‌کننده شود. در عکس‌های زیر، روی عکس هر محصولی که کلیک کنید، صفحه آن محصول به طور جداگانه باز می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات بیشتری به دست بیاورید یا محصول را با ضمانت بازگشت هفت روزه خریداری کنید.

شنبه؛ روز نو سلام

برای اینکه با شروع هفته‌ی جدید به خودتان انگیزه بدهید، سراغ کمدتان بروید و یک استایل شیک بسازید. استایلی که صبح شنبه حواس همه را به شیک بودن شما جلب کند، نه به چشم‌های پف کرده از خواب و ابروهای در هم.

پیراهن سفید ساده: هر مردی، تاکید می‌کنیم هر مردی در هر سن و سال و موقعیتی که هست باید یک پیراهن سفید مردانه داشته باشد. از داشتن پیراهن سفید غافل نشوید.

شلوار خاکی_ سبز: برای انتخاب رنگ شلواری که کت تک مردانه سرمه‌ای و پیراهن سفید شما را تکمیل کند، سراغ یکی از رنگ‌های سال ۲۰۱۷، یعنی خاکی_سبز بروید. اگر چنین رنگی در کمدتان نبود توسی، آبی ملایم و کرم هم برای این ست مناسب هستند.

کیف مشکی، کفش قهوه‌ای: ما بارها تاکید کرده‌ایم که داشتن کفش چرمی مردانه برای ساختن استایل‌های متفاوت لازم است. این دفعه روی خرید کیف مردانه هم تاکید می‌کنیم.

مشاهده و خرید انواع پیراهن مردانه

مشاهده و خرید انواع پیراهن مردانه

یکشنبه؛ خواب از سرم پریده!

یکشنبه‌ها معمولا روزهای آرامی هستند و هنوز سیل کارها کسی را در خودش غرق نکرده است. برای چنین روزی، با استفاده از کت تک مردانه که قرار شد در تمام روزهای هفته ثابت باشد، برای خودتان تیپی مشابه تصویر زیر بسازید، تیپی راحت و آزاد.

بلوز به تناسب رنگ پوست: نارنجی تیره و خاکی برای پوست‌های تیره و سبز و آبی سیر برای تناژهای روشن پوست مناسب هستند.

شلوار: شلوار جین سفید یا کتان کرم، مواردی هستند که می‌توانید با این ست همراه کنید.

کفش رسمی: نوع کفشی که برای این ست انتخاب می‌کنید تکلیف نیمه رسمی یا روزمره بودنش را مشخص می‌کند. لوفر برای ساخت استایل روزمره مناسب است و کفش رسمی برای ساختن استایل نیمه رسمی. با لوفر می‌توانید از شلوار پاکتی استفاده کنید یا پایین آن را تا بزنید.

مشاهده و خرید انواع شلوار مردانه

مشاهده و خرید انواع شلوار مردانه

دوشنبه خوب، دوشنبه جنب و جوش

با رسیدن دوشنبه، حجم کارها زیاد می‌شود و وقت سر خاراندن، کم. با این وضعیت بهتر است به فکر یک استایل روزمره باشید. ولی قبل از آن، به نکات زیر در مورد انتخاب لباس‌هایتان دقت کنید:

جین جدی: این استایل با حضور شلوار جین، جالب می‌شود. نکته‌ی مهم اینجاست که به هیچ وجه نباید از شلوار جین‌های سنگ‌شور یا مدل‌های پاره و کوتاه استفاده کنید. این مدل‌ها به اندازه‌ی کافی جدی نیستند و شخصیت کاری شما را زیر سوال می‌برند. رنگ جین را هم تیره انتخاب کنید.

پولوشرت تیره: تی شرت‌های یقه‌دار یا همان پولوشرت‌ها، انتخاب‌های خوبی برای اضافه شدن به کت تک مردانه هستند. برای روزهای شلوغ، رنگ‌های تیره تمرکز بیشتری به شما می‌دهند.

لوفر ساده: وقتی در ست شما شلوار جین وجود دارد، می‌توانید با خیال راحت سراغ لوفر یا کفش مدل ملوانی بروید.

مشاهده و خرید انواع تی شرت و پولوشرت مردانه

مشاهده و خرید انواع تی شرت و پولوشرت مردانه

سه شنبه ها با اکسسوری

یکی از بهترین روزهای هفته، سه شنبه است. این روز پر از امید رسیدن تعطیلات آخر هفته است و مثل چهارشنبه و پنجشنبه هم برنامه‌های خانوادگی را در خودش جا نداده است. بنابراین از فرصت استفاده کنید و با همکاران‌تان بیرون بروید. برای یک گشت و گذار همکارانه انتخاب‌های زیر مناسب هستند.

تی شرت سفید ساده: یک تی شرت ساده سفید، بدون نوشته یا هر چیز اضافه‌ای به شما کمک می‌کند تیپ تابستانه شادی بسازید که برای سر کار و ساعت‌های کافه نشینی بعد از آن مناسب است.

شلوار هم‌رنگ کت: شلوار سرمه‌ای هم‌رنگ کت تک مردانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این ست است. به خصوص اگر قرار است یک عالمه عکس اینستاگرامی بگیرید و شیک به نظر برسید. فقط دقت داشته باشید شلوار شما ساده و روزمره باشد و در عین حال خط اتو نداشته باشد وگرنه کاملا رسمی به نظر می‌رسد.

کفش راحت: داشتن یک جفت کتانی مردانه ی سفید رسمیت کت و شلوار مردانه شما را خنثی می‌کند.

نکته: از به همراه داشتن اکسسوری و زیورآلات غافل نشوید. یک دستبند زیبا یا کیف دستی کوچک و رنگی برای استایل سه شنبه‌ها انتخاب خوبی است.

مشاهده و خرید انواع کفش مردانه

مشاهده و خرید انواع کفش مردانه

چهارشنبه‌، شمارش معکوس

چهارشنبه را باید جشن گرفت! استایل زیر شما را آماده‌ی این جشن می‌کند.

پیراهن با یقه متفاوت: کمی پیش گفتیم داشتن پیراهن سفید مردانه برای شما واجب است. حالا اگر دنبال مدل می‌گردید، پیراهن سفید یقه ایستاده برای شما مناسب است. استفاده از پیراهن‌هایی که یقه‌ی ایستاده دارند یک شرط دارد و آن اینکه گردنتان بلند باشد. یقه‌های بلند، گردن کوتاه را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.

شلوار پاستلی: رنگ‌های ملایم پاستلی انتخاب‌های خوبی برای مردان جوان هستند تا رنگ شلوارشان را از بین آن‌ها انتخاب کنند. داشتن یک شلوار سبز_آبی پاستلی انتخاب هوشمندانه‌ای است.

کفش جیر: کفش جیر مردانه، به اندازه کفش چرم رسمی نیست. در عوض برای ساختن استایل نیمه رسمی گزینه‌ای ایده‌آل است.

مشاهده و خرید انواع کیف مردانه

مشاهده و خرید انواع کیف مردانه

 

دیدگاه کاربران ۴ دیدگاه

  1. مسعود

    خیلی خوب بود،سپاس

  2. Atrin

    بسیار سپاس
    لطفا کمی هم در مورد استایل اسپرت با کمترین هزینه های ممکن مطلب بزارید مثلا برای ملاقات های روزمره ،دانشگاه و…
    و حدود سنی مشخص برای هر استایل هم تعریف کنید.

  3. فراهانی

    بسیار زیبا و حرفه ای.سپاس

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.