فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
کفش اسپرت دخترانه در سال 2017

بهار و تابستان ۲۰۱۷ چه کفش‌های اسپرتی مد می‌شوند؟

کفش اسپرت دخترانه و اصولا کفشی بر اساس مد روز پیدا کردن، بدون اینکه بدانیم امسال چه چیزهایی ترند هستند و در بازار مد و پوشاک دیده می‌شوند، غیر ممکن است. برای همین هم ترندهایی که درباره کفش دخترانه بابا شده‌اند را یکی یکی پشت سر هم ردیف کرده‌ایم تا هر کسی که دوست دارد از قافله‌ی جهانی عقب نماند بداند چه چیزهایی بخرد و چه کارهایی بکند بهتر است.

کفش اسپرت دخترانه را پر زرق و برق کنید

یکی از ترندهایی که احتمالا بهار و تابستان ۹۶، زیاد می‌بینید کفش‌هایی هستند که می‌درخشند؛ البته نه از تمیزی، از داشتن پولک، اکلیل و هر چیزی که بتواند جلب نظر کند و برق بزند. این مدل کفش‌ها را تا سی سالگی با خیال راحت بپوشید اما ترجیحا بعد از این سن خیلی دنبالشان نرفتید هم نرفتید.

کفش کتانی متالیک و براق دیجی استایل

مشاهده محصول کفش اسپرت زنانه اکلیلی

مشاهده محصول کفش اسپرت زنانه اکلیلی

متالیک بازی با رنگ‌ها

مدل دیگر کفش زنانه و دخترانه که امسال زیاد به چشم خواهد خورد، مدل‌هایی با رنگ‌های متالیک است. یادتان باشد هر کفشی که خواستید تهیه کنید سراغ متالیک یا براق آن بروید و بگذارید این براق بودن، وجه مشخصه‌ی کفشتان باشد.

خرید اینترنتی کفش اسپرت متالیک

مشاهده محصول کفش اسپرت متالیک زنانه

مشاهده محصول کفش اسپرت متالیک زنانه

بازار داغ تتوی کفش

یک اتفاق خیلی عجیب در دنیای کفش‌های امسال افتاده است که اول بین کفش‌های مردانه دیده شد و حالا کم‌کم پایش به دنیای کفش اسپرت دخترانه هم باز می‌شود. این اتفاق تتو کردن روی کفش است! یعنی افراد ممکن است با استفاده از جوهر برای کفش‌های چرمی‌شان طرح‌ دلخواهشان را سفارش بدهند و مدلی بپوشند که اختصاصی شخص خودشان است.

کفش با طرح تتو ترند 2017

صندل‌ها بر‌گشته‌اند

از دیگر کفش‌هایی که احتمالا تابستان ۹۶ بیشتر از کفشهای عروسکی به چشم خواهند خورد، صندل‌ها هستند. صندل‌هایی با مدل‌های جالب و رنگ‌های روشن جانشین کفش‌های عروسکی جلو بسته می‌شوند. با این حساب احتمالا تابستان خیلی گرمی پیش رو است!

اسنیکرز پوش شوید

اسنیکرها امسال بازگشت شکوهمندانه‌ای دارند، از مدل‌های براقشان گرفته تا سفید ساده. دنبال یک پیشبینی نوستراداموسی اگر می‌گردید بهتر است موقع خرید اسنیکر، امسال رنگ آبی را به طور ویژه‌ای مد نظر داشته باشید چون احتمال مد شدن این رنگ خیلی زیاد است.

خرید اینترنتی اسنیکرز اسپرت زنانه از دیجی استایل

مشاهده محصول اسنیکرز سرمه ای زنانه

مشاهده محصول اسنیکرز سرمه ای زنانه

در بند کردن رنگین کمان

خیلی از ما اینطوری هستیم که روی یک رنگ گیر می‌کنیم و گاهی وقت‌ها حتی بدون اینکه بدانیم هر لباسی که بخریم یکی از تناژهای همان رنگ است. در مورد کفش هم معمولا این اتفاق زیاد می‌افتد. در حق جا کفشی‌تان محبت کنید و آن را از تک رنگ و تیرگی دربیاورید. امسال داشتن کفش‌های رنگارنگ و اصطلاحا رنگین کمانی روی بورس است. اگر هم نمی‌توانید چند کفش رنگارنگ بخورید خوب است که مجموعه‌ای از رنگ‌ها را در یک مدل جمع کنید. درست مثل این مدل از برند «تامز»، Toms ، که مجموعه‌ای از رنگ‌های زیبا را کنار هم نشانده است.

کفش رنگارنگ و رنگین کمانی تامز در دیجی استایل

مشاهده محصول کفش اسپرت رنگین کمانی

مشاهده محصول کفش اسپرت رنگین کمانی

دست کاری کنید

پای کفش اسپرت دخترانه که وسط آمد خلاقیت به خرج دهید و  ببینید چه کاری می‌توانید انجام دهید که کفش شما، اختصاصی خودتان باشد. اگر کفشی با مدل خاص و زلم زیمبوهای خودش پیدا کردید که چه بهتر، اگر پیدا نکردید راه‌های زیر به شما ایده خواهند داد.

روی کفش نقاشی کنید: رنگ مخصوص نقاشی روی پارچه بگیرید. اگر نقاشی‌تان خوب است خودتان نقاشی کنید و اگر هیچ ایده‌ای ندارید می‌توانید از شابلون‌های آماده استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم نقاشی روی پارچه را اول روی اسنیکرز قدیمی تان امتحان کنید، البته اگر تازه کار هستید.

رنگ بندها را عوض کنید: با عوض کردن بند کفش‌ها، چه از لحاظ مدل بستن و چه از لحاظ رنگ، می‌توانید تنوع زیادی در کفش اسپرت دخترانه‌تان ایجاد کنید.

پیکسل بزنید: اگر روحیه‌تان هنری است و قرار است در بین دوستان هنری‌تان حاضر شوید خوب است از پیکسل‌های ریز برای تزئین کفش پارچه‌ایتان کمک بگیرید.کفش زرق و برق دار زنانه اسپرت در دیحی استایل

مشاهده محصول کفش اسپرت نگین دار

مشاهده محصول کفش اسپرت نگین دار

 

 

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.