فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

کفش زنانه‌ ای که از جنس بهار است!

کفش زنانه و ویژگی‌هایش نسبت به هر فصلی که در آن هستیم، متفاوت است. مثلا همین بهاری که در آن هستیم را در نظر بگیرید، همه چیز تغییر می‌کند و بعد از شش ماه چشم انتظاری برای دیدن رنگ‌ها، طبیعت پوست می‌اندازد و شروع به نشان دادن زیبایی‌اش می‌کند. حالا اگر قرار باشد ما همچنان به رنگ‌های تیره وفادار بمانیم، زیبایی خودمان را زیر سوال می‌بریم. برای همین هم نگاهی انداخته‌ایم به چند مدل کفش زنانه که رنگ‌ها و مدل‌های شاد و پر انرژی دارند و حال خانم‌ها را بهتر می‌کنند. تمام این مدل‌ها در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل هم موجود هستند. بشتابید تا قشنگ‌ترین‌هایشان تمام نشده‌اند!

کفش زنانه با بندهای زیبا

یکی از زیباترین مدل‌هایی که پیشنهاد می‌کنیم خانم‌های جوان از آن غافل نشوند، این کفش پاشنه بلند از برند معروف  Call it Spring است. این کفش اولین نکته‌ای که این کفش را برای بهار مناسب می‌کند ترکیب رنگ فوق العاده ملایم و زیبای آن است. به خصوص که طرح پارچه‌ی کفش، رنگ سال، یعنی سبز را دارد و آن را با صورتی ملایم ترکیب کرده است. پاشنه‌ی مربعی کفش باعث حفظ تعادل بهتر و فشار کمتر بر روی کمر می‌شود و وجود بندهای زیبای خوش رنگ که با کلیت کفش هم‌خوانی دارد یک مدل شیک و راحت تحویل خانم‌هایی می‌دهد که دوست دارند بهار را با رنگ‌ها جشن بگیرند.

کفش زنانه پاشنه بلند طرح دار صورتی

هنر زنانه پوشیدن

قبل از خرید کفش زنانه حتما رنگ لباس‌هایی که دارید را در نظر بگیرید و انتخاب رنگ را با توجه به آن‌ها انجام دهید. مثلا اگر لباسی با ترکیب رنگ بنفش تیره و سرخابی دارید، کفشی با رنگ زیر جعبه‌ی مداد رنگی‌های شاد شما را تکمیل کند! مدل زیر را برند Aldo ، از جنس جیر تهیه کرده است. فرم موج‌دار رویه‌ی کفش، استفاده از آن را برای خانم‎‌های جوان مناسب می‌کند.

کفش پاشنه بلند جلو باز قرمز

مشاهده و خرید انواع کفش پاشنه بلند زنانه

مشاهده و خرید انواع کفش پاشنه بلند زنانه

درست از جنس بهار

یک مدل کفش زنانه دیگر که می‌تواند درست برای همین فصل مناسب باشد، این مدل زیبا و خوش رنگ از Aldo است. رنگ شاد و هیجان‌انگیز این کفش آن را برای استفاده در کنار یک پیراهن رسمی گل‌دار مناسب می‌کند. اگر حتی شمه‌ای از سرخابی در پیراهنتان است این مدل را از دست ندهید. پاشنه‌ی کفش باریک و ۱۱ سانتی‌متری است و جلوی آن هم باریک است که هر دوی این‌ها استفاده از این کفش را برای مهمانی‌های رسمی مناسب می‌کند.

خرید اینترنتی کفش زنانه پاشنه بلند سرخابی

مسافرت با کفش

بعضی مدل‌های کفش زنانه را که نگاه کنید با شما حرف می‌زنند. مثلا این مدل از Call it Spring حرف‌های زیادی درباره‌ی مهمانی، استراحت و روزهای شاد دارد! دلیلش هم رنگ‌های شاد و زیبای آن است. سفید و لیمویی آنقدر قشنگ و خنک کنار هم نشسته‌اند که تا آخرین‌ روزهای تابستان هم برایتان کاربرد خواهند داشت. ارتفاع پاشنه‌ی این کفش ۱۰ سانتی‌متر و نیم است.

کفش زنانه پاشنه بلند لیمویی فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده و خرید انواع صندل زنانه

مشاهده و خرید انواع صندل زنانه

قد کشیدن بنفشه‌ها

بنفش تیره، رنگ مورد علاقه‌ی عده‌ی بسیار زیادی از خانم‌هاست. این رنگ مرموز، جذاب و زنانه، قابلیت ست شدن با طیف وسیعی از رنگ‌ها را دارد که اتفاقا خیلی‌هایشان برای استفاده در بهار مناسب هستند. اگر لباس‌های بهاره‌تان به کفشی پاشنه بلند و زیبا نیاز دارند، خوب است به این مدل بند دار از برند Aldo فکر کنید. این کفش ۱۱ سانتی‌متر پاشنه دارد و جان می‌دهد برای ساختن یک استایل منحصر به فرد در مهمانی‌های زنانه.

خرید اینترنتی کفش زنانه

راه رفتن روی آسمان

آبی ملایم هم از آن رنگ‌هایی است که روزهای گرم اردیبهشت و خرداد را خنک می‌کند و قابل تحمل. یک جفت کفش زنانه نوک تیز با پاشنه‌ی کوتاه و رنگی ملایم، درست همان چیزی است که خانم‌های قد بلند یا کسانی که دوست دارند پاشنه‌ی بلند مانع حفظ تعادلشان نشود، به دنبالش هستند. پاشنه‌ی این کفش شش سانتی‌متر ارتفاع دارد.

کفش پاشنه شش سانتی دیجی استایل

کفشی برای تمام لباس‌ها

اگر دنبال کفشی بسیار خانمانه، بهاره و حتی تابستانه هستید که با بیشتر مدل لباس‌ها و رنگ‎‌هایی که دارند، ست شود، این مدل و کفش‌های مشابه‌شان انتخاب‌های ایده‌آلی برای شما خواهد بود. ضمن اینکه طرح پوست ماری روی آن هم امسال به شدت مد شده است.

کفش زنانه پوست ماری سفید

 

مشاهده و خرید انواع کفش تخت زنانه

مشاهده و خرید انواع کفش تخت زنانه

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.