فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

نکات مهم برای خرید کفشی که تنگ نیست!

قدیمی‌اش این است که پا قلب دوم است. جدیدش اینکه کفش تنگ و نا‌مناسب می‌تواند خیلی راحت در طولانی مدت پاها را دفرمه و در کوتاه مدت پشت پا یا روی پنجه‌ها را زخم کند. زخم‌هایی که به خصوص خانم‌ها خوب از آن‌ها خبر دارند و می‌دانند که راحت که خوب نمی‌شوند هیچ، جایشان هم می‌ماند و بعضا اگر زود به دادشان نرسند، به شکل یک برجستگی روی پا باقی می‌مانند. همه‌ی این‌ها یادمان می‌اندازد که انتخاب کفش مناسب با سایز درست چقدر اهمیت دارد. به بهانه‌ی حراج‌های متعدد انواع کفش در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، راهنمای انتخاب کفش و سایز آن را برایتان نوشته‌ایم.

اندازه‌گیری سالانه

ممکن است با خودتان فکر کنید زمانی که سن رشد تمام شد، رشد پاها هم متوقف می‌شود اما واقعیت چیز دیگری است. در سنین بزرگسالی هم ممکن است سایز پاها تغییر پیدا کند. بنابراین لازم است سالی یک بار سایز پایتان را بگیرید تا مطمئن شوید تغییری نکرده است. در غیر این صورت ممکن است با تغییر سایز یک شماره‌ای غافلگیر شوید.

اندازه گیری کفش

تعیین کفش بر اساس محیط

قبل از خرید کفش در نظر بگیرید می‌خواهید برای چه محیطی خرید کنید. مثلا بوتی برای کوهنوردی می‌خواهید یا یک نیم بوت دم دستی؟ کتانی روزمره می‌خواهید یا کفشی برای تمرین‌های ورزشی؟ جواب این سوال‌ها نوع جنس مناسب برای کفش شما را مشخص می کند. ضمن اینکه بیشتر کفش‌ها برای منظور خاصی تهیه شده‌اند و به خصوص موقع خرید اینترنتی، توضیحاتی که کنار عکس نوشته شده است نوع کارکرد کفش را مشخص می‌کند.

کتانی نایکی

سنگین نباشند

هر چند کفش‌های سنگین می‌توانند مچ پا را تقویت کنند و بعضی از مربی‌های ورزش برای قوی کردن ورزشکاران استفاده از وزنه دور مچ را پیشنهاد می‌کنند، اما در نهایت این شما هستید که باید تشخیص دهید سنگینی کفش به کارتان می‌آید یا باعث دردسرتان می‌شود. مثلا اگر معمولا دیرتان می شود و باید خودتان را سریع به محل کار برسانید خریدن کفش سنگین فقط سرعت‌تان را می گیرد. بنابراین قبل از خرید به وزن کفش توجه داشته باشید.

کفش سنگین

آخر وقت سایز بگیرید

سایز پا در ساعات آخر روز با ساعت‌های اولیه فرق می‌کند. بنابراین زمانی که می‌خواهید سایز دقیق پاهایتان را به دست آورید، اندازه‌گیری را به ساعت‌های پایانی روز موکول کنید.

اندازه گیری سایز پا

 به دست آوردن سایز برای خرید اینترنتی

اگر خرید اینترنتی می کنید بهتر است نوک بلندترین انگشت پایتان را جوهری کنید و پایین ترین بخش پاشنه را هم. بعد این اثر را روی کاغذ به جا بگذارید. دقت داشته باشید که باید هر دو پا را اندازه بزنید چون معمولا یکی از پاها بزرگتر از پای دیگر است و شما باید پای بزرگتر را به عنوان تعیین کننده در نظر بگیرید. فاصله بین دو نقطه به جا مانده روی کاغذ از بلندترین انگشت تا انتهای پا را متر بزنید و با آنچه در مورد کف کفش نوشته شده تطبیق دهید. عریض ترین قسمت پاها را هم جوهری کنید. یعنی گوشه داخلی و بیرونی آن را. فاصله این دو نقطه را هم اندازه بگیرید و با اندازه کفش اینترنتی تان تطبیق دهید. وقتی این اندازه‌ها را به طور دقیق به دست آوردید می توانید با خیال راحت اینترنتی خرید کنید.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی کفش و ۷ نکته مهم

خرید اینترنتی کفش از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

نکته مهم نهایی

در نظر داشته باشید بسیار از فروشنده ها می گویند باید بین جلوی کفش و انگشت شست فاصله وجود داشته باشد. این حرف کاملا درست است فقط یک نکته مهم را باید درباره آن در نظر گرفت. گاهی وقت ها انگشت کناری شست از شست بلندتر است. در نظر داشته باشید روی این انگشت هم نباید فشاری قرار داشته باشد. برای همین در مورد نکته‌ قبل نخواستیم از شست تا پاشنه را اندازه بگیرید بلکه خواستیم بلندترین انگشت را جوهری کنید.

کفش زنانه پاشنه بلند

خرید اینترنتی و مطمئن

برای خرید کفش مناسب، شیک و با دوام سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید و از مدل‌های متنوع آن دیدن کنید.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی کفش برای پاهای کوچک یا بزرگ

 

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.