فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
کفش کتانی پسرانه آدیداس

دنیای پدرانه و پسرانه با یک ست لباس ورزشی متفاوت

ست لباس ورزشی برای یک پسربچه با رویای قهرمانی می‌تواند یکی از متفاوت‌ترین ست‌های لباس باشد، به شرطی که با لباس‌های اولین قهرمان زندگی‌اش، یعنی پدر همرنگ و هم‌شکل شود.

یک پدر اولین الگوی زندگی پسر بچه کوچکی است که در سرش رویای ابر قهرمان بودن را می‌پروراند، پس چرا با یک دست ست لباس ورزشی پدرانه و پسرانه با رویای کودکی او همراه نمی‌شوید؟

مثل پدر مثل پسر!

پسرها شبیه به پدرشان می‌شوند و دختربچه‌های کوچک راه مادرشان را ادامه می‌دهند، قدم‌های کوچکشان را با کفشی همراهی کنید که شبیه به کفش‌های آن‌ها باشد.

با هم ورزش کنید، با هم بدوید و با هم به مقصد برسید! همه همان چیزهایی که یک پدر و پسر می‌خواهد داشته باشند، اما چطور خودمان این ست را درست کنیم؟

برندهای ورزشی مشهوری مثل ریباک و آدیداس این پدرانه و پسرانه‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد، گرمکن ورزشی مردانه ای درست شبیه به یک گرمکن ورزشی پسرانه است یا یک ست مایو برای آنکه بدانید پسربچه کوچکی که مثل ماهی در آب تکان می‌خورد و مایویی همرهنگ مایو مردانه شما دارد، پسر کوچک خودتان است!

برای این ست کمی هم خودتان خلاقیت به خرج دهید و شبیه به هم‌ها را کنار هم بگذارید تا ست لباس ورزشی پدرانه و پسرانه‌تان کامل شود.

ست لباس ورزشی آدیداس در نمایندگی آدیداس تهران

 

یک ست لباس ورزشی آماده با کتانی‌های شبیه به هم

از کتانی‌ها شروع کنید، کفش‌هایی که همیشه می‌توانید برای تجربه کردن شیرین‌ترین لحظه‌های پدر و پسری بپوشید. کتانی‌ها را با استایل اسپرت جور کنید یا آن‌ها را با تیپ روزمره و کژوال بپوشید.

آسان‌ترین راه این است که سری به کلکسیون‌های کفش برندهای اسپرت بزنید و کتانی مردانه و کتانی پسرانه ای را که درست مثل هم‌دیگرند انتخاب کنید.

مشاهده کفش مردانه آدیداس

مشاهده کفش‌های مردانه آدیداس

یک راه ساده‌تر هم آن است که از برندهایی که طرح‌های کلاسیک و ساده دارند این ست را انتخاب کنید، مثلا سراغ مدل کتانی معروف آل استار کانورس (converse) بروید و ست پدرانه و پسرانه را با یک جفت کفش کتانی ساده ست کنید.

پیدا کردن این ست‌های کفش ورزشی پسرانه و پدرانه شبیه به هم آنقدرها دشوار نیست، چراکه دیجی استایل برخی از این ست‌ها را دارد و البته می‌توانید در هر کلکسیون منتظر ست‌ها جدیدتری هم باشید.

بعد از کتانی‌ها سراغ سری‌های لباس ورزشی با سایزبندی مناسب برای پسران کوچک یا نوجوان و مردان بروید و یک دست ست لباس ورزشی مردانه و بچگانه را هم انتخاب کنید تا همه چیز کامل شود.

کفش ورزشی پسرانه ریباک در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

 

ست لباس ورزشی تان را بسازید

اما همیشه منتظر شبیه به هم‌هایی که خود برندهای ورزشی به شما پیشنهاد می‌دهند نمانید، با کمی سلیقه خودتان این ست را درست کنید. دو لباس ورزشی شبیه به هم، دو کوله هم رنگ یا دو کلاه کپ مثل هم که یکی را شما روی سرتان می‌گذارید و یکی دیگر را پسر کوچکتان، با همه این ایده‌های ساده پسرِ مثل پدر و پدرِ مثل پسر را دارید.

می‌توانید سراغ سری‌های مختلف برندها بروید، مثلا سری سوپر استار آدیداس را انتخاب کنید و دو کفش شبیه به هم و همرنگ را بردارید و یا از سری استن اسمیت دو مدل شبیه به هم را انتخاب کنید.

حتی خلاقانه تر از این هم می‌توانید پیش برود و از دو سری مختلف دو طراحی شبیه به هم یا هم رنگ را انتخاب کنید.

کفش کتانی آل استار کانورس پسرانه مردانه

مشاهده کپ مردانه ریباک

مشاهده کپ‌های مردانه ریباک

اگر طرح‌ها با یکدیگر جور درنیامدند سراغ ست کردن رنگ‌ها بروید و طرح‌های متفاوت را با رنگ‌های شبیه به هم کنار یکدیگر بگذارید. می‌توانید ست ورزشی‌تان را از چند برند مختلف کنار هم بگذارید. مثلا کفش‌ها را از ریباک انتخاب کنید و کلاه کپ را از آدیداس.

البته در کنار ست لباس ورزشی یا اسپرت می‌توانید تیپ رسمی‌تان را هم با پسر کوچکتان هماهنگ کنید، کت و شلوارهای شبیه به هم یا یک پاپیون همرنگ همه آن چیزی است که برای این تیپ مشابه به آن نیاز دارید.

برای پسران کوچک خود از کلکسیون‌های بچگانه برندها انتخاب‌های ورزشی خود را داشته باشید و برای پسرهای نوجوان تنها انتخاب کردن چند سایز کوچک‌تر برای داشتن ست ورزشی کافی است.

این ست‌ها را از جدیدترین کلکسیون‌های برندهای معتبر ورزشی انتخاب کنید، فروشگاه اینترنتی دیجی استایل نمایندگی برندهای ورزشی مطرحی است که بهترین ست‌های پدرانه و پسرانه را به شما پیشنهاد می‌دهد.

علاوه بر یک ست برای مردان بزرگ و مردانه کوچک برای خانم‌های کوچک زندگی‌تان هم می‌توانید این ست‌ها را داشته باشید کافی است از کلکسیون‌های لباس ورزشی زنانه از بین کتانی‌ها یک جفت کفش ورزشی ست را انتخاب کنید یا از بین تی شرت و شلوار ورزشی شبیه‌ترین‌ها را خریداری کرده و یک مادر و دختر ست باشید.

 

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. مهسا

    عااالی بود ، فوق العاده . مرسی از مطلب بسیار جالبتون…

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.