فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
ست لباس پسرانه

پسرانه و تابستانی با کمتر از ۱۶۰ هزار تومان

اگر یک ست لباس پسرانه می‌خواهید که هم شیک و مد روز باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد، کافی است سری به بخش لباس بچگانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید، ما شما را در پیدا کردن یک ست شیک از این بخش کمک می‌کنیم.

برای موقعیت‌های متنوع از ست‌های پیشنهادی زیر الهام بگیرید و در بخش‌های مختلف لباس پسرانه این لباس‌ها را پیدا کنید و با سلیقه‌ی خود به آن‌ها جزییاتی مانند کلاه و کیف و عینک آفتابی را اضافه کنید.

برای فوتبالیست‌ها، ست لباس ورزشی پسرانهمدل لباس اسپرت پسرانه

با آمدن تابستان، وقت آن می‌رسد که همه‌ی پسربچه‌ها با یک توپ دور هم جمع شوند و فوتبال بازی کنند. به این توجه داشته باشید که هر لباسی برای فعالیت‌های ورزشی و پر جنب و جوش کودکان در فصل تابستان نمی‌تواند مناسب باشد.

لازم است به قوانین انتخاب لباس بچگانه ی مناسب تابستان توجه کنید.

  • بهتر است شلوار پسرانه ای را انتخاب کنید که در عین راحتی از پاها هم محافظت کند، شلوار نخی دفکتو (Defacto) با فرم دم پا کش انتخاب مناسبی است.
  • یک تی شرت پسرانه با آستین‌های کوتاه و جنس نخی برای فعالیت‌های عادی تابستانی مناسب است. این تی شرت را هم از دفکتو انتخاب کنید.
  • کفش ورزشی پسرانه ای که برای تابستان مناسب باشد، علاوه بر ویژگی‌هایی مانند سبک بودن و قابلیت ارتجاعی باید رویه‌ی مشبک داشته باشد که پا را خنک نگه دارد. این کفش را هم از کالکشن لباس بچگانه ی برند دفکتو پیدا کنید.

برای مسافرت، خنک و رنگیمدل لباس ورزشی پسرانه

بچه‌ها هم عاشق سفرهای تابستانی هستند، به شرطی که لباس درستی برای سفر پوشیده باشند. ست لباس پسرانه ای که برای مسافرت انتخاب می‌کنید باید در عین راحتی، رنگی و شاد هم باشد.

  • یک شلوار راحتی پسرانه را انتخاب کنید که خوش فرم باشد. این شلوار پسرانه با فرم جذب و دم پای کش بافت، فرم زیبایی روی تن دارد. آن را از کلکسیون لباس بچگانه‌ی ال سی وایکیکی (LC Waikiki) پیدا کنید.
  • تی شرت را با شلوار ست کنید و سراغ همان رنگ زرد روشن بروید تا ست لباس پسرانه ای که انتخاب می‌کنید شاد و متفاوت باشد. این تی شرت نخی را هم از برند لباس ترک ال سی وایکیکی انتخاب کنید.
  • برای آنکه این ست کامل شود، به یک کفش راحتی نیاز دارید. بهتر است یک کفش پسرانه را انتخاب کنید که بتوان آن را بدون جوارب پوشید، این کفش را از برند دفکتو پیدا کنید.
بیشتر بخوانید: با رنگ مد سال ، آبی لباس پسرانه را دور بزنید!

ست لباس پسرانه برای لب ساحلخرید اینترنتی لباس بچه گانه پسرانه

آن‌ها می‌خواهد شن بازی کنند، لب ساحل بدوند و شاید هم کمی داخل آب بروند. پس به یک ست لباس پسرانه نیاز دارید که برای همه‌ی شیطنت‌های پسربچه مناسب باشد.

  • یک شلوارک پسرانه انتخاب کنید، شلوار گزینه‌ی مناسبی برای لب ساحل نیست چون هر لحظه ممکن است خیس شود. این شلوارک با طرح چاپی تخته‌ی موج سواری را در برند مانگو (Mango) پیدا کنید.
  • برای لب ساحل به جای تی شرت از تاپ پسرانه استفاده کنید که هم خنک‌تر است هم آزادی عمل بیشتری به پسر شما می‌دهد. این تاپ نخی پسرانه را هم از برند مانگو انتخاب کنید.
  • صندل پسرانه یا دم پایی نسبت به کفش انتخاب مناسب‌تری برای ست لباس ساحلی است، آن‌ها را به راحتی می‌توان در آورد و پوشید یا با همان‌ها توی آب رفت. این دمپایی را از برند بلوزو (Bluezoo) بخرید.

برای کلاس‌های تابستانی، مرتب و منظمخرید اینترنتی لباس پسرانه

در فصل تابستان بازار انواع کلاس‌های تابستانی گرم می‌شود. برای رفتن به این کلاس‌ها به مدل لباس پسرانه ای نیاز دارید که در عین حال که راحت و خنک است، مرتب و مناسب کلاس هم باشد.

  • یک تی شرت آستین کوتاه انتخاب کنید، به جای طرح‌های چاپی شلوغ می‌توانید یک مدل ساده یا با طرح‌های معمول داشته باشید. این تی شرت پسرانه را از برند ال سی وایکیکی انتخاب کنید.
  • می‌توانید از یک شلوار جین پسرانه برای این ست لباس استفاده کنید، اما شلوار کتان پیشنهاد تابستانی ما است که نسبت به جین هم خنک‌تر است و هم راحت‌تر. این شلوار کتان را از برند دفکتو انتخاب کنید.
  • به یک کفش کتانی پسرانه برای ست کردن با این بلوز و شلوار نیاز دارید، این کتانی چسبی را از برند بلوزو خریداری کنید.

مجموعه‌ی این ست را با ۱۶۲ هزار تومان می‌توانید خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: سه استایل شیک برای پسر بچه‌ها

تیپ روزمره بزنید!خرید اینترنتی مدل لباس پسرانه جدید

در نهایت پسر شما در فصل تابستان به یک استایل پسرانه و ساده‌ی مناسب این فصل که آن را برای موقعیت‌های متنوع بتوان استفاده کرد، نیاز دارد. این ست را از خرید تا مهمانی می‌توانید داشته باشید.

  • روزهای گرم سال بهترین فرصت برای پوشیدن شلوارک است، یک شلوارک جین پسرانه با رنگ خاصی مانند سبز روشن را انتخاب کند. این شلوارک از طراحی‌های بلوزو است.
  • به جای تی شرت می‌توانید از پیراهن پسرانه استفاده کنید. این پیراهن آستین کوتاه را از ال سی وایکیکی انتخاب کرده و با شلوارک ست کنید.
  • برای آنکه ست شما کامل شود یک کتانی چسبی پسرانه را از برند آلبرتینی (Albertini) انتخاب کنید.

این ست‌های پیشنهادی در کنار انواع مدل لباس پسرانه و کیف و کفش و اکسسوری تنها چند کلیک با شما فاصله دارند با خرید اینترنتی می‌توانید این لباس‌ها را به سادگی در کمد بگذارید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.