فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل شلوار لگ زنانه جدید 96

همه چیز درباره‌ی انتخاب و ست کردن شلوار لگ زنانه

حتما می‌دانید ساپورت، شلوار لگ زنانه یا همان لگینگ چیست. شلوار لگ یکی از آن انتخاب‌هایی است که هم به اندازه‌ی کافی به شما احساس راحتی می‌دهد و هم می‌تواند شما را شیک پوش و خوش لباس نشان دهد. اما باید بدانید که این شلوارهای راحت و دوست‌داشتنی را با چه تیپی باید بپوشید.

برای انتخاب لباس‌هایی که قرار است با یک لگینگ بپوشید ابتدا باید به دو سوال پاسخ دهید.

  • چه مدل شلوار لگ را انتخاب می‌کنید؟
  • برای چه تیپ و استایلی می‌خواهید خودتان را آماده کنید؟

انواع شلوار لگ زنانه

انواع شلوار لگ زنانه

ابتدا باید با انواع شلوار لگ‌ زنانه آشنایی داشته باشید.

  • شلوار لگ تابستانی با پارچه‌ی ظریف و خنک
  • شلوار لگ زمستانی با کرک‌های داخلی برای گرم نگه داشتن پا
  • شلوار لگ طرح جین
  • لگ ورزشی زنانه

بسته به این که کدام مدل شلوار لگ را انتخاب می‌کنید، می‌توانید تیپ و لباس‌های مختلفی داشته باشید. اما چطور باید مدل شلوار لگ را انتخاب کنید؟

کدام مدل شلوار لگ زنانه را بخریم؟

لگینگ زنانه

شلوارهای لگ می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند و برای تیپ و موقعیت متفاوتی مناسب هستند.

  • برای یک تیپ روزمره و کژوال سراغ شلوار لگ ساده و نخی بروید که هم به اندازه‌ی کافی راحت است و هم جنس آن باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود و به خوبی هوا را از خود عبور می‌دهد.
  • برای تیپ مهمانی یک لگ خوش فرم را انتخاب کنید و پیش از جنس به مدل لگ توجه داشته باشید. جنس لگ مناسب مهمانی می‌تواند از ویسکوز، نخ یا الیاف مصنوعی مانند چرم مصنوعی باشد که در این صورت حالتی براق خواهد داشت.
  • برخی از انواع لگ برای این طراحی شده‌اند که در فعالیت‌های ورزشی مورد استفاده قرار گیرند. آدیداس (adidas) و ریباک (reebok) از آن برندهایی هستند که انواع لگ ورزشی زنانه را با طرح‌های زیبا و رنگارنگ طراحی می‌کنند. این شلوارهای لگ به شما کمک می‌کنند در طول فعالیت‌های ورزشی هم فرم بدن خود را به خوبی ببینید و هم به خوبی بتوانید حرکات کششی را انجام دهید.
  • یکی از انواع پرطرفدار لگ زنانه، شلوارهایی است که به جگینگ (jeggings) شهرت دارند. این‌ها در واقع همان لگینگ یا شلوار لگ با طرح شلوار جین زنانه هستند. این شلوارها هم به اندازه‌ی یک شلوار جین جذب زنانه زیبا و خوش فرم به نظر می‌رسند و هم اگر به دنبال راحتی بیشتر باشید از شلوار جین راحت‌ترند.

انوع شلوار لگینگ برای تیپ‌های متنوع

شلوار جگینگ

پس از این که با انواع شلوار لگ یا لگینگ آشنا شدید نوبت به این می‌رسد که بدانید برای ست کردن با هر تیپی سراغ چه لباس‌هایی بروید.

عکس‌های این مطلب استایل و ترکیب لباس‌هایی از جمله لگینگ را نشان می‌دهد که برای موقعیت‌های مختلف می‌تواند مناسب باشد. این محصولات را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بخرید.

شلوار لگ با تونیک یا شومیز برای تیپ روزمره

جگینگ

برای این که در تیپ روزمره‌ی خود از شلوار لگ استفاده کنید، نکات زیر را در نظر داشته باشید.

  1. اصولا لگ‌ها طراحی شده‌اند که با لباس‌های تقریبا بلند پوشیده شوند. پس بهتر است با شلوار لگ خود سراغ پوشیدن یک تی شرت با قد تا روی کمر یا نیم تنه نروید، مگر در یک محیط ورزشی.
  2. بهترین لباس‌هایی که می‌توانند با انواع لگ به خوبی ست شوند، تونیک‌های بلند یا شومیزهایی هستند که می‌توان پایین آن‌ها را به صورت آزاد روی شلوار انداخت.
  3. جگینگ یا لگ با طرح جین برای تیپ روزمره مناسب است.
  4. می‌توانید روی تی شرت یک شومیز را با دکمه‌های باز بپوشید تا استایل روزمره‌اتان کامل شود.
  5. برای تیپ روزمره با لگینگ سراغ اکسسوری‌ها و زیورآلات بروید؛ گردنبندهای بلند را فراموش نکنید که ظاهری متفاوت به ترکیب لگ و تونیک شما می‌دهند.

ترکیب لگ و بلوز مجلسی برای مهمانی

شلوار لگ زنانه مجلسی

شلوارهای لگ تنها برای تیپ روزمره طراحی نشده‌اند، بلکه اگر به درستی با لباس‎های دیگر ست شوند می‌توانید از آن‌ها در تیپ مهمانی هم استفاده کنید. اگرچه که به هر حال یک تیپ مجلسی زنانه به شما نمی‌دهند، اما شلوار لگ برای جشن تولد یا هر مهمانی نیمه‌رسمی انتخاب مناسبی است. برای کامل کردن تیپ مهمانی خود، نکات زیر را در ذهن داشته باشید.

  1. یک تاپ زنانه بلند تا بالای ران، تونیک مجلسی، بلوز مجلسی شیک یا حتی یک پیراهن کوتاه می‌تواند لگ شما را برای رفتن به مهمانی آماده کند.
  2. بار دیگر به اکسسوری‌ها توجه کنید. این بار زیورآلات خود را از بین مجلسی‌ترها انتخاب کنید تا برای استایلی که می‌خواهید مناسب باشد. دستبند و گوشواره را فراموش نکنید.
  3. اگر بلوز مجلسی شما به اندازه‌ی کافی بلند نیست، روی آن یک کت مجلسی زنانه بپوشید. به این ترتیب یک تیپ کاملا زنانه و مناسب برای روزهای خنک بهاری خواهید داشت.

لگ ورزشی با تاپ و کتانی برای ورزش

شلوار لگ ورزشی دخترانه

یک لگ ورزشی زنانه انتخاب مناسبی برای ورزش‌های مختلفی مانند یوگا، ایروبیک یا حتی بدن‌سازی است؛ چرا که هم بدن شما را به خوبی می‌پوشاند و هم به شما اجازه می‌دهد فرم بدنتان را ببینید و حرکات ورزشی را با ظرافت و دقت انجام دهید.

تفاوت در انتخاب لباس برای لگ ورزشی با سایر لگ‌های زنانه این است که با لگ ورزشی می‌توانید لباس‌های کوتاه مانند تاپ، نیم‌تنه یا تی شرت ورزشی بپوشید. انتخاب بستگی به سلیقه و راحتی شما دارد.

تنها کافی است لباسی را انتخاب کنید که آزادی کامل برای انجام حرکات ورزشی را به شما می‌دهد.

مدل‌های مختلفی از لگ ورزشی وجود دارد مانند لگ تا زانو یا لگ ورزشی بلند. انتخاب از بین آن‌ها، هم به ورزشی که انجام می‌دهید و هم به راحتی شما بستگی دارد. شلوار لگ ورزشی را با کتانی یا کفش ورزشی مورد علاقه‌اتان ست کنید و در پی سلامتی خود بروید.

برندهای آدیداس (Adidasریباک (reebok) و نایکی(Nike) زیباترین طراحی‌ها با بالاترین کاربرد را در زمینه‌ی لگ‌های ورزشی در اختیار شما قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:
انتخاب شلوار ورزشی زنانه مناسب برای دویدن
تمام آنچه باید درباره‌ی ایروبیک و انواع تمرینات هوازی بدانید

کدام مدل کفش زنانه برای شلوار لگ مناسب است؟

شلوار لگ مجلسی

مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب کفش باید به آن توجه داشته باشید، مدل شلواری است که می‌پوشید؛ چراکه کفش نزدیک‌ترین بخس لباس شما به شلوار است. بسته به این که چه مدل شلوار لگی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید با آن کفش‌های مختلفی بپوشید.

  •  کفش پاشنه بلند برای لگ مجلسی
  • کفش تخت، عروسکی و نیم بوت زنانه برای انواع شلوار لگ روزمره
  • کتانی و کفش ورزشی برای لگینگ ورزشی

فراموش نکنید می‌توانید انواع مدل لگینگ زنانه را از جدیدترین کلکسیون‌های برندهای مختلف ورزشی، ایرانی و غیر ایرانی در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل انتخاب کنید و بخرید.

دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه

  1. نوید

    سلام
    به چه صورت میشه به عنوان نویسنده با دیجی استایل همکاری کرد؟

    1. محسن چینه‌کش

      سلام. می‌تونید درخواست و رزومه خودتون رو به آدرس mag@digikala.com ارسال کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.