فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
روش افزایش ماندگاری عطر

۸ حقه برای افزایش ماندگاری عطر

ماندگاری عطر یکی از مهمترین فاکتورهایی است که زمان خرید عطر و ادوکلن به آن توجه می‌کنید، اما وقتی عطر را به خانه می‌آورید این نحوه استفاده شما از آن است که می‌توانید میزان ماندگاری عطر را افزایش دهد یا آن را کم کند.

خرید عطر مناسب یکی از مهمترین انتخاب‌های هر فرد برای داشتن ظاهری تاثیرگذار می‌تواند باشد، رایحه‌ای که بتواند دیگران را تحت تاثیر قرار دهد. اما همه چیز با خریدن یک عطر گران قیمت تمام نمی‌شود، بلکه عطرها را باید به شیوه درستی استفاده و نگهداری کرد.

استفاده نادرست از یک عطر هر قدر گران قیمت، می تواند ماندگاری عطر را کاهش دهد و البته دانستن رازهای استفاده درست از عطرها می‌تواند عمر یک عطر معمولی را بیشتر کند.

روش نگهداری درست از عطر

رابطه معکوس میزان ماندگاری عطر و نگهداری آن در حمام

اگر می‌خواهید عمر و ماندگاری عطرهایتان طولانی‌تر شود، آن ها را در مجاورت نور، گرما و رطوبت قرار ندهید. این عوامل می‌تواند کیفیت عطر را به مرور زمان کاهش دهد. بهترین محل برای قرار دادن عطرها، اتاق خنک، نقاط خشک خانه و جایی دور از پنجره است.

مشاهده عطر زنانه

مشاهده عطرهای زنانه

افزایش ماندگاری عطر زنانه اصل

روی محل استفاده از عطر وازلین بزنید

بهتر است عطر را روی نقاطی از بدن که نبض دارد اسپری کنید و البته بهتر است پیش از آن روی این نقاط کمی وازلین بمالید. وازلین می تواند می تواند عطر را به خود جذب کرده و بنابراین رایحه عطر روی پوست شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

استفاده از لوسیون بدن

از لوسیون بدون بو استفاده کنید

هر چیزی که بتواند پوست شما را چرب کند می‌تواند باعث افزایش ماندگاری عطر در آن بخش از پوست شود. اگر می‌خواهید از یک مرطوب کننده یا لوسیون استفاده کنید، یک کرم بدون بو را انتخاب کنید. به این ترتیب هم بدن خود را برای استفاده از عطر و ادوکلن جرب نگه داشته‌اید و هم بوی لوسیون عطر شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

مشاهده لوسیون بدن

مشاهده لوسیون‌های بدن

خرید عطر و ادکلن مردانه

پس از حمام و پیش از لباس پوشیدن عطر بزنید

رطوبت پوست می‌تواند ماندگاری عطر را افزایش دهد، پس به محض استحمام که هنوز پوست کمی مرطوب است بهترین زمان برای استفاده از عطر است. پیش از پوشیدن لباس عطر را به خودتان بزنید تا لکه عطر روی لباس هایتان به جای نماند.

مشاهده ادکلن مردانه

مشاهده ادو کلن‌های مردانه

خرید بهترین عطر زنانه

عطر را نمالید

پس از آنکه عطر را به نبض روی مچ دست اسپری کردید، مچ دستهایتان را به یک دیگر نمالید. این اشتباهی است که ممکن است بسیاری انجام دهند، اما لازم است بدانید که این کار باعث می‌شود، رایحه اولیه و قوی عطر از بین رفته و در نتیجه ماندگاری عطر کاهش یابد.  پس از آنکه عطر و ادوکلن را روی نبض دست، پشت قوزک پا یا روی گردن اسپری کردید، اجازه دهید چند ثانیه باقی بماند و آن را روی پوست نمالید.

خرید بهترین عطر و ادکلن مردانه

نبض ها و نقاط گرم بدن را هدف قرار دهید

برای آنکه عطر ماندگاری بیشتری پیدا کند، آن را به بخش‌هایی از بدن که گرمای بیشتری داشته یا دارای نبض است اسپری کنید. بخش‌های گرم بدن عطر را به تمام سطح پوست منتقل می کند. این نقاط گرم شامل بخش داخلی آرنج، گردن، مچ دست، بالای شکم، پشت زانوها، پشت ران پا و روی قوزک‌ها می شود. لازم نیست به همه این نقاط عطر بزنید، تنها دو یا سه بخش را انتخاب کنید و عطر را به آن ها اسپری کنید.

برند ادکلن مردانه

عطر ها به هوا اسپری کنید و از آن عبور کنید

اگر می خواهید عطرتان، رایحه ملایم تری داشته باشد، آن را به هوای رو به روی خود اسپری کنید و سپس از آن جا رد شوید. به این صورت عطر روی تمام بدن شما می نشیند و در عین حال حس ملایمی پیدا می کند.

خشبو کردن موها با عطر

عطر را به شانه و برس خود اسپری کنید

اگر می‌خواهید به موهایتان عطر بزنید، بهتر است عطرهایی با پایه الکل را مستقیما به مو اسپری نکیند، این کار باعث خشکی موها می شود. به جای این کار می توانید عطر را به برس خود اسپری کرده و سپس با آن موهایتان را شانه بزنید، به این ترتیب هم موها رایحه ملایمی می‌گیرد و هم به مو آسیب زده نمی‌شود. البته می‌توانید از عطرهای مخصوص مو بین هر بار حمام کردن استفاده کنید.

اگر به فکر خرید و عطر و ادوکلن اصل با ماندگاری بالا هستید، سراغ برندهای معتبر بروید. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل امکان دسترسی به برندهای معتبری چون پرادا (prada)، بولگاری (Bvlgari)، کنزو (kenzo) و لالیک (Lalique) را به شما می‌دهد. تنها کافی است با توجه به سلیقه خود از بین رایحه‌ها و گروه‌های بویایی مختلف یکی را انتخاب کرده و خرید اینترنتی کنید.

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. محسن

    کامل و. عالی… تشکر فراوان

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.