فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل دامن زنانه دیجی استایل

مدل دامن مناسب برای شما چیست؟

مدل دامن تاثیر زیادی روی زیبایی خانم‌ها می‌گذارد و به کار مواقعی می‌آید که دلشان می‌خواهد به روحیه‌ی لطیف و زنانه‌شان اهمیت بیشتری بدهند. دامن‌ها انواع و اقسام مختلف دارند و هر کدامشان به کاری می‌آیند. بسته به اینکه فرم بدنتان چطور است و از دامنتان چه می‌خواهید برایتان توصیه‌هایی داریم که در ادامه می‌خوانید.

مدل دامن و انواع آن

برای اینکه قدم به قدم پیش برویم با معرفی انواع مدل دامن شروع می‌کنیم. دامن‌ها معمولا بر اساس قدشان به چهار گروه «کوتاه یا مینی»، «روی زانو»، «میدی یا متوسط» و «ماکسی یا بلند» تقسیم می‌شوند. همان طور که از اسمش پیداست دامن مینی یا کوتاه بالای زانو قرار می‌گیرد. دسته دوم دامن تا روی زانو می‌آیند و به همین اسم هم شناخته می‌شوند. میدی‌ها بین زانو و مچ پا قرار می‌گیرند و ماکسی‌ها روی مچ پا را می‌پوشانند.

انواع مدل دامن مجله دیجی استایل

حالا که انواع دامن‌ها را شناختیم خوب است بدانیم علاوه بر قد دامن‌، موارد دیگری مثل رنگ، مدل و طراحی نیز روی دسته‌بندی آن تاثیر می‌گذارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

دامنی برای تمام فصول

دسته‌ای از دامن‌ها هستند که به دو دلیل برای تمام مراسمی که به آن‌ها دعوت شده‌اید، مناسبند. این دسته دامن‌های روزمره یا Casual نام دارند. مدل این دامن‌ها ساده، معمولا راسته و بدون زرق و برق است و رنگ‌شان طیفی از مشکی، زغالی، سرمه‌ای، سبز تیره و طوسی را در بر‌می‌گیرد. این مدل دامن قابلیت ست شدن با انواع بلوز و شومیز، تاپ و تی شرت را دارد و می‌تواند انتخاب خوبی برای خانم‌هایی باشد که نمی‌دانند با دعوت شدن به یک مهمانی چطور باید ظاهرشان را به روز و زنانه کنند.

مدل دامن ساده و شیک فروشگاه دیجی استایل

مدل مناسب برای چاق‌ها

اگر اضافه وزن دارید و به طور خاص این وزن در ناحیه‌ی شکم و پهلوها جمع شده است، باید سراغ دامنی بروید که قد کمرش بلند باشد. کمر بلند دامن، شبیه گن لاغری عمل می‌کند و شکم و پهلوها را تا حدودی جمع خواهد کرد. نکته‌ی بعدی که باید در نظر داشته باشید مدل دامن است. بهتر است دامنتان شبیه عدد هشت فارسی یا A انگلیسی باشد. این دامن تمرکز را از روی پهلوهای شما بر‌می‌دارد. خانم‌های چاق همچنین باید از مدل‌های ساده و بدون زرق و برق استفاده کنند و رنگ‌های تیره بپوشند تا اندامشان زیباتر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: مدل کیف مناسب برای اندام‌های مختلف

مدل مناسب برای قد کوتاه‌ها

خانم‌هایی که قدشان کوتاه است از همین الان هر دامنی به جز دامن مینی را از گزینه‎‌های انتخابی‌شان حذف کنند. انواع مدل دامن جز مینی یا کوتاه، پاهای شما را کوتاه‌تر و در نتیجه قدتان را کوتاه نشان خواهد داد. اگر به یک مهمانی زنانه دعوت شده‌اید و دوست دارید قد بلند به نظر برسید به این چند نکته دقت کنید:

  • دامن کوتاهی بپوشید که رنگ تیره‌ای داشته باشد، ترجیحا مشکی. این رنگ باعث لاغر و کشیده نشان دادن شما می‌شود.
  • بهتر است یک جوراب شلواری تیره بپوشید. اگر رنگ جوراب شلواری و دامن یکی باشد نتیجه‌ای جز قد بلند نشان دادن شما نخواهد داشت.
  • استفاده از کفش‌های پاشنه بلند با ستی که ساخته‌اید فوت آخر کوزه‌گری است  و پاهایتان را بلند و کشیده نشان می‌دهد.

مدل دامن کوتاه فروشگاه دیجی استایل

مدل مناسب برای لاغرها

خیلی از خانم‌ها هم هستند که دوست دارند تو پُر به نظر برسند و نمی‌دانند با انتخاب چه مدل دامن می‌توانند این کار را انجام دهند. نکات زیر به کار آن‌ها می‌آید:

  • تا جایی که می‌توانید سراغ مدل‌های راسته نروید. در عوض از مدل‌هایی کمک بگیرید که چین‌ دارند یا پف‌دار هستند.
  • رنگ‌های روشن را برای دامنتان انتخاب کنید و از رنگ‌های تیره که باعث لاغرتر نشان دادنتان می‌شود دوری کنید.
  • دامنی انتخاب کنید که پارچه‌اش طرح داشته باشد. طرح‌های شلوغ و درشت باعث می‌شوند لاغری شما پنهان شود.
  • سراغ زرق و برق بروید. دامن‌های متالیک با زلم زیمبوهای مختلف قادرند خیلی زود شما را به فرم بدن ایده‌آلتان برسانند.

مدل دامن پف دار دیجی استایل

چه کسانی ماکسی نپوشند؟

دامن‌های ماکسی نیاز به استایل ویژه‌ای دارند و برای خانم‌های لاغر و قد بلند زیبا هستند. اگر قدتان کوتاه است سراغ دامن‌های بلند نروید مگر اینکه با کفش پاشنه بلند و بلوز یا تاپی از رنگ هم خانواده‌ی دامن همراهش کرده باشید. خانم‌های قد بلند و لاغر می‌توانند انواع مدل دامن ماکسی را بپوشند و حتی آن را با صندل یا کفش تخت همراه کنند.

بیشتر بخوانید: بلند نشان دادن قد با استفاده از مد

دامن را با چه بپوشیم؟

با دامنی که دارید می‌توانید انواع بلوزها و شومیزها را همراه کنید. یادتان باشد اگر دامن پف دار پوشیده‌اید بهتر است تاپ یا بلوز تنگ بپوشید. دامن راسته را می‌توانید با شومیز ساده همراه کنید و مدل‌های جوان پسند و زرق و برق دار را با بلوز یا تاپ ساده همراه کنید تا زرق و برق زیاد مانع زیبایی ظاهرتان نشود. برای دیدن یا خرید انواع مدل دامن روی تصویر زیر کلیک کنید.

مشاهده انواع دامن زنانه

مشاهده انواع دامن زنانه

 

 

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.