فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس بارداری شیک در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مدل لباس بارداری برای گذران یک زمستان سرد

مدل لباس بارداری مناسب برای شما، یعنی یک لباس بارداری شیک و در عین حال راحت همان چیزی است که برای ۹ ماه لذت بخش بارداری به آن نیاز خواهید داشت. اما کدام لباس های بارداری برای گذراندن ماه‌های زمستانی بارداری شما مناسب‌تراند.

اگرچه لباس های بارداری مجلسی یا اسپرت شیک برای ۹ ماه بارداری شما یکی از دلچسب‌ترین خاطراتی است که از این دوره با خود به همراه خواهید داشت اما به یاد داشته باشید که لباس های بارداری تنها برای کمتر از یک سال برایتان کاربرد خواهند داشت.

به همین خاطر برای انتخاب درست مدل لباس بارداری متناسب با فصل شاید به چند توصیه کوچک اما مهم نیاز داشته باشید.

همه چیز درباره مدل لباس بارداری زمستانی

عکس لباس بارداری در سایت دیجی کالا لباس

سرمای زمستان شروع شده است و شما پالتو، روسری، دستکش ها و کلاه زمستانی‌تان را از کمد بیرون می‌آورید، اما بعد متوجه می‌شوید زیپ کاپشن یا پالتو از روی شکم شما بالا نمی‌رود. حالا وقت آن است که سراغ خرید یک پالتو یا مانتو بارداری بروید.

بهتر است پولتان را خرج خرید یک لباس بارداری زمستانی با جنس مناسب و باکیفیت کنید. این چند ماه شیرین بارداری را با لذت طی کنید و در عین حال که از لباس های بارداری زیبا استفاده می‌کنید کیفیت را نیز مدنظر قرار دهید.

سراغ پالتو بارداری با کمر قابل تنظیم بروید

گرم و در عین حال شیک زمستان بارداریتان را بگذراید، یک پالتو با کمر قابل تنظیم بهترین مدل لباس بارداری برای گذراندن زمستان است. پالتو با کمربند و کمر قابل تنظیم لباسی است که از مجموعه‌های لباس بارداری و البته لباس‌های معمول نیز می‌توانید پیدا کنید. پالتو زنانه در عین حال که کاملا حس راحتی را به شما می‌دهد و مدلی کلاسیک و شیک هم دارد.

سراغ رنگ و مدل کلاسیک پالتو بروید تا آن را بتوانید با هر لباس یا ژاکتی ست کنید و بتواندی آن را به راحتی بعد از دوران بارداری هم استفاده کنید.

مشاهده پالتوهای زنانه کمربند دار

مشاهده پالتوهای زنانه کمربند دار

شنل و پانچو را به لباس های بارداری خود اضافه کنید

شنل و پانچو از بهترین مدل های لباس بارداری برای فصل زمستان است. این مدل لباس بارداری در عین حال که بسیار زیبا و شیک است به خوبی نیز شما را گرم نگه می‌دارد و در ماه‌های اول بارداری می‌توانید شنل یا پانچو خود را با کمربند استفاده کنید و در ماه های آخر بارداریتان کمربند را بردارید تا احساس راحتی و آزادی بیشتری داشته باشید.

از سوی دیگر پانچو یک لباس بارداری صرف نیست بنابراین از خرید یک پانچو شیک و زیبا به عنوان لباس بارداری احساس بدی نخواهید داشت چون پس از بارداری نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

حتی پانچوها برای روی لباس بارداری مجلسی نیز انتخاب خوبی است چراکه در عین راحتی و گرما همیشه روی مد روز نیز هست  البته زیر آن هر لباسی را می‌توان به راحتی پوشید.

خرید مانتو بارداری در فروشگاه اینتنرنتی دیجی کالا استایل

جنس لباس بارداری را در نظر بگیرید

لباس بارداری پشمی بهترین دوست زمستانی شما است. در عین راحتی یک لباس بارداری بانمک پشمی شما را به خوبی گرم هم نگه می‌دارد. لباس‌های پشمی طوری روی بدن قرار می‌گیرد که کمی شکم شما را کوچک‌تر هم نشان می‌دهد. از سوی دیگر لباس پشمی با فیت آزاد از آن مدل لباس های بارداری است که پس از بارداری نیز آن را می‌توانید بپوشید.

بهتر است سراغ لباس‌های بافت بروید. بافتنی زنانه همان لباسی است که می‌توانید در یک روز سر زمستانی روی چند لایه لباس دیگر به تن کنید.

اکسسوری های زمستانی را با مدل لباس بارداری ترکیب کنید

از یک شال گردن یا کلاه زمستانی زنانه زیبا استفاده کنید. گرم نگه داشتن همه بدن شما را از سرما خوردگی محافظت می‌کند. یک حقه دیگر هم می‌توانید با اکسسوری های زمستانی خود در دوران بارداری به کار ببرید، شال زمستانی خود را دور شکمتان خوب بپیچید که احساس سرما نکنید و روی آن پالتو خود را بپوشید و حتی دکمه‌های آن را باز بگذارید.

مشاهده تمام شال‌گردن‌های زنانه

مشاهده تمام شال‌گردن‌های زنانه

مدل لباس بارداری جدید در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

همیشه سراغ لباس بارداری نروید

فکر نکنید چون باردار شده‌اید حتما باید در مجموعه مدل لباس بارداری سراغ لباس مناسب خودتان بگردید. یک یا دو سایز لباس بزرگ‌تر از سایز پیش از بارداری برایتان می‌تواند مناسب باشد، ضمن اینکه آن‌ها را پس از بارداری نیز می‌توانید بپوشید.

کمر پلیسه‌ای دوست خوب دوران بارداری است

برای خرید لباس بارداری مجلسی لباس‌های کمر پلیسه‌ای را فراموش نکنید. حتی یک پالتو یا بارانی کمر پلیسه‌ای نیز برای مدل لباس بارداری انتخاب مناسبی است. کسلنی که لباس یا پالتو با کمر پلیسه‌ای می‌وپشند سبک خود را دارند و البته همه آن‌ها باردار نیستند.

چند لایه لباس بارداری را روی هم بپوشید

خانم‌های باردار می‌توانند همیشه ازاین حقه استفاده کنند. یک لباس بلند را به تن کنند که به خوبی شکم آن‌ها را می‌پوشاند و روی آن از یک ژاکت یا پلیور استفاده کنند.

اگر شما هم به دنبال لباس‌هاس ساده و مدل لباس بارداری ویژه خودتان هستید یا یک لباس بارداری مجلسی را می‌خواهید به کمد لباس های بارداری خودتان اضافه کنید می‌توانید سری به مجموعه لباس های بارداری دیجی استایل بزنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل از جدیدترین مجموعه لباس های بارداری تا با کیفیت ترین لباس‌های ساده‌ای و زیبایی که در دوران بارداری می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید را برای شما یک جا جمع کرده است تا در عین خرید پوشاک با کیفیت، ۹ ماه از هیجان‌انگیزترین ماه‌های زندگی‌تان را زیبا بپوشید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.