فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
پیشنهاد ست لباس دخترانه

۶ مدل ست لباس دخترانه برای فصل بهار

مدل لباس دخترانه آنقدر زیاد است که هر کس، حتی خیلی از آن‌هایی که هنوز بچه‌دار نشده‌اند هم سر ذوق می‌آیند و دوست دارند سرکی به دنیای رنگارنگ پیراهن‌ها، کفش‌ها و زیورآلات کودکانه بزنند. چه مامان یک دختر خوشگل هستید و چه خاله یا عمه چند تا فرشته وروجک، اگر از ست کردن لباس لذت می‌برید و دنبال ایده می‌گردید، می‌توانید نگاهی به انواع مدل لباس دخترانه‌ هایی بیندازید که برایتان از بین محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی استایل انتخاب کرده‌ایم.

مدل لباس دخترانه ، به ملایمت گل‌ها

برای روزهای بهاری، صورتی را به گل سر سبد رنگ‌ها تبدیل کنید و به تن دخترک‌تان بپوشانید. پیشنهاد ما استفاده از یک بلوز گل‌دار آزاد است که با یک شلوار جین طرح‌دار همراه شده است. کفش‌های تخت عروسکی به همراه عینک آفتابی با لنز بنفش یا صورتی می‌تواند تکمیل کننده ستی باشد که برای فرشته کوچولویتان ساخته‌اید. این ست، او را تبدیل به یک مدل فسقلی خواهد کرد.

مدل لباس دخترانه بهاره

سر‌هم‌بندی در بهار

درست است که استفاده از بلوز و شلوار برای بچه‌ها راحت‌تر است، اما داشتن یک لباس سر همی برای مناسبت‌های خاص، خوش سلیقگی شما به عنوان یک بزرگتر و خوش استایلی فرزندتان را تضمین می‌کند. این لباس سرهمی، چند دکمه دارد که پوشیدن آن را برای بچه‌ها آسان می‌کند. کمر روی لباس هم استایل دخترها را به روز و شیک خواهد کرد. ما این سرهمی را به همراه یک جفت کفش طرح‌دار صورتی سرخابی و یک گردنبند زیبا، از محصولات برند مانگو، پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانید برای تکمیل استایل، موهای کوچولو را بالای سرش جمع کنید و با یک کش سر آبی، سرخابی ببندید.

لباس سرهمی دخترانه

بازی با جزئیات

اگر دوست دارید با انواع مدل لباس دخترانه ، ست‌های زیبایی برای دختر بچه‌ها بسازید، توجه به جزئیات را فراموش نکنید. اگر دنبال مثال میگردید به این ست نگاه کنید. بین رنگ نارنجی به کار رفته در بخش بالای تاپ و رنگ نارنجی دور کفش عروسکی، هارمونی وجود دارد. بین رنگ ملایم شلوار جین و سایر رنگ‌های بالای تاپ هم تناسب هست. این کار دقت کردن به جزئیات است که می‌تواند به راحتی یک استایل ساده را به استایلی تازه تبدیل کند که از دیدنش لذت ببرید.

ست لباس دخترانه صورتی

پرورش ژن خوشتیپی

اگر هر بچه‌ای ژن خوشتیپی داشته باشد، تا زمانی که یکی از زنان مهم زندگی‌اش، مثل مادر یا خاله، به او ست کردن و تیپ زدن را یاد ندهند، ژن‌ها به دردش نمی‌خورند! اگر دوست دارید فسقلی کوچولوی شما، یک تیپ متفاوت و با‌نمک هم داشته باشد از لباس‌های این ست ایده بگیرید. بین طرح روی تاپ و بخشی از کتانی استن اسمیت برند آدیداس، هماهنگی رنگ دیده می‌شود. بین رنگ دامن و تل سر هم نوعی تکمیل کنندگی به چشم می‌آید که دیدنش خالی از لطف نیست.

کتانی آدیداس دخترانه استن اسمیت

مدل لباس دخترانه برای گردش‌ در شهر

برای روزهای گردش در شهر، از ست زیر یا مدل‌های مشابه آن کمک بگیرید. بلوز یا تاپ نخی، مانع اذیت شدن پوست دختر بچه‌ها می‌شود و کفش‌های کتانی به آن‌ها احساس راحتی و امکان گشت و گذار می‌دهد.

مدل لباس راحتی دخترانه

قواعد نیمه رسمی پوشی

در کنار این ست‌های روزمره یا به اصطلاح Casual خوب است یک ست نیمه رسمی هم مد نظرتان داشته باشید، به خصوص برای وقت‌هایی که دوست دارید مادر و دختری، با هم ست کنید. در این ست می‌توانید با خیال راحت سراغ رنگ‌های تیره‌ بروید. برای اینکه مراسم ست کردن این مدل لباس دخترانه خیلی هم خشک و خالی برگزار نشود، می‌توانید از بلوز و شلوار طرح‌دار استفاده کنید. برای این کار، خطوط (مثل خط های عمودی روی بلوز) را با طرح‌ها( طرح خال خالی شلوار) کنار هم قرار دهید و از نتیجه آن لذت ببرید. یکی دیگر از ترفندهایی که پیش رو دارید استفاده از طیف‌های مختلف یک رنگ برای ایجاد تنوع در آن است. برای مثال تاپ این ست طوسی تیره است اما کفش‌ها طوسی بسیار روشن هستند و همین باعث ایجاد خستگی چشم بیننده نخواهد شد. یک جفت گل سر با نگین‌های درخشان، آخرین ترفند ما برای تکمیل این ست نیمه رسمی دخترانه است.

ست لباس نیمه رسمی دخترانه

خرید آسان و سریع اینترنتی

تمام محصولات ست‌های بالا، از بین محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی استایل انتخاب شده‌اند. شما می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه زیر وارد بخش محصولات دخترانه این فروشگاه شوید و یک خرید سریع، آسان و با ضمانت بازگشت یک هفته‌ای را تجربه کنید یا صرفا از دیدن مدل‌ها الهام بگیرید.

مشاهده انواع محصولات بچگانه دخترانه

مشاهده انواع محصولات بچگانه دخترانه

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.