فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس ورزشی در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مدل لباس ورزشی و ۷ خط قرمز ورود به باشگاه

مدل لباس ورزشی خودتان را یک بار دیگر نگاه کنید، آیا برای پوشیدن در باشگاه به اندازه کافی مناسب است؟ برای رفتن به باشگاه ورزشی کدام لباس هایتان را انتخاب می کنید؟ تنها لباس هایی که در آن ها احساس راحتی دارید؟ اگرچه تی شرت های نخی و شلوارهای بگی لباس های راحت شما هستند، اما برای داشتن اندامی که به خاطرش در تلاش هستید، مناسب نیستند.

لباس های مناسب باشگاه رفتن و ورزش کردن باید ویژگی هایی مانند از بین بردن عرق، نشان دادن تمام حرکات بدنی و محافظت از پوست حساس را داشته باشد. به خاطر داشته باشید که انتخاب لباس نامناسب برای ورزش کردن نه تنها باعث می شود سلامت جسمی شما افزایش نیابد بلکه می تواند موجب صدمات بدنی هم بشود. پس پیش از بستن بند کفش برای رفتن به باشگاه این قوانین را بررسی کنید.

انتخاب مناسب‌ترین مدل لباس ورزشی

سراغ ست لباس ورزشی ۱۰۰% نخی نروید

از لباس های ورزشی ساخته شده از ۱۰۰% نخ پرهیز کنید. ممکن است الیاف نخی خنک و راحت به نظر برسند، اما به دلیل اینکه نخ رطوبت را جذب کرده و دیر خشک می شود، عرق به بدن شما می چسبد و باعث ایجاد حساسیت پوستی می شود. پس بهتر است سراغ باکیفیت‌ترین مدل لباس ورزشی ساخته شده از الیاف مصنوعی و دارای قابلیت خشک شدن سریع بروید.

کتانی خیابان را در باشگاه نپوشید

کفش کتانی یا کفش ورزشی که در خیابان پوشیده اید معمولا کمی فرسوده شده و زیره آن از بین رفته است. زیره فرسوده کفش روی سطح صیقلی کف باشگاه می تواند به سادگی سر بخورد و همچنین باعث آسیب دیدگی مفاصل می شود. قانون استفاده از کفش های ورزشی این است که اگر دو روز در هفته تمرین دو می کنید هرسال باید کفش خود را عوض کنید و اگر شش یا هفت روز هفته را به تمرین و دو می پردازید هر سه ماه یک کفش جدید بخرید.

مشاهده تمام کفش‌های ورزشی زنانه

مشاهده تمام کفش‌های ورزشی زنانه

نیم تنه ورزشی بد فرم را فراموش کنید

با داشتن یک فرم بدنی نامناسب و اعتماد به نفس پایین نمی توانید بهترین تمرین را در طول روز انجام دهید. یک سوتین یا نیم تنه ورزشی مناسب می تواند فرم بدنتان را بهتر نشان دهد و عضلات را محکم نگه دارد تا با خیال راحت حرکات کششی خود را به خوبی انجام دهید. برای ورزش های سبکی مانند یوگا یا پیاده روی می توانید از نیم تنه ورزشی آزادتر با فرم دهی پایین استفاده کنید و برای فعالیت های ورزشی پر جنب و جوش سراغ نیم تنه ورزشی سفت با فرم دهی بالا بروید.

مشاهده تمام تاپ و نیم‌تنه‌های ورزشی زنانه

مشاهده تمام تاپ و نیم‌تنه‌های ورزشی زنانه

کفش کتانی اسپرت در فروشگاه اینترنتی لباس دیجی کالا

انتخابات زیورآلات و اکسسوری‌ ورزشی

زیورآلات و اکسسوری‌هایی که آویزان می‌شوند، تاب می‌خورند یا به بدن شما می‌چسبند در باشگاه ورزشی جایی ندارد. در واقع هر چیزی که ممکن است حواس شما را از ورزش کردن پرت کند مناسب باشگاه نیست. این زیورآلات دست و پاگیر ممکن است طی فعالیت ورزشی پاره شود یا به مت یوگا و پیلاتس گیر کند. پس بهتر است در مدل لباس ورزشی خود اکسسوری و زورآلات غیر ضروری را وارد نکنید.

هدفون و هندزفری

اگرچه استفاده از هدفون و گوش دادن به آهنگ مورد علاقه تان با صدای بلند باعث می شود بیشتر حواستان به تمرینات جلب شود اما اجازه نمی دهد صداهای محیطی را شنیده و بدانید در اطرافتان چه می گذرد. پس صدای موزیک را قدری بلند کنید که بتوانید صداهای اطراف را بشنوید، این کار چه در باشگاه باشید یا در یک پارک برای امنیت شما بهتر است. پس در وارد کردن هدفون و هندزفری به لوازم ورزشی‌ کمی محتاط‌تر عمل کنید.

ست لباس ورزشی زنانه در فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

 

لباس های آزاد و بگی در ست لباس ورزشی

ممکن است لباس آزاد و شلی که به تن می‌کند بسیار راحت به نظر برسد اما همین مدل بگی آزاد اگر در همه لباس‌ها باشد می‌تواند آن‌ها را برای انجام حرکات درست دست و پا گیر کند. همچنین لباس‌های آزاد امکان دیدن حرکت کامل اندام ها را از شما می‌گیرند. سراغ لباس‌های بسیار جذب هم نروید همین که لباستان بیش از اندازه آزاد نباشد و در آن شنا نکنید، کافی است و یک لباس اسپرت مناسب به شمار می‌رود.

عطرها و لوسین های سنگین

هیچ کس دوست ندارد در باشگاه بوی عرق بدهد، اما کافی است از یک دئودورانت و ضد عرق استفاده کنید و سراغ عطرهای بیشتری نروید. وقتی بدن شما گرم شده و عرق می کند اثر عطرها و بوهای سنگین و غلیظ، بیشتر می شود که این امر می تواند باعث ایجاد سردرد در شما و اطرافیان شود. همچنین از لوسیون های چرب کننده استفاده نکنید.این لوسیون ها دست های شما را لیز می کند که این امر حین انجام ورزش می تواند خطرناک باشد.

دیجی استایل در رسته ورزشی خود لباس ها و اکسسوری های ورزشی مختلفی را به شما پیشنهاد می کند که از استانداردهای یک لباس ورزشی با کیفیت برخورد دار است. اگر می خواهید خرید لباس ورزشی خود را از بین بهترین و معروف ترین تولیدکنندگان انجام دهید، دیجی استایل به عنوان نماینده رسمی امکان انجام خریدی مطمئن را فراهم می کند.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.