فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
انواع مدل کفش دخترانه جدید

۴ توصیه برای خرید ۵ مدل کفش دخترانه

مدل کفش دخترانه را بر چه اساسی انتخاب می‌کنید؟ کاربرد آن یا زیبایی یا شاید تنها سلیقه دختر کوچکتان تعیین کننده انتخاب شما است؟ فراموش نکنید که کودکان بیش از بزرگسالان به خرید کفش نیاز دارند، چراکه پاهای آن‌ها با سرعت بیشتری تغییر می‌کند و فرم می‌گیرد، پس انتخاب کفش باید با دقت صورت گیرد.

انواع مختلفی از مدل کفش دخترانه وجود دارد که برای موقعیت‌ها و تیپ‌های مختلف می‌توانند مناسب باشند. بنابراین شاید داشتن یک راهنما برای خرید کفش دخترانه بتواند به شما در انتخاب از بین مدل‌های مختلف کمک کند.

خرید کفش دخترانه جدید

چه زمانی برای خرید کفش دخترانه جدید مناسب است؟

شاید منتظر باشید که دختر کوچکتان از تنگ و ناراحت بودن کفش شکایت کند تا شما به فکر خرید کفش تازه‌ای برای او باشید، اما کودکان معمولا چندان توجهی به این موضوع ندارند، پس لازم است خودتان هر چند وقت یکبار این موضوع را چک کنید که آیا کفش‌ها هنوز اندازه هستند یا نه.

مدل کفش عروسکی دخترانه شیک

بخش پنجه و پشت کفش جایی است که برای اطمینان از اندازه درست کفش باید چک شوند، انگشتان پا نباید در داخل کفش جمع شده باشند و پشت کفش هم باید به اندازه‌ای جای داشته باشد که شما بتوانید انگشت شست خود را داخل آن ببرید، نه تنگ‌تر از این مقدار و نه آزادتر از آن.

راهنمای خرید کفش دخترانه

انتخاب سایز درست کفش دخترانه

وقتی نوبت به خرید کفش دخترانه می‌رسد مدل‌های متنوعی از کفش‌های عروسکی تا کتانی‌های روزمره وجود دارد و انتخاب از بین آن‌ها به نیازهای مختلف شما بستگی دارد، اما پیش از آن باید سایز درست را انتخاب کنید.

مدل کتونی دخترانه جدید

هر ماه باید پای کودکتان را اندازه بگیرید، پای کودکان به سرعت رشد می‌کند و بنابراین انجام این کار اهمیت زیادی دارد. پا باید از بخش جلوی انگشت بلند تا پشت پاشنه اندازه‌گیری شود. معمولا یکی از پاها از پای دیگر بزرگتر است که برای خرید کفش لازم است به سایز پای بزرگتر توجه شود.

اینکه رشد پای کودکان بسیار سریع است نباید شما را وسوسه کند که کفش بزرگتر از پای آن‌ها بخرید تا بتوانند برای مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنند.

یک کفش بزرگ و گشاد می‌تواند به اندازه‌ی کفش تنگ برای پای در حال رشد کودک شما مشکل‌آفرین باشد. کفش نامناسب باعث دفرمه شدن پاها می‌شود، بنابراین ریسک نکنید و سایز درست را برای کودکتان انتخاب کنید.

مدل کفش دخترانه 96

چهار توصیه‌ی کلیدی برای انتخاب مدل کفش دخترانه

کدام مدل کفش دخترانه کاربرد بیشتری دارد یا برای هر موقعیت و هر استایل به چه مدل کفشی نیاز خواهید داشت؟ برای انتخاب مدل کفش دخترانه، دو مسئله مهم مطرح است، اول اینکه کفش چقدر راحت است و دیگری آنکه کدام کفش، دختر بچه خوشتیپ شما را زیباتر می‌کند.

کفش کتونی آل استار دخترانه

کفش بندی یا چسبی را انتخاب کنید

قانون اولیه در خرید کفش دخترانه این است که برای بیرون از خانه کفش‌های پشت‌باز را فراموش کنید. کودکان به نوعی سیستم بستن و فیکس شدن کفش نیاز دارند تا بتوانند به راحتی و بدون نگرانی از درآمدن کفش از پا حرکت کنند.

بند چسبی به شما این اجازه را می‌دهد که کفش را به راحتی بپوشانید و در بیاورید، کوکان هم با کارکرد چسب‌ها بهتر آشنا می‌شوند و راحت‌تر از آن استفاده می‌کنند. یک جفت کفش بندی هم این اطمینان را به وجود می‌آورد که پا به خوبی داخل کفش فیکس می‌شود، اما باید از محکم بودن گره‌ها اطمینان داشته باشید.

خرید کفش کتونی دخترانه

به دنبال کفش‌هایی با قابلیت تنفس باشید

کفش‌هایی که از رویه‌ی دارای قابلیت تنفس، ساخته می‌شوند، از کیفیت بالاتری برخورد دارند. یک جفت کفش چرم یا کتان این ویژگی را دارد. این کفش‌ها نه تنها دوام بالاتری دارند، بلکه از عرق کردن پا داخل کفش جلوگیری کرده و اگر کفش برای طولانی مدت پوشیده شود، پاها را خنک نگه می‌دارند و باعث می‌شوند احتمال ابتلا به بیماری‌های پوستی پا کاهش یابد.

کفش مجلسی دخترانه

کفش پاشنه دار دخترانه ، آری یا نه ؟

بهتر است برای دختران کوچکتان دور پاشنه‌ها را خط بکشید. اگرچه دختربچه ها علاقه‌ی خاصی به کفش پاشنه بلند دارند اما این کفش‌ها برای استفاده‌ی روزمره حتی برای بزرگسالان هم نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

تنها برای موقعیت‌ها و مناسبت‌های خاصی مانند یک مهمانی یا جشن تولد ویژه سراغ کفش پاشنه دار دخترانه بروید و البته پاشنه‌ای را انتخاب کنید که چندان بلند نباشد.

راه رفتن روی پاشنه‌ها برای دختربچه‌ها کار سختی است و ممکن است باعث شود پایشان پیچ خورده و زمین بخورند. وقتی نوبت به خرید کفش دخترانه برای استفاده‌ی روزمره می‌رسد، کفش‌های تخت یا کتانی‌ها اولویت دارند.

کفش کتونی آل استار دخترونه

زیره‌ی مناسب برای کفش دخترانه کدام است؟

بهتر است زیره‌ای را انتخاب کنید که گریپ یا برجستگی‌هایی برای جلوگیری از زمین‌خوردن داشته باشد. کفش‌هایی که زیره‌ی آن‌ها، دارای برجستگی و گریپ است، به راحتی سر نمی‌خورند و برای روزهای برفی و بارانی مناسب‌تراند.

از طرف دیگر زیره‌ی کفش باید به اندازه‌ی کافی نرم و انعطاف‌پذیر باشد و البته به اندازه‌ای ضخیم باشد که بتواند از پا به خوبی محافظت کند. در واقع میزان انعطاف‌پذیری زیره‌ی کفش باید درست به اندازه میزان انعطاف‌پذیری پا باشد، نه کمتر و نه بیشتر از آن.

۵ مدل کفش دخترانه را بشناسید

خرید کفش ورزشی دخترانه آدیداس

کفش ورزشی یا کتانی دخترانه

کتانی‌ها یا انواع کفش ورزشی دخترانه برای این طراحی شده‌اند که در تیپ کژوال و روزمره جای بگیرند. آن‌ها برای استفاده‌ی روزمره مانند رفتن به مدرسه یا گردش در طبیعت و انجام فعالیت‌های ورزشی مختلف می‌توانند مناسب باشند. اگر دختر کوچک شما ورزش خاصی را انجام می‌دهد به شدت توصیه می‌شود سراغ خرید کفش ورزشی مخصوص همان ورزش بروید.

مدل کفش ورزشی دخترانه

مشاهده کفش‌های ورزشی دخترانه

کتانی یا کفش ورزشی دخترانه ای را انتخاب کنید که کفی آن کوشن دار یا پددار باشد و به خوبی بتواند از قوزک پا محافظتکرده و انعطاف‌پذیر باشد. برای انتخاب کفش و کتانی دخترانه ی مناسب می‌توانید سراغ برند آدیداس بروید.

مدل بوت و نیم بوت دخترانه

بوت و نیم بوت دخترانه

فراموش نکنید با سپری شدن فصل پاییز و زمستان عمر نیم بوت های دخترانه به پایان نمی‌رسد. یک جفت نیم بوت دخترانه هم برای زمستان و پاییز کاربرد دارد و هم برای روزهای بارانی بهار .

خرید بوت دخترانه

مشاهده بوت و نیم بوت‌های دخترانه

خرید بوت و نیم بوت دخترانه

اگر یک بوت یا نیم بوت دخترانه را برای زمستان و روزهای بارانی انتخاب می‌کنید، حتما به این توجه داشته باشید که کفش از مواد ضد آب ساخته شده باشد و  برای گرم نگه داشتن پاها داخل آن با آستر پشمی یا چرم پوشانده شده باشد.

خرید کفش پاشنه دار دخترانه

کفش پاشنه دار دخترانه یا مجلسی

این کفش‌ها برای مناسبت‌های بسیار خاصی می‌توانند مناسب باشند و فراموش نکنید که همیشه آن‌ها را با پیراهن مجلسی دخترانه ست کنید نه یک پیراهن روزمره یا شلوار.

خرید کفش پاشنه دار مجلسی دخترانه

پاشنه‌ی یک کفش دخترانه باید به شکل مستطیلی و کوتاه طراحی شده باشد تا برای راه رفتن مناسب‌تر باشد. کفش‌هایی با پاشنه‌ی بلند یا گرد و تیز می‌تواند باعث آسیب دیدن دختر شما شود.

خرید کفش مهمانی دخترانه

مشاهده کفش‌های مهمانی دخترانه

مدل کفش عروسکی دخترانه

کفش تخت یا عروسکی دخترانه

کفش‌های تخت دخترانه مناسب استایل روزمره هستند، با آن‌ها می‌توان راه رفت، بازی کرد و یا به مدرسه رفت. اگرچه کفش‌های تخت به این دلیل که زیره‌ی آن‌ها معمولا به اندازه‌ی کافی گریپ یا برجستگی ندارند، برای استفاده طولانی یا پوشیدن در مدرسه و دویدن بهترین انتخاب نیستند.

یک کفش تخت باید به اندازه‌ی کافی انعطاف پذیر بوده و راحت باشد. کفش تخت بیشتر برای استایل و تیپ تابستانی مناسب است. آن را می‌توانید با پیراهن‌های تابستانی یا شلوار دخترانه ست کنید.

خرید صندل تابستانی دخترانه

صندل‌ها

یک صندل برای روزهای گرم تابستان، رفتن به استخر یا لب ساحل مناسب‌ترین انتخاب است. صندل‌ها جلوباز و گاهی پشت باز هستند و بنابراین باید مطمئن شوید که پای دختر کوچکتان را ناراحت نمی‌کنند.

خرید صندل دخترانه

مشاهده صندل‌های دخترانه

برای خرید کفش دخترانه ای که هم به اندازه‌ی کافی راحت باشد و هم زیبا و مد روز، می‌توانید به برندهای بچگانه‌ای مانند باتا (Bata)، تامز (Toms)، آدیداس (Adidas) یا کانورس (Converse) و مانگو (Mango) سر زده و از جدیدترین کلکسیون‌های این برندها در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.