فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
ایده برای هدیه روز دختر

هدیه‌ی روز دختر را اینترنتی بخرید و بفرستید!

برای روز دختر به فکر یک هدیه‌ی خاص و متفاوت هستید؟ نگاهی به لیست بهترین ایده‌های هدیه‌ی روز دختر بیندازید تا یک انتخاب خاص برای امسال داشته باشید.

اگر می‌خواهید دختر خود را غافلگیر کنید، خرید اینترنتی راه مناسبی است برای آنکه هدیه را مستقیم برای خودش بفرستید و یک روز دختر متفاوت برای امسال داشته باشید.

امسال یک هدیه‌ی خاص به دخترتان بدهید!

نوشته‌هایی برای دختران خاص

می‌خواهید برای این روز هدیه‌ای بخرید که به دخترتان انگیزه دهد؟ مد ۲۰۱۷ یعنی تی شرت‌های نوشته‌دار برای شما مناسب است.

با این مدل تی شرت دخترانه همیشه می‌توانید یک شعار انگیزه‌بخش را به او یادآوری کنید. از بین نوشته‌ها، مناسب‌ترین را که با روحیه‌ی دخترتان سازگار است برای او انتخاب کنید.

تابستانی برای دختران شاد و شیک

دوست دارید دختر شما یک لباس متفاوت در کمدش داشته باشد؟ یک سرهمی دخترانه برای او هدیه بگیرید.

سرهمی‌ها از پرطرفدارترین لباس‌های تابستان ۲۰۱۷ هستند و می‌توانید مطمئن باشید دختر شما از دیدن این هدیه و پوشیدن آن ذوق می‌کند.

مهم نیست دخترتان چه سنی داشته باشد، انواع مدل سرهمی را می‌توانید در سایزهای متنوع برای سنین مختلف خریداری کنید. آن‌ها به سادگی با استایل‌های مختلف ست می‌شوند.

یک کفش راحت برای پرجنب و جوش‌ها

یک کتانی شاد و رنگی برای استایل اسپرت تابستانی بهترین انتخاب است. اگر چنین کفشی را در کمد لباس دخترتان نمی‌بینید، فرصت خوبی است که آن را به او هدیه دهید.

می‌توانید انتخاب خود را از بین طرح‌های متنوع برند تامز (TOMS) داشته باشید. راحتی کفش‌های این برند باعث می‌شود برای قدم زدن‌های دخترتان مناسب باشد.

آماده برای کلاس‌های تابستانی و استایل روزمره!

آمادگی برای رفتن به کلاس‌های تابستانی یک انگیزه‌ی مهم می‌خواهد، مثل شوق یادگیری یا شاید هم یک کوله پشتی جدید با طرح و رنگ شاد و متفاوت!

همه‌ی دختران در هر سنی به یک کوله پشتی خاص نیاز دارند که بتواند به استایل روزمره‌ی آن‌ها ظاهری جدید بدهد. این هدیه‌ای است که تا سال‌ها می‌تواند کاربرد داشته باشد.

آماده برای سفر و خیره شدن به خورشید

مهمترین اکسسوری برای استایل تابستانی، عینک آفتابی است. کدام دختری را می‌توانید پیدا کنید که از داشتن یک عینک آفتابی جدید برای استایل تابستانی‌اش خوشحال نشود؟

یک عینک خاص انتخاب کنید که با تمام عینک‌های آفتابی که تا به حال داشته است متفاوت باشد. علاوه بر ظاهر زیبا، در انتخاب خود، کیفیت را هم مد نظر قرار دهید.

یک روز دختر همیشگی!

اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که برای همیشه به یک یادگاری تبدیل شود، لوازم تزیینی بهترین انتخاب است. آن‌ها همیشه می‌توانند جایگاه ویژه‌ای در اتاق دخترتان داشته باشند.

برای این هدیه‌ی همیشگی، یک انتخاب خاص و متفاوت داشته باشید.

در آخر اگر هنوز برای دختر خود هدیه‌ای نخریده‌اید، بهتر است فرصت تخفیف‌های استثنایی دیجی استایل را از دست ندهید. نگاهی به بخش‌های مختلف فروشگاه بیندازید و از دخترانه تا زنانه، بهترین انتخاب را برای هدیه‌ی روز دختر داشته باشید.

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. www.3dgeppetto.com

    هدایای تبلیغاتی یا هدیه های تجاری اجناسی هستند که در برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می شود. این محصولات برای تبلیغ یک شرکت، عنوان تجاری یا رویدادی در یک نمایش تبلیغاتی یا کنفرانس داده می شود و بخشی از رقابت عظیم بازایابی است.
    امروزه در بازاریابی و بازارسازی ایجاد یک رابطه قوی بین تولید کننده یا عرضه کننده با هدف که همان مشتریان و خریداران هستند یکی از اصلی ترین نکات بازاریابی و فروش می باشد، با توجه به رقابت های نزدیک میان شرکت ها مشتریان و خریداران طبعا انتخاب های متعددی برای خرید خواهند داشت ، اما همیشه به فروشنده یا تولید کننده دست و دلباز و خوش رو وفادار تر خواهند ماند حتی اگر قیمتی که بابت یک محصول پرداخت می کنند نسبت به سایرین بالاتر باشد .
    شما باید لااقل سالی یکبار هدیه ای کوچک برای مشتریان شرکتتان بفرستید. جان هال، نویسنده ی مجله ی فوربس، می نویسد که هدایای تبلیغاتی در طول سال جای شما را در ذهن مشتریان حفظ می کنند. مجله ی تجاری ساکرامِنتو گزارش میدهد چون در سال های اخیر برخی از شرکت ها به علت رکود اقتصادی نیروهای خود را تعدیل کرده اند، سایرین همچنان اطمینان دارند هدیه دادن برای حفظ روابط مهم است.
    اگر شرکت شما مشتریانِ کم یا مشتریانِ کم به ویژه با حساب های قابل توجه دارد، باید تلاش کنید تا جایی که ممکن است هدایایشان را سفارشی سازی کنید. به علایق هر مشتری توجه کنید و یا از فروشندگانی که با آنها برخورد دارند اطلاعات کسب کنید.
    ساخت تندیس و لوح تقدیر یا ساخت مجسمه می تواند گزینه های خوبی برای این مورد باشد که با توجه به نوع محصول جزو هدایای تبلیغاتی نفیس شناخته می شود و برای مدیران، کارشناسان و افراد خاص و بانوان مورد استفاده قرار می گیرد.
    دسته دیگری از هدایا نیز وجود دارند که با توجه به مناسبت های پایان سال مورد استفاده قرار می گیرند مانند انواع سررسید و تقویم که بصورت اختصاصی و عمومی قابل تولید می باشد. و در مدل های سلفونی و چرمی تولید می شود. که در این گروه ارگانایزر های مدیریتی جزو هدیه تبلیغاتی خاص مورد استفاده قرار می گیرند.
    هدایای تبلیغاتی فقط به قلم و خودکار و کیف و لیوان و ساعت و ساک ختم نمی شود بلکه با پیشرفت تکنولوژی هدایای تبلیغاتی نیز بروز می گردند که در این حیطه می توان مجسمه سازی را به عنوان یکی از جدیدترین محصولات هدایای تبلیغاتی نام برد.
    اما نظر شخصی من اینست که بهترین هدایای تبلیغاتی هدایایی هستند که زود از بین نمیرن و همیشه جلوی چشم مشتری هستند. نمونه ی قدیمیش تقویم و سررسید بوده. اما از اونجا که دیگه همه آنلاین شدن تقویم و سررسید کارایی قبل خودش رو از دست داده. مگر توی بعضی شرکت ها. اما یکی از انواع هدایای تبلیغاتی که میتونه جالب باشه تندیس و مجسمه هستش که هم جنبه ی تزیینی داره و خیلی ها دوستش دارن و هم زود از بین نمیره و مدت ها میتونه مشتری رو یاد شما بندازه.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.