فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل شلوار پیش بندی زنانه

۳ استایل برای انتخاب مدل شلوار پیش بندی

مدل شلوار پیش بندی می‌تواند مناسب رفتن به یک مهمانی تابستانی باشد یا بتوانید آن را با مانتو ست کرده در خیابان بپوشید! ما به شما می‌گوییم کدام مدل سرهمی زنانه یا شلوار پیش بندی را انتخاب کنید و چطور آن را با بقیه لباس‌هایتان ست کنید.

شلوار پیش بندی و سرهمی، شما را یاد دختربچه‌ها می‌اندازد؟ اما مد ۲۰۱۷ ایده‌ی دیگری در مورد این لباس‌های دوست داشتنی دارد! مد امسال پر است از سرهمی زنانه و شلوار پیش بندی هایی که اتفاقا اصلا شما را یاد لباس‌های بچگانه نمی‌اندازد.مدل سرهمی زنانه جدید

کدام مدل شلوار پیش بندی را انتخاب کنیم؟

می‌توانید لباس مورد علاقه‌ی بچگی‌هایتان را امسال با خیال راحت بپوشید، اما انتخاب یک شلوار پیش بندی یا سرهمی خوش فرم رازهایی دارد:

  1. سایز درست کلید موفقیت است: اگر خیلی نگران قد شلوار پیش بندی هستید، شلواری را انتخاب کنید که بندهای قابل تنظیم داشته باشد. شلوار پیش بندی اصولا فیت آزادتری نسبت به شلوارهای دیگر دارد، اما مدل‌های جدیدتری هم هستند که حالت راسته دارند. کافی است بتوانید سایز شلوار خود را به درستی محاسبه کنید.
  2. اگر قد کوتاه هستید: اگر خیلی قد بلند نیستید، بی‌خیال پوشیدن سرهمی و شلوار پیش بندی زنانه نشوید! شلوارک‌های پیش بندی برای شما طراحی شده‌اند. البته شلوار بلند هم می‌توانید بپوشید، کافی است اگر شلوار به شما بلند بود کمی پایین آن را تا بزنید. بسیاری از طراحان عاشق همین تا زدن پایین شلوار پیش بندی هستند!

حالا نوبت به استایل می‌رسد و ست کردن شلوار پیش بندی با بقیه‌ی لباس های زنانه. پیش از آن اگر به سرهمی و سارافون علاقه‌مندید می‌توانید سری به کلکسیون‌های زنانه‌ی مانگو (Mango)، اونلی (Only) و ایپکیول (Ipekyol) بزنید.

مشاهده و خرید انواع سرهمی زنانه

مشاهده و خرید انواع سرهمی زنانه

مدل شلوار پیش بندی جدید

شلوار پیش بندی برای استایل روزمره

اگر می‌خواهید یک شلوار پیش بندی را برای استایل روزمره‌ی خودتان انتخاب کنید، می‌توانید یک شلوار جین پیش بندی را انتخاب کنید یا اینکه سراغ یک انتخاب متفاوت‌تر بروید!

نکته: می‌توانید به ست خود یک مانتو هم اضافه کنید، اما دقت کنید که مدل مانتوی شما آزاد باشد.

  • یک مدل شلوار پیش بندی زنانه را انتخاب کنید که کاملا فیت بدن شما بوده و قابلیت تنظیم اندازه را داشته باشد. قابلیت تنظیم بند، کش پشت کمر و زیپ این شلوار، می‌تواند به فیت بهتر آن روی بدن کمک کند.
  • آن را با یک تی شرت زنانه ی راه راه را انتخاب کنید که در عین طرح‌دار بودن استایل شما را بیش از حد شلوغ نمی‌کند، اینکه فرم تی شرت آزاد باشد یا جذب به انتخاب خودتان بستگی دارد.
  • یک کفش کتانی زنانه را با آن ست کنید، می‌توانید رنگ کفش را بر اساس جزییات روی شلوار انتخاب کنید، یک کتانی سفید یا قرمز به خوبی با این شلوار ست می‌شود. انتخاب ما کتانی آدیداس سفید یا کانورس قرمز است.
  • از زیورآلاتی مانند دستبند استفاده کنید، به جای زیورآلات ساده سراغ مدل‌های خاص و متفاوت بروید.

مدل شلوار پیش بندی زنانه 2017

تیپ شیک و زنانه داشته باشید!

اگر فکر می‌کنید شلوار پیش بندی زنانه تنها برای استایل کژوال و روزمره مناسب است، اشتباه می‌کنید! همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد، می‌توانید از بین مدل‌های مختلف یک مدل شلوار پیش بندی کژوال را انتخاب کنید و آن را با تی شرت ست کنید یا یک سرهمی زنانه‌ی ساده داشته باشید و آن را با بلوز برای استایل مهمانی بپوشید.

  • شلوار جین را فراموش کنید به جای آن سراغ یک شلوار پیش بندی پارچه‌ای بروید.
  • برای استایل تابستانی از رنگ‌های روشن و طبیعی استفاده کنید، یک شومیز شیری رنگ انتخاب مناسبی است.
  • رنگ کفش را با رنگ بلوز یا شومیز ست کنید، می‌توانید از یک کفش تابستانی زنانه مانند صندل یا کفش تخت استفاده کنید. سراغ مدل‌های مجلسی کفش بروید.
  • زیورآلات را فراموش نکنید، یک گوشواره‌ی بزرگ اما ساده انتخاب مناسبی برای این استایل است.مدل شلوار پیش بندی دخترانه

سرهمی کوتاه برای زنان کوچک

اگر هنوز برای خریدن یک سرهمی زنانه یا شلوار پیش بندی شک دارید و فکر می‌کنید این لباس‌ها دوست‌داشتنی برای قد بلندها آفریده شده است، باید بدانید که شلوارک پیش بندی و سرهمی‌های کوتاه دقیقا برای شما دوخته شده‌اند.

  • یک مدل شلوار پیش بندی کوتاه را انتخاب کنید و با آن استایل تابستانی خود را ست کنید. ما به شما سرهمی طرح دار را پیشنهاد می‌دهیم!
  • یک سرهمی کوتاه و خوش دوخت را انتخاب کنید، می‌توانید سراغ طرح‌دارهایی بروید که مد ۲۰۱۷ است، مثل طرح گل.
  • آن را با یک بلوز زنانه ی ساده ست کنید. به فرم یقه بیش از هر چیز توجه داشته باشید، یقه‌ی گرد انتخاب بهتری برای ست کردن با شلوار پیش بندی یا سرهمی زنانه است.
  • با آن یک صندل زنانه ی پشت باز یا بندی بپوشید، اگر هنوز نگران قد خودتان هستید از یک صندل لژدار استفاده کنید.
  • زیورآلات زنانه ی ظریف را برای این استایل انتخاب کنید.
    مشاهده و خرید انواع سرهمی کوتاه زنانه

    مشاهده و خرید انواع سرهمی کوتاه زنانه

    مدل شلوار سرهمی زنانه

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل هم گام با جدیدترین مدهای روز استایل‌های مختلفی را با شما پیشنهاد می‌دهد، تنها کافی است گشتی در بخش‌های مختلف فروشگاه بزنید تا با چند کلیک ساده انواع مدل لباس زنانه را انتخاب کرده و یک ست لباس زنانه ی مناسب با فصل را با خرید اینترنتی دم در خانه تحویل بگیرید.

دیدگاه کاربران ۴ دیدگاه

  1. milw

    ino mishe to zemeston ya akhare paez hm poshid???

    1. نیلوفر فلاحی

      سلام
      اتفاقا استفاده از شلوار پیش بندی یا همان سرهمی در پاییز یکی از ترندهای پر طرفدار امسال است. می‎توانید برای زیر شلوار سرهمی خودتان از یک پلیور با فرم آزاد استفاده کنید. با کمی خلاقیت به سادگی یک استایل خاص و متفاوت بسازید.

  2. پریا

    It’s my favorite Style:X:X:X

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.