فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
استایل هفته فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

هفته یک هماهنگی ساده با همکاری جنیفر و جاسپر

استایل زنانه این هفته، شاد و پر انرژی است و جان می‌دهد برای روزهایی که انرژی‌مان رو به ته کشیدن است و نیاز به روحیه داریم. با هم ببینیم برای ساختن این استایل به دانستن چه نکاتی نیاز داریم.

زرد، بمب انرژی

کسی که لباس‌های زرد می‌پوشد فردی سرزنده، شاداب و پرانرژی به نظر می‌رسد. از این ویژگی‌های مثبت به خصوص در روزهایی استفاده کنید که نیاز دارید خستگی و ناراحتی‌تان به چشم نیاید.

اطلاعات کالا: این تونیک یقه گرد از برند ال سی وایکیکی، (LC Waikiki) انتخاب و از ۷۰ درصد ویسکوز و ۳۰ درصد پلی استر تهیه شده است. چین‌های روی آستین، تونیک را از سادگی درآورده و به آن زیبایی بیشتری بخشیده است.

نمایندگی ال سی وایکیکی فروشگاه دیجی استایل

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت کالا روی عکس کلیک کنید.

رنگ تکمیل کننده

یکی از زیباترین رنگ‌هایی که می‌تواند در کنار تونیک زرد این هفته قرار بگیرد، سفید است. به استایل تابستانه‌تان یک دست شلوار سفید اضافه کنید و شیک‌تر به نظر برسید.

اطلاعات‌ کالا: ۶۶ درصد نخ، ۳۲ درصد پلی استر و ۲ درصد الاستین، الیاف تشکیل‌دهنده این شلوار از مجموعه محصولات برند اونلی، (Only) است. مدل شلوار جذب است.

شلوار جین زنانه سفید

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت کالا روی عکس کلیک کنید.

جوان زندگی کن!

لباس‌هایی که می‌پوشیم روی سن ما تاثیر می‌گذارند. برای نمونه شال یا روسری طرح‌دار که خطوط و اشکال هندسی زاویه‌دار داشته باشد نسبت به یک روسری با دایره‌های بزرگ رنگی، شما را جوان‌تر نشان می‌دهد.

اطلاعات کالا: طوسی و سرمه‌ای، رنگ‌های تشکیل دهنده این روسری از برند جنیفر (Jennyfer) هستند. هر دو رنگ به زرد و سفید به کار رفته در استایل می‌آیند. روسری از ۱۰۰ درصد پلی استر تهیه شده است.

خرید اینترنتی شال و روسری

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت کالا روی عکس کلیک کنید.

ظاهری متفاوت و خاص

هرچقدر بیشتر کیف‌های دستی قابلیت خانمانه کردن ظاهر را دارند، کوله پشتی‌ها متخصصان کژوال سازی (Casual) استایل هستند! قابلیت دیگر استفاده از کوله پشتی به جای کیف، پایین نشان دادن سن افراد و اضافه کردن حال و هوای دانشجویی به ظاهرشان است.

اطلاعات کالا: کیف توسط یکی از زیر مجموعه‌های دبنهامز به اسم J by Jasper Conran تولید شده است. ابعاد کوچک کیف آن را شیک‌تر از یک کیف بزرگ و شل و ول می‌کند. دو جیب داخلی و یک جیب بیرونی جایی برای خرت و پرت‌های شما خواهد شد.

کوله پشتی زنانه خرید اینترنتی

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت کالا روی عکس کلیک کنید.

قدم‌های تابستانی

کفش‌هایی با پاشنه‌های پهن و بندی که دور مچ پا بپیچد، راحتی بیشتری برای کمر و پاهای شما فراهم می‌کنند. در استایل این هفته بین رنگ زمینه کوله و صندل هماهنگی ایجاد شده تا زیبایی استایل را بیشتر کند.

اطلاعات کالا: این صندل محصول برند جی اوکس (Geox) است. رویه آن تمام چرم و زیره‌اش به طور کامل از لاستیک تهیه شده است. پاشنه کفش هفت و نیم سانتی‌متر ارتفاع دارد. این کالا در حال حاضر ۵۰ درصد حراج خورده است.

نمایندگی اینترنتی جی اوکس دیجی استایل

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت کالا روی عکس کلیک کنید.

رایحه خوب دریا

در هوای گرم هرچقدر رایحه عطر شما به آب و به طور ویژه دریا نزدیک‌تر باشد، احساس خنکای بیشتری خواهید داشت. بنابراین سراغ رایحه‌ گیاهان آبزی بروید.

اطلاعات کالا: گل نیلوفر، خره، چای، بامبو و گلابی جزو رایحه‌های تشکیل دهنده‌ ادوتویلت Omnia Crystalline از برند بولگاری است. این عطر خنک ۶۰ میلی‌لیتری و مناسب برای روزهای آفتابی است. خرید اینترنتی عطر زنانه بولگاری

مشاهده یکجای مجموعه استایل این هفته

مشاهده یکجای مجموعه استایل این هفته

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.