فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل جدید پالتو

پالتو جدید زنانه و ۷ مدل پالتو روی خط مد زمستان

پالتو جدید زنانه برای گذراندن یک زمستان شیک، همه آن چیزی است که حالا به آن نیاز دارید. با این حال کدام مدل پالتو را می‌توانید برای یک روز کاری بپوشید یا کدام یک از مدل‌های پالتو مجلسی را برای یک مهمانی زمستانی انتخاب کنید؟

مد روز امسال پاسخ شما برای انتخاب بهترین لباس های زمستانی را دارد. امسال از مدل های پالتو چرم گرفته تا پالتو بلند روی خط مد است تا انتخاب‌های متنوعی برای موقعیت‌ها و مناسب‌های مختلف داشته باشید. نگاهی به جدیدترین پالتوهای مد روز بیاندازید تا بهترین انتخاب‌های سال را داشته باشید و از سرمای زمستان لذت ببرید.

برای پالتو جدید زنانه کدام مدل را انتخاب کنیم؟

مدل جدید پالتو پوست

پالتوهای پوست طبیعی از جدیدترین مدل‌های پالتو امسال هستند. یک پالتو زنانه شیک با رویه‌ای نرم از پوست و پشم. این پالتوها می‌توانند کوتاه یا زیر زانو باشند. پالتو تهیه شده از پوست یکی ویژگی مهم دارد و آن این است که می‌تواند در یک روز برفی به خوبی شما را گرم نگه دارد. علاوه بر آن به راحتی با بقیه لباس‌ها و یا بوت و نیم بوت شما ست می‌شود.

پالتو جدید زنانه با طرح‌های گرافیکی

پالتو خزدار با طرح‌های گرافیکی ساده یکی از زیباترین مدهای امسال است. سراغ پالتوهای خزدار با رنگ سیاه و سفید یا رنگ‌های طبیعی و زیبا بروید. خطوط ساده هندسی و چهارخانه ظاهری خاص و شیک را به لباس‌های زمستانی شما می‌دهد. به خاطر داشته باشید که چارخانه مهمترین طرح در لباس‌های زمستانی است، که می‌تواند ظاهری شیک و خاص به لباس‌های دیگر شما نیز بدهد.

مشاهده پالتوهای طرح‌دار زنانه

مشاهده پالتوهای طرح‌دار زنانه

رنگ‌های روشن و خیره‌کننده در یک پالتو شیک

طراحان کمی از فصل‌ها را در یک دیگر ریخته‌اند تا به پالتوهای شیک زمستانی رنگ و بویی از بهار و تابستان بدهند. شاید تا کنون همیشه به این فکر می‌کردید که لباس‌های زمستانی شما باید رنگ تیره داشته باشند اما امسال این قاعده توسط طراحان شکسته شده است. رنگ مد روز پالتوهای زمستان امسال، رنگ‌ها جذاب و خیره‌کننده بهاری و تابستانی استریال رنگ‌های شادی مثل صورتی آدامسی، پرتقالی و آبی روشن است.

پالتو زمستانی مینیمالیستی

سادگی همیشه یکی از بخش‌های مد برای فصل‌های مختلف است، پالتو جدید زنانه شما نیز می‌تواند در عین زیبایی و تفاوت ویژگی سادگی را نیز داشته باشد. مقدار خیلی کمی از تزیینات، یک تزین کوچک روی سینه، یقه طرح‌دار یا لبه‌های بدون دوخت با کمی ریش ریش همه تزیینات مد روز پالتو است که در عین سادگی کمی تفاوت و زیبایی به لباس زمستانی شما می‌دهد.

پالتو با کمی تکه دوزی

یک مدل جدید پالتو امسال پالتوهای چهل تکه است. طراحان با به کار بردن تکه دوزی‌هایی با برش‌های ساده و هندسی به پالتو حالتی زیبا و جذاب داده‌اند. تکه دوزی‌های رنگی را در پالتو مد روز خود جای دهید.

پالتو جدید زنانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

پالتو چرم شتری

پالتو چرم امسال روی مد روز است، البته درست مثل تمام زمستان‌های گذشته. اما امسال رنگ شتری رنگ منتخب طراحان برای پالتو چرم است. چرم طبیعی ساده به رنگ شتری در عین سادگی نوعی حالت شیک و رسمی به پالتوی شما می‌دهد. البته یک پالتو چرم با هر لباس دیگری ست می‌شود وآن را به سادگی می‌توانید با بوت پاشنه بلند بپوشید یا یک نیم بوت زنانه تخت.

پالتو مدل آزاد

اینکه پارچه لباس درست به تنتان بچسبد را فراموش کنید. اجازه دهید امسال پالتوها آزادانه در تنتان قرار بگیرند. به آستین‌های آزاد، سرآستین‌های کمی افتاده و کمر رها  و قد بلند پالتو فکر کنید. زیر چنین پالتویی هر لباسی را می‌توانید تن کنید تا هم گرم بمانید و هم احساس راحتی کنید.

مدل پالتو شیک

مد زمستانی پالتو زنانه

در نهایت جدیدترین مدل پالتو در زمستان امسال پالتو بلند یعنی تا قوزک پا است. البته پالتو بلند بیش از همه با رنگ شتری، طوسی روشن و رنگ های طبیعی روشن زیبا دیده می‌شود. اگر می‌خواهید کمی ظاهر پالتو بلندتان را تغییر دهید می‌توانید روی پالتو از یک کمربند شیک باریک استفاده کنید.

نکته مهم در مورد پالتوهای بلند این است که آن‌ها برای یک روز سرد زمستانی بهترین انتخاب هستند چراکه شما را به خوبی گرم نگه می‌دارند. ضمن اینکه مدل این پالتوها در عین کلاسیک بودن همیشه به روز است.

مشاهده پالتوهای بلند زنانه

مشاهده پالتوهای بلند زنانه

از یک پالتو زنانه شیک گرفته تا جدیدترین مدل پالتو را می‌توانید به راحتی از کلکسیون‌های زمستانی جدید فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل خریداری کنید. مدل پالتو، بارانی یا کاپشن مورد علاقه‌تان را در دیجی استایل انتخاب کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.