فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید کفش اسپرت دخترانه از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا لباس

کفش اسپرت حرفه‌ای و راه‌های شناخت آن

کفش اسپرت در انواع مختلفی طراحی می‌شود که رایج‌ترین انواع آن کفش دویدن و پیاده‌روی است، یعنی کفش‌هایی که شما به طور معمول برای فعالیت‌های روزمره ورزشی‌تان به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

کفش اسپرت باید بر اساس نیاز و ورزش حرفه‌ای که انجام می‌دهید انتخاب شود. در مدل های کفش ورشی طراحان معروف و حرفه‌ای از تکنولوژی‌هایی بهره می‌برند که دانستن آن‌ها برای داشتن یک انتخاب درست ضروری است و البته برای اینکه بهترین انتخاب را داشته با

انتخاب کفش ورزشی نادرست به جای آنکه باعث شود، از ورزش کردن لذت ببرید و سالم‌تر زندگی کنید در نهایت به این ختم می‌شود که از درد پاشنه رنج ببرید و روی تخت بیمارستان دراز بکشید.

در حالیکه شاید در یک فروشگاه اینترنتی کفش و سایر لباس‌های ورزشی و اسپرت یا در نمایندگی‌ها اطلاعاتی را درباره کفش اسپرت و سایر تجهیزات ورزشی در اختیار شما قرار دهند اما دانستن برخی اطلاعات پایه‌ای در باره پا و نیازهای خاص آن‌ها شما را برای انتخاب یک مدل کفش ورزشی کاملا مناسب جلو می‌اندازد.

آنچه برای خرید کفش اسپرت لازم است بدانید

خرید کفش ورزشی از فروشگاه اینترنتی دیجیکالا استایل

در این مطلب چندین توصیه برای انتخاب بهتر کفش ورزشی می‌توانید بخوانید که هنگام خرید به یاد خواهید آورد.

از یک کفش اسپرت چندین استفاده متفاوت نکنید

کفش پیاده روی  معمولا ساختاری سفت‌تر دارد در حالیکه کفش دویدن زنانه یا مردانه قابلیت ارتجاعی بیشتری داشته و در با داشتن بالشتک‌های بیشتر در زیره کارایی بالاتری برای دویدن دارند. بنابراین اگر هم می‌دوید هم گاهی پیاده‌روی می‌کنید بهتر است یک جفت از هر کدام از این دو نوع کفش اسپرت تهیه کنید.

مشاهده تمام کفش‌های دویدن و پیاده‌روی زنانه

مشاهده تمام کفش‌های دویدن و پیاده‌روی زنانه

پاهایتان را بشناسید

درست است، همه ما ده انگشت و دو پاشنه داریم اما هر پایی فرم مخصوص به خودش را دارد. دانستن خصلت ویژه پاهایتان به شما کمک می‌کند یک جفت کفش ورزشی مردانه یا زنانه مناسب را انتخاب کنید.

بیشتر برندهای ورزشی معروف کفش‌های مناسب انواع مدل پا را تولید می‌کنند. یکی از راه‌های شناسایی فرم پایتان اگرفتن “آزمون رطوبت” است. پایتان را کمی مرطوب کنید و آن را روی یک ورقه قهوه‌ای رنگ قرار دهید و سپس جای پایتان را نگاه کنید.

اگر جای پای شما به صورت کامل روی کاغذ افتاده است و هیچ برجستگی ندارد یعنی گودی کف پای شما کم است یا اینکه صافی کف پا دارید که در این صورت پای شما به سمت داخل تمایل پیدا می‌کند. بنابراین شما به کفشی نیاز دارید که حرکت پای شما را به خوبی کنترل کرده و برای پا کار پشتیبانی و تقویت را انجام دهد.

اگر جای پای شما بیشتر بخش پنجه و پاشنه را نشان می‌دهد و یک خط ارتباطی باریک بین آن دو است، فرورفتگی پای شما زیاد است و در این صورت پای شما تمایل دارد رو به بیرون قرار بگیرد. کفش اسپرت مناسب شما کفشی است که زیره آن دارای بالشتک (کوشن) باشد و لایه میانی زیره آن نرم باشد.

اگر جای پای شما بین دو حالت بالا است، سراغ کفش بروید که در عین حال که پای شما را ساپورت کرده و از آن به خوبی محافظت می‌کند دارای بالشتک نیز باشد.

مدل کفش اسپرت و کتانی در سایت لباس دیجی استایل

پاهایتان را هر چند وقت یک بار اندازه بگیرید

این اعتقاد درستی نیست که فکر کنید سایز پای بزرگسالان تغییر نمی‌کند، اندازه پای بزرگسالان نیز با افزایش سن تغییر می‌کند. بنابراین بهتر است سالی دوبار پایتان را اندازه بگیرید. در عین حال این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که سایزبندی و بین مدل کفش اسپرت و برندهای مختلف متفاوت است،  بنابراین مثلا اگر یک کفش ورزشی آدیداس سایز ۳۸ برای پای ما مناسب است ممکن است کتانی اسکچرز همین سایز برای پاهای شما مناسب نباشد.

آخر روز خرید کنید

پاها در طول روز و در حین راه رفتن و دویدن کمی ورم می‌کند و بزرگ می‌شود. پس آخر روز سراغ اندازه زدن پاهایتان یا خرید کردن بروید تا کفش ورزشی مردانه و زنانه درستی را انتخاب کنید.

مشاهده تمام کفش‌های ورزشی مردانه

مشاهده تمام کفش‌های ورزشی مردانه

کفش اسپرت را با جوراب خودتان تست کنید

برای آنکه مطمئن شوید کفش درست اندازه خودتان است و در آن احساس راحتی دارید، کفش اسپرت را با جوراب ورزشی را که قرار است با آن بپوشید امتحان کنید.

مشاهده تمام جوراب‌های ورزشی مردانه

مشاهده تمام جوراب‌های ورزشی مردانه

عکس کفش اسپرت در فروشگاه دیجی کالا و دیجی استایل

گران یا ارزان نخرید

کفش دویدن مردانه و زنانه یا پیاده روی یا هر مدل کفش اسپرت و ورزشی دیگری که با کیفیت بالا تولید شود معمولا به همان نسبت قیمت بالاتری نیز دارد. یک کفش ورزشی ارزان هیچ گاه نمی‌تواند عملکردی به خوبی یک کفش اسپرت مارک دار و گران قیمت باشد.

پس بهتر است ارزش کفشی را که می‌خرید بدانید و هم سراغ کیفیت بالای کفش اسپرت بروید و هم بدانید پولی که برای خرید لباس ورزشی یا کتانی خود خرج می‌کنید چقدر ارزش آن را دارد.

مشاهده تمام کفش‌های دویدن و پیاده‌روی مردانه

مشاهده تمام کفش‌های دویدن و پیاده‌روی مردانه

عمر کفش ورزشی را بدانید

یک جفت کفش دویدن معمولی باید پس از ۵۵۰ تا ۶۵۰ کیلومتر دویدن تعویض شود. اگر حساب نمی‌کنید که با هر جفت کفش چقدر راه می‌روید یا می‌دوید می‌توانید به ظاهر و احساس خودتان اعتماد کنید. هر گاه که پاشنه کفش اسپرت خورده شده بود یا راحتی کتانی از بین رفت و احساس کردید قابلیت گذشته را ندارد وقتش رسیده که سراغ خرید کفش ورزشی تازه‌ای بروید.

خرید کردن از یک فروشگاه معتبر و نمایندگی های ورزشی یکی از راه‌های مناسب خرید کفش ورزشی مناسب است. دیجی‌استایل به عنوان نمایندگی ریباک و آدیداس و دیگر تولیدکنندگان لباس‌های ورزشی از جدیدترین مجموعه‌های کفش اسپرت زنانه و مردانه و همچنین کفش ورزشی پسرانه یا دخترانه بهترین انتخاب‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مشاهده تمام کفش‌های ورزشی پسرانه

مشاهده تمام کفش‌های ورزشی پسرانه

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. مهسا

    فوق العاده بود مخصوصا آزمون رطوبت

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.