فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید کیف و کفش چرم از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

کفش چرم را چطور نو نگه داریم ؟

کفش چرم درست مانند یک ساعت گران قیمت یا حتی یک خودروی لوکس، یکی از اموال با ارزشی است که نه تنها باید روی آن سرمایه گذاری کرد بلکه لازم است درست مانند یک سرمایه ارزشمند از آن محافظت کنید و عمر این سرمایه ارزشمند را افزایش دهید.

اگرچه به نظر نمی‌رسد ارزش یک جفت کفش چرم زنانه یا مردانه طی سال‌ها افزایش پیدا کند، اما اگر از این کفش‌ها خوب نگهداری شود، می‌تواند برای طولانی مدت مورد استفاده قرار گرفته و شما را از خرید کفش‌های متعدد بی‌نیاز کند. این مهمترین ویژگی کفش‌های چرم و البته دلیل اصلی بهای بیشتری است که برای خرید کفش چرم می‌پردازید. پس بهتر است نکات اساسی در مورد نگهداری از انواع مدل کفش‌های چرم را بدانید و آن‌ها را رعایت کنید. رعایت این نکته چندان دشوار نیست اما به راحتی می‌تواند شما را تبدیل به یک حرفه‌ای در زمینه خرید و نگهداری از کفش‌های چرم یا حتی هر لباس چرمی کند.

کفش مردانه چرم در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا لباس

از آسیب دیدن کفش چرم جلوگیری کنید!

با اینکه چرم یکی از مقاوم‌ترین اجناسی است که می‌تواند در تولید هر نوع کفش یا لباسی به کار برود اما اگر از آن درست محافظت نشود می‌تواند به عکس عمر بسیار کوتاهی داشته باشد. بنابراین نتیجه می‌گیریم که کفش‌های چرمی در عین حال که مقاوم‌ترین کفش‌هایی هستند که می‌توانید داشته باشید، حساس‌ترین آن‌ها هم هستند که در هر موقعیت نمی‌توانید آن را بپوشید و با آن نباید روی هر سطحی قدم بگذارید.

از خیس شدن کفش چرم خودداری کنید

اگر کفش چرمی شما خیس شد، به محض امکان داخل آن را با روزنامه پر کرده و دور از حرارت مستقیم قرار دهید.

اگر کفش چرمی شما خیس شد، به محض امکان داخل آن را با روزنامه پر کرده و دور از حرارت مستقیم قرار دهید. حرارت مستقیم اگرچه باعث می‌شود کفش به سرعت خشک شود، اما روی پوسته کفش ایجاد شکستگی کرده و باعث بازشدن قسمت‌های چسب خورده کفش می‌شود.

جعبه‌های کفش را دور بیاندازید!

جعبه کفش چرم را دور بیاندازید. گذاشتن کفش‌های چرم به مدت طولانی در جعبه می‌تواند به کفش آسیب برساند. جعبه‌های مقوایی رطوبت را جذب کرده و آن را به کفش پس می‌دهد. بهترین محل برای قرار دادن کفش چرم روی قفسه جاکشفی است.

برای کفش‌های چرم خود یک قالب تهیه کنید

بعد از واکس زدن و تمیز کردن کفش چرم خود، برای داخل آن از قالب‌های چوبی استفاده کنید. این قالب‌ها هم فرم انواع کفش زنانه و مردانه را به خوبی حفظ می‌کند و هم احتمال ترک‌خوردگی آن را کاهش می‌دهد.

 

مشاهده اکسسوری‌های کفش

 

خرید کفش چرم زنانه از فروشگاه اینترنتی دیجیکالا لباس

کفش چرم را هر روز استفاده نکنید

کفش چرم خود را به صورت مداوم و طی هفته‌های متناوب استفاده نکنید. استفاده مداوم و یک‌سره از کفش چرم عمر آن‌ها را کاهش می‌دهد. بهتر است هر چند روز یک بار به کفش چرم خود استراحت دهید تا کمی تنفس کند.

از اسپری ضد آب استفاده کنید

اگر می‌خواهید از نیم بوت چرم یا بوت چرم خود در یک روز بارانی استفاده کنید و نگران از بین رفتن کفش خود هستید، از اسپری یا واکس‌های ضد آب کننده استفاده کنید. واکس یا اسپری را می‌توانید با یک اسفنج گرم روی تمام بخش‌های رویه کفش بمالید. این محافظت‌کننده برای شش ماه می‌تواند کفش‌های چرمی را ضد آب کند.

مدل کفش چرم مشهد در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

واکس چرم را فراموش نکنید

کرم جلادهنده می توانند رنگ کفش را بهبود دهد، اما واکس برای برق انداختن کفش چرم شما مناسب است.

مرطوب کننده یا کاندیشنر چرم با واکس معمولی کمی متفاوت است. در واقع چرم، پوست حیوانات است و هر پوست به مراقبت‌های ویژه‌ای نیاز دارد. نرم کردن یا محافظت کردن از کفش چرم با مواد مخصوص عمر چرم را افزایش می‌دهد.

با استفاده از یک پارچه نخی مواد نرم‌کننده را روی رویه کفش بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه آن را با برس تمیز کنید تا مواد اضافی از روی کفش پاک شود. این کار را ماهی یک بار تکرار کنید.

جلادهنده‌های کفش چرم در دو نوع کرم جلادهنده و واکس جلادهنده هستند. کرم جلادهنده می توانند رنگ کفش را بهبود دهد، اما واکس برای برق انداختن کفش چرم شما مناسب است.

اینکه هر چند وقت یکبار باید از این جلادهنده‌ها استفاده کرد به ترجیح و سلیقه شخصی شما باز می‌گردد. برخی دوست دارند کفش‌هایشان مثل آینه بدرخشد و برخی دیگر دلشان می‌خواهد کفش‌های چرمشان کمی کارکرده و خاکی‌تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: ۸ روش تضمین شده برای تمیز کردن کفش سفید

اگر به دنبال بهترین محصولات چرم از کیف چرم تا انواع کفش چرم زنانه و کفش مردانه یا حتی لباس‌های باکیفیت چرم هستید، فروشگاه دیجی استایل از بهترین تولیدات ایرانی یا خارجی پوشاک و تولیدات چرم با کیفیت را برای شما به نمایش گذاشته است. شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سری به جدیدترین مجموعه‌های چرم مانند چرم درسا یا چرم مشهد و … بزنید و بهترین‌ها را خریداری کنید.

ورود به دیجی استایل

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.