فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
آدیداس

آدیداس از کفش تا تی شرت ورزشی در نمایندگی دیجی استایل

آدیداس (Adidas) از محصولات شاخص و مطرح در زمینه ی طراحی و عرضه انواع محصولات ورزشی از کفش ورزشی زنانه و مردانه گرفته تا یک ست ورزشی کامل برای باشگاه است.

از آدیداس به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدکننده لوازم ورزشی در دنیا یاد می شود. این کمپانی آلمانی که از سال ۱۹۲۰ توسط آدولف داسلر (Adolf Dassler)فعالیتش را شروع کرده، کلیه ی لوازم ورزشی مورد نیاز یک ورزشکار اعم از کفش ورزشی زنانه و مردانه، انواع مدل لباس زنانه و مردانه و اکسسوری را تولید می کند.

آنچه آدیداس را از دیگر برندهای ورزشی جدا می‌کند، تکنولوژی‌هایی است که در کلکسیون‌های جدید آن به کار می‌رود و هر بار لباس ورزشی را از کفش کتانی گرفته تا ساک ورزشی وارد مرحله‌ای تازه از نوآوری و خلاقیت می‌کند.

اگر شما هم در کنار توجه به سلامت بدن خود و البته طراحی‌های زیبا و خلاقانه به این که بتوانید از ساعات ورزشی خود بیشتری بهره و لذت را ببرید اهمیت می‌دهید، پیش از هرچیز باید به داشتن یک ست ورزشی کامل و استاندارد فکر کنید.

از این رو فروشگاه اینترنتی دیجی استایل اقدام به تهیه و فروش اینترنتی محصولات برند آدیداس کرده است تا مشتریان بتوانند تجربه متفاوتی از خرید اینترنتی لباس ورزشی را داشته باشند و در کوتاه‌ترین زمان به یک نمایندگی آدیداس و جدیدترین محصولات آن دسترسی پیدا کنند.

در کنار آدیداس می‌توایند در مجموعه لباس‌ها و تجهیزات ورزشی دیجی استایل از جدیدترین محصولات ریباک ، مانگو و لنز نیز خرید کنید و ست لباس ورزشی خود را با بهترین و جدیدترین محصولات تکمیل کنید.

دیجی استایل کیفیت و اصالت کالاهای خود را تضمین کرده و برای آنکه یک خرید اینترنتی مطمئن را داشته باشید خدمات و ضمانت‌های پس از فروش ویژه‌ای نیز در کنار پیشنهادات شگفت‌انگیز به کاربران خود عرضه می‌کند.

دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه

  1. مهدی

    سلام
    تو سایت آدیداس چیزی در مورد نمایندگی دیجی کالا و دیجی استایل ندیدم.

    1. نیلوفر فلاحی

      با توجه به چند برندی بودن فروشگاه اینترنتی دیجی استایل و سایر وب سایت‌های فروش اینترنتی در سراسر دنیا، امکان ثبت فروشگاه‌های اینترنتی به عنوان نمایندگی آدیداس در سایت این برند وجود ندارد، با این حال برای اطمینان از اصالت برند و کالاها می‌توانید به وبسایت آدیداس و یا adidasmena ایمیل زده و از تایید دیجی استایل به عنوان نمایندگی رسمی اطمینان حاصل کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.