فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
عطر مردانه اصل

راهنمای تابستانی انتخاب عطر و ادکلن مردانه

ادکلن مردانه ای که استفاده می‌کنید، بخشی از استایل شما به شمار می‌رود و حتی تاثیر آن در خوشتیپ دیده شدنتان، از پیراهن و شلوار هم می‌تواند بیشتر باشد. اگرچه ادکلن رایحه‌ی چوب شما می‌تواند در تمام سال خوشبویتان کند، اما­ در روزهای گرم‌تر سال به یک رایحه‌ی خنک و تابستانی‌تر نیاز دارید.

کدام عطر مردانه تابستانی‌تر است؟ طبق یک قانون کلی عطرهای مردانه ای که رایحه‌ی مرکبات یا دریایی را دارند، برای تابستان مناسب‌ترند چرا که حس تازگی و خنکی بیشتری در خود دارند.

پس به طور کلی باید دنبال عطر مردانه ای باشید که هم تازه بوده و هم رایحه‌ی گیاهی داشته باشد. اما بیایید نگاهی نزدیک‌تر به قانون انتخاب ادکلن مردانه برای تابستان بیاندازیم:عطر مردانه اصل

نهایت تازگی با عطر مرکبات در ادکلن مردانه

خنکی رایحه‌ی مرکبات در روزهای گرم و آزاردهنده‌ی تابستان شما را هوشیار و تازه نگه می‌دارد.

هیچ عطر مردانه ای به اندازه‌ی عطر و ادکلن‌هایی که رایحه‌ی مرکبات در خود دارند، نمی‌توانند برای تابستان مناسب باشند.

نه تنها احساس خنکی این رایحه آن را برای تابستان مناسب می‌کند، بلکه رایحه‌ی مرکبات حس تمیزی را هم به وجود می‌آورد. این حس تمیزی به این علت است که در اکثر مواد شوینده رایحه‌ی مرکبات به کار می‌رود.

یکی از پر طرفدارترین رایحه‌ها در گروه بویایی مرکبات، رایحه‌ پرتقال است. معمولا رایحه‌های مرکبات در نت اولیه‌ی عطر و ادکلن هستند و به دلیل سبک بودن عمر کوتاهی دارند.

مناسب برای؟ مهمانی‌های بعد از ظهر، آب و هوای مدیترانه‌ای و محل کار

کدام ادکلن را بخریم ؟

  • ادو تویلت مردانه پرادا (Prada) مدل Luna Rossa
  • ادو پرفیوم دو مارلی (Parfums De Marley) مدل Galloway
  • ادو تویلت مردانه بولگاری (Bvlgari) مدل Bvlgari Man Black Cologne
  • ادو کلن بولگاری (Bvlgari) مدل Au The Vertعطر و ادکلن مردانه

رایحه‌ای از دریا در عطر مردانه

رایحه‌ی دیگری که در عطر مردانه برای تابستان می‌تواند مناسب باشد، رایحه‌هایی است که در گروه بویایی “دریایی” یا ” گیاهان آبزی” قرار می‌گیرد.

این گروه بویایی گاهی با رایحه‌ی تازگی همراه است و گاهی کمی تلخ یا شور می‌شود. آن‌ها از محبوب‌ترین رایحه‌های تابستانی در ادکلن مردانه هستند.

نت‌های دریایی در ادکلن مردانه یک مفهوم انتزاعی را به وجود می‌آورد. معمولا برای همه این سوال پیش می‌آید که چطور ممکن است که عطر و ادکلن رایحه‌ی آب داشته باشند در حالیکه خود آب اصلا بویی ندارد؟

جواب این است که مطمئنا جایی مانند دریاچه و اقیانوس بوی منحصر به فردی دارد که با مواد مدرن عطرسازی قابل ایجاد است.

از مشهورترین رایحه‌های این گروه بویایی، رایحه‌های اقیانوس، صدف یا خربزه هستند.

مناسب برای؟ سفرهای ماجراجویانه، تعطیلات لب دریا، قدم زدن‌های بیرون از خانه

کدام ادکلن را بخریم ؟

  • ادو تویلت مردانه بولگاری (Bvlgari) مدل Aqva Amara
  • ادو تویلت مردانه پاکو رابان (Paco Rabanne) مدل Invictus
بیشتر بخوانید: ۸ حقه برای افزایش ماندگاری عطر

ادکلن مردانه قیمت

عطری از میوه‌های تابستانی

بسیاری از افراد همیشه رایحه‌های میوه‌ای را ترجیح می‌دهند، این گروه بویایی برای انتخاب یک ادکل مردانه ی مناسب تابستان هم کارایی دارد.

یک رایحه‌ی سبک و خنک میوه‌ای را انتخاب کنید. نارنج، گریپ فروت، سیب و نارنگی از جمله تن‌های بویایی مناسب برای تابستان هستند.

این رایحه‌ها هم معمولا به عنوان نت اولیه‌ی عطر و ادکلن مردانه به مشام می‌رسند و ماندگاری کمی دارند، اما حسی تابستانی به ادکلن می‌دهند.

مناسب برای: محل کار، باشگاه و سفر

کدام ادکلن را بخریم ؟

  • ادو تویلت مردانه توس (Tous) مدل Kids Boy
  • ادو تویلت مردانه ایسی میاک (Issey Miyake) مدل Le Eau De Issey Pour Homme Fraiche
  • ادو تویلت مردانه توس (Tous) مدل Tous Man Sport
  • ادو تویلت مردانه لووه (Loewe) مدل Loewe 7 Sportقیمت عطر مردانه

گل برای کسانی که خاص می‌پسندند

رایحه‌ی گل به ادکلن مردانه حس و حالی متفاوت می‌دهد، اگر سلیقه‌ی خاص دارید و بیشتر رایحه‌های کلاسیک را در عطر و ادکلن می‌پسندید، گروه بویایی گل برای شما مناسب است.

شکوفه‌ی پرتقال، گل لادن، بنفشه، گل زنبق و گل رز می‌تواند در بین نت‌های بویایی عطر و ادکلن مردانه به کار رفته باشد و آن ادکلن برای تابستان مناسب باشد.

مناسب برای: قرارهای عاشقانه، مهمانی‌های بعداز ظهر

کدام ادکلن را بخریم ؟

  • ادو تویلت مردانه کارولینا هررا (Carolina Herrera) مدل ۲۱۲ Men Nyc
  • ادو کلن بولگاری (Bvlgari) مدل Au The Bleu
  • ادو کلن بولگاری (Bvlgari) مدل Au The Blancقیمت ادکلن مردانه

چطور در تابستان عطر و ادکن استفاده کنیم؟

مهمترین نکته‌ای که در مورد استفاده از عطر و ادکلن در فصل تابستان باید بدانید این است که رایحه‌ها معمولا در تابستان نسبت به زمستان کمتر روی پوست باقی می‌مانند.

با در نظر داشتن این نکته لازم است این نکات را رعایت کنید:

  1. همیشه یک ادکلن مردانه همراه خود داشته باشید تا بتوانید آن را تمدید کنید.
  2. چند لایه‌ای استفاده کنید: پیش از استفاده از عطر و ادکلن زیر آن از ژل پس از حمام، دئودورانت یا وازلین استفاده کنید که ماندگاری عطر را افزایش می‌دهد.
  3. برای آفتاب گرفتن از هیچ عطر یا ادکلنی استفاده نکنید، ترکیبات این خوشبوکننده‌ها در برابر تابش شدید آفتاب ممکن است باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی و تغییر در رنگدانه‌های پوست شود.

برای پیدا کردن عطر و ادکلن مردانه‌ی اصل و دانستن قیمت دقیق هر کدام می‌توانید سری به بخش ادکلن مردانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید. در این فروشگاه انواع عطر زنانه را هم می‌توانید پیدا کنید.

دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه

  1. سعید فخررحیمی

    من چند روز پیش یک اودکلن ایسی میاکی خریدم ۲۹۰۰۰۰ تومان البته با توجه به اطمینانی که به سایت شما داشتم متاسفانه همون اودکلن و با همون شرایط تو بازار ۱۹۰۰۰۰ تومان بود متاسفم که به شما اعتماد کردم واقعا کلاه میزارین سر مردم

    1. نیلوفر فلاحی

      سلام
      اصالت کالا به ویژه در مورد عطر و اودکلن ممکن است یکی از دلایل تفاوت قیمت خرید باشد. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل اصالت تمام کالاهای خود را تضمین می کند.
      از سوی دیگر قیمت ها از سوی شرکت واردکننده تعیین می شوند و شما می توانید نام شرکت واردکننده‌ی اودکلن خود را روی جعبه‌ی آن بخوانید، همین امر شما را از اصالت کالایی که خریداری کرده‌اید هم مطمئن می‌کند.
      با تشکر از دقت شما

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.