فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل کتانی ورزشی اسکچرز زنانه

چرا اسکچرز بهترین کفش‌های اسپرت روزمره را دارد؟

برند اسکچرز (Skechers) یک نام آشنا در دنیا کفش‌های اسپرت و کتانی‌های روزمره است، برندی که توانسته با رقبای قدرتمندی مانند نایکی و آدیداس هم قدم شده و البته در تولید بهترین کتانی‌ها و کفش‌های اسپرت روزمره، گوی رقابت را از آن‌ها بدزدد؛ اما چطور؟

اگر به دنبال خرید کفش ورزشی زنانه یا مردانه برای یک فعالیت ورزشی تخصصی هستید، همه انتخاب‌ها از آندرآرمور (Under Armour) و ریباک (Reebok) تا نایکی (Nike) و آدیداس (Adidas) و البته اسکچرز (Skechers) پیش روی شما است، اما اگر یک جفت کفش کتانی یا مدل اسپرت راحت برای استفاده روزمره می‌خواهید باید بگوییم اسکچرز اولین انتخاب است.

مدل کفش کتونی اسکچرز

اسکچرز از کجا شروع کرد؟

سال ۱۹۹۲ زمانی بود که رابرت گرین برگ تصمیم گرفت رویای خود را به واقعیت تبدیل کند، رویای تولید کفش‌هایی که نه فقط برای ورزش کردن بلکه برای هر کاری مناسب‌ترین باشند، کفش‌هایی که جوانان پرشور و فعال به آن نیاز دارند.

در آن زمان بازار تولید کفش ورزشی مردانه در انحصار برند معتبر نایکی بود و برند L.A. Gear که گرین برگ هم یکی از پایه‌گذاران آن بود، در تولید کفش ورزشی زنانه حرف اول را می‌زد.

رابرت گرین برگ  اما در یکی از روزهای ۱۹۹۲ تصمیم گرفت راه خود را جدا کند. او در کالیفورنیا برند خودش را راه‌اندازی کرد، برندی که در ابتدا محصولاتش به بوت‌های کاربردی مردانه و کفش‌های اسکیت محدود می‌شد، اما خیلی زود گرین برگ کسب و کار خودش را گسترش داد.

او به این نکته پی برد که برگ برنده اسکچرز در بازار کفش‌های کتانی یا اسپرت روزمره‌ای است که بتوانند خود را در استایل خیابانی (Street Style) جوانان جای دهند.

به همین سادگی اسکچرز وارد بازاری شد که تا آن زمان هیچ یک از برندهای ورزشی به طور جدی به آن ورود نکرده بودند.

اسکچر تمرکز خود را روی نیاز روزمره افرادی گذاشت که برای فعالیت‌های عادی خود به یک جفت کفش راحت، کاربردی و در عین حال خوش فرم نیاز داشتند و البته فعالیت عادی آن‌ها ورزش کردن نبود!

مدل کفش کتونی دخترانه اسکچرز

تکنولوژی‌هایی که پاهای شما هر روز به آن‌ها نیاز دارد

تکنولوژی‌هایی که اسکچرز در طراحی و تولید کفش‌های اسپرت روزمره و کتانی‌هایش به کار می‌برد، همان‌هایی است که پاهای شما هر روز به آن‌ها نیاز دارند؛ حتی وقتی قرار نیست به مقدار زیادی در روز پیاده روی داشته باشید، بیشتر از خودروی شخصی استفاده می‌کنید و شغلتان به گونه‌ای است که میزان زیادی از طول روز را پشت میز می‌نشینید، این فناوری‌ها برای شما ضروری است.

مشاهده کفش‌های مردانه

مدل کفش ورزشی اسکچرز مردانه

Memory Foam ویژگی کلیدی اسکچرز

حتما چیزی در مورد کفی‌های طبی کفش شنیده‌اید، کفی‌هایی که نه تنها راحتی پا را افزایش می‌دهند بلکه از دفرمه شدن و آسیب به پا هم جلوگیری می‌کنند. کفی Memory Foam یکی از معروف‌ترین مدل‌های کفی طبی است. این نوع فوم ویژگی‌های زیر را دارد:

  1. حفظ بیشتر تعادل در هنگام راه رفتن
  2. افزایش راحتی کفش
  3. جلوگیری از فشار به پاشنه پا
  4. حمایت بیشتر از ساق پا
مشاهده کفش‌های زنانه

مدل کفش کتونی مردانه اسکچرز

GRIP TECHNOLOGY برای آنکه لیز نخوید

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که باعث می‌شود کفش‌های کتانی یا اسپرت اسکچرز برای استفاده روزمره مناسب باشد، ویژگی SLIP-RESISTANT یا ضدلغزندگی این برند است. مهم نیست سطحی که روی آن قدم برمی‌دارید چرب یا خیس باشد، می‌توانید مطمئن باشید که GRIP TECHNOLOGY زیره اسکچرز اجازه نمی‌دهد لیز بخورید.

مشاهده بچگانه‌های اسکچرز

کفش کتونی اسکچرز زنانه

Goga Max برای انعطاف‌پذیری دو چندان

اگر به دنبال کفشی هستید که به اندازه کافی انعظاف‌پذیر بوده و نرمی آن باعث شود حس پابرهنه راه رفتن را داشته باشید، تکنولوژی  Goga Max که در لایه میانی زیره مدل‌های مختلف کفش‌های اسپرت اسکچرز به کار رفته است، مخصوص شما است.

این تکنولوژی نرمی و انعطاف‌پذیری کفش را به شکل چشم‌گیری بالا برده و با کاهش فشارهای وارده به پا در هنگام راه رفتن، راحتی کفش را افزایش می‌دهد.

مشاهده ورزشی‌های اسکچرز

مدل کفش ورزشی اسکچرز دخترانه

با GOrun و GOwalk آشنا شوید:

اگر در برنامه روزانه خود جایی برای پیاده‌روی یا دویدن گذاشته‌اید یا در طول روز مسافتی طولانی‌تر از در خانه تا پارکینگ را طی می‌کنید، حتما به یک جفت کفش اسپرت مناسب نیاز دارید.

این دو لاین معروف اسکچرز انتخاب را برای شما ساده می‌کند:

GOrun: تکنولوژی‌های خلاقانه‌ای که در این کفش به کار رفته، فشار را در بخش سینه پا کاهش می‌دهد. مدل‌های متنوع این لاین ورزشی اسکچرز این ویژگی‌ها را دارند:

  • رویه‌های سبک با قابلیت تنفس
  • لایه میانی زیره با فناوری ۵GEN که باعث کاهش چشمگیر فشارهای وارده از زمین به پا می‌شود
  • فناوری Goga Run با توانایی جذب شوک های وارده برای انعطاف‌پذیری بالاتر کفش
مشاهده کفش‌های GOrun

مدل کفش کتونی زنانه اسکچرز

GOwalk: برای پیاده‌روی‌های طولانی مدت، کفشی مناسب است که هم به اندازه کافی سبک باشد و هم کوشن‌های کفی آن بتواند راحتی پا را تضمین کند. این‌ها ویژگی‌های لاین GOwalk اسکچرز است:

  • الیاف آستری ضدباکتری که بوی نامطبوع کفش را از بین می‌برد
  • تکنولوژی Goga Max که انعطاف و نرمی کفش را افزایش می‌دهد
  • طراحی ارگونومیک برای کاهش فشار به مچ پا
  • زیره سبک و راحت و در عین حال بادوام برای استفاده طولانی مدت
مشاهده کفش‌های GOwalk

مدل کفش کتونی اسکچرز

از استایل ستاره‌ها تا زندگی روزمره

اسکچرز از آن برندهایی است که کسب و کارش را با تکیه بر حمایت ورزشکاران و هنرمندان مشهور توانسته گسترش بدهد. از ستاره‌های ورزشی مثل شوگار لی لئونارد، بوکسور معروف تا هنرمندانی چون دمی لواتو، بسیاری از مشاهیر طرفدار این برند هستند.

شما می‌توانید همگام با این ستاره‌ها، جدیدترین‌های اسکچرز را وارد زندگی روزمره خود کنید؛ برای یک روز طولانی کاری آماده شوید، به یک گردش لذت بخش در شهر بروید و یا با آن ورزش کنید.

کافی است سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید. در آنجا نه تنها جدیدترین مجموعه‌های این برند را می‌بینید، بلکه با ویژگی‌های تخصصی هر مدل به طور جداگانه و دقیق آشنا می‌شوید، مدل‌ها را با هم مقایسه می‌کنید و به سادگی در کوتاه‌ترین زمان خرید خود را انجام می‌دهید.

فراموش نکنید که پس از خرید تا یک هفته فرصت دارید در خرید خود تجدیدنظر کرده، آن را بازگردانید یا تعویض کنید.

ورود به دیجی استایل

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.