فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

باریک کردن کمر با استفاده از مُد

باریک کردن کمر ، دغدغه‌ی خیلی از خانم‌هاست، به خصوص حالا که عید ۹۶ هم نزدیک است. اگر رژیم لاغری در مورد شما به هر دلیلی جواب نمی‌دهد یا وقت ورزش کردن ندارید و اگر نمی‌توانید فکر داشتن کمر باریک را از سرتان بیندازید، از راه حل‌های فوری زیر کمک بگیرید.

باریک کردن کمر با مدل‌های روی هم

بعضی مدل لباس‌ها هستند که بخش جلویشان به صورت ضربدر می‌ایستد و به اصطلاح روی هم می‌آید. به خاطر داشته باشید این لباس‌ها به طرز معجزه آسایی می‌توانند کمر شما را باریک و جذاب نشان دهند، اگر رنگشان تیره باشد که چه بهتر، اگر هم نبود سراغ تناژهای تیره‌ی هر رنگی بروید که مد نظرتان است.

خرید پیراهن زنانه میدی دیجی استایل

توجه به اکسسوری

اکسسوری یا زیورآلات شامل طیف متنوعی از وسایل می‌شود، از گردنبند و گوشواره گرفته تا کمربند و کیف. برای باریک کردن کمر ، هوشمندانه از زیورآلات استفاده کنید. یک راه این است که از کمربندهای پهن و تیره به عنوان یک راه حل استفاده کنید. راه حل بعدی این است که حواس بیننده را از کمر پرت کنید و به گردنبند پر زرق و برق و شیک یا دستمال گردن زیبایی که بسته‌اید، مشغول کنید.

لباس‌هایی با پهلوهای تیره

به مدل لباس زیر نگاه کنید. ببینید چطور با بازی دادن رنگ‌ها می‌تواند حواس بیننده را تحت تاثیر قرار دهد و کمر را باریک نشان بدهد. از این مدل الگو بردارید و سراغ مدل‌هایی بروید که در بخش پهلوها، رنگ‌های تیره دارند.

باریک کردن کمر با استفاده از مد و لباس مجله دیجی استایل

باریک کردن کمر، بدون دردسر

خیلی از خانم‌ها می‌دانند که برای باریک کردن کمر باید سراغ شلوار یا دامن‌هایی بروند که فاق بلند هستند، اما نکته‌ای که نمی‌دانند توجه به جنس پارچه‌ی آن لباس است. اگر قرار است کمرتان را باریک نشان دهید باید شلوار، شلوارک یا دامنی بپوشید که جنس پارچه‌اش محکم است و به اصطلاح شق و رق می‌ایستد. پارچه‌های محکم، شکم و پهلوها را به خوبی جمع می‌کنند. در حالی که اگر سراغ شلواری با پارچه‌ی استرچ یا کشی بروید، با وجود فاق بلند هم تاثیری روی باریک کردن کمر شما نخواهد گذاشت.

 پف دار کردن دامن

چه یک پیراهن سر هم بخرید و چه یک تاپ و دامن گزینه‌ی انتخابی‌تان باشد، باید مدل دامن را پف‌دار انتخاب کنید. زمانی که چین‌های زیاد دامن وارد صحنه شوند، جایی برای خودنمایی چربی‌های دور شکمی نمی‌ماند و در نتیجه کمرتان باریک نشان داده می‌شود.

پیراهن زنانه دامن پف دار دیجی استایل

کتی که کوتاه است

اگر می‌خواهید یک استایل نیمه رسمی برای مهمانی‌های عید داشته باشید استفاده از کت تکی که کوتاه است به کارتان می‌آید. بخش پایین این کت‌ها معمولا کمی آزاد می‌ایستد و همین مسئله باعث می‌شود چشم بیننده مستقیم از بالای شکم شما به سمت پاها برود و بخش میانی، یعنی کمرتان باریک‌تر نشان داده شود.

کفش روشن بپوشید

حتما اصطلاح جوراب رنگ پا را شنیده‌اید. در دنیای مد کفش‌های رنگ پا هم وجود دارند و هر چقدر رنگشان به رنگ طبیعی پوست بدن شما نزدیکتر باشد، احتمال اینکه بتواند قدتان را بلندتر و در نتیجه شما را لاغرتر نشان دهد، بیشتر می‌شود.

کفش رنگ پا کفش پاشنه بلند دیجی استایل

بازی با خط و طرح‌ها

این پیشنهاد را جدی بگیرید و اگر دوست دارید کمر باریک شود سراغ لباس‌هایی با طرح‌های بزرگ مثل آن‌هایی که خال‌های درشت دارند، نروید. لباس‌هایی که روی بخش شکم طرح دارند هم برای شما مناسب نیستند. در عوض لباس‌هایی بپوشید که طرح‌های ریز دارند، تیره‌اند و یا بخش کمرشان رنگ تیره‌ای دارد. استفاده از خطوط را هم که دیگر خودتان یاد گرفته‌اید؛ خطوط عمودی کمر باریک‌تان می‌کنند، درست بر خلاف خطوط افقی که با جدیت تمام شما را درشت نشان می‌دهند.

خرید اینترنتی لباس زنانه

نشانه رفتن سر‌شانه‌ها

یکی دیگر از ترفندهایی که می‌توانید راحت به کار بگیرید استفاده از لباس‌هایی است که اپل دارند اما کمرشان تنگ است. لباس‌هایی با سر شانه‌های شق و رق و کمر باریک باعث ایجاد خطای دید می‌شوند و در باریک کردن کمر به شما کمک زیادی خواهند کرد.

دور زدن جوراب‌شلواری طرح‌دار

ممکن است پوشیدن جوراب شلواری‌های طرح‌دار در مهمانی‌های زنانه برایتان جالب به نظر برسد اما به خاطر داشته باشید این مدل‌ها تمرکز را روی کمر شما قرار می‌دهند و به خصوص اگر طرح‌های درشت داشته باشند کمرتان را باریک نخواهند کرد. در عوض جوراب شلواری ساده و مشکی بپوشید و آن را با کفش پاشنه بلند هم‌رنگ خودش همراه کنید. یادتان باشد کفش پاشنه کوتاه یا تخت هم کمر شما را درشت نشان خواهد داد. می‌توانید برای مشاهده محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی استایل ، مثل انواع کیف و کفش‌هایی که به کار لاغر کردن کمر هم می‌آیند، روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده و خرید محصولات فروشگاه دیجی استایل

مشاهده و خرید محصولات فروشگاه دیجی استایل

 

 

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.