فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل بافت زنانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

بافت زنانه ، پالتو و همه لباس‌های ضروری برای زمستان

بافت زنانه یا یک پلیور شیک و یک شال گردن چهارخانه در کنار یک مدل پالتو جدید شاید همه آن چیزی باشد که فکر می‌کنید برای گذراندن یک زمستان با تیپی منحصر به فرد کافی باشد، اما نظر خوشتیپ‌های حرفه‌ای در این مورد چیست؟

انتخاب هوشمندانه لباس‌های زمستانی نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که هم گرم بمانید و هم خوشتیپ بلکه باعث می‌شود در خرج کردن پول خود برای خرید لباس‌های زمستانی از پالتو گرفته تا انواع بافت زنانه و شال و کلاه صرفه‌جویی کنید.

کدام پالتو یا بافت زنانه را در کمد لباس زمستانی بگذاریم؟

مانتو بافت زنانه در فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

در واقع تنها داشتن ۹ مدل لباس زمستانی شامل یک لباس مجلسی آستین بلند و شلوار چرم برای آنکه در زمستان واقعا خوشتیپ به نظر برسید کافی است. پس نگران روزهای سرد پیش رو نباشید.

به جای آنکه مدام برای اینکه چیز مناسبی برای پوشیدن ندارید غر بزنید، چند لباس زمستانی اساسی و اصلی را خریداری کنید و آن‌ها را با بقیه لباس‌های داخل کمد ترکیب کنید و خلاقیت داشته باشید.

لباس مجلسی آستین بلند مشکی رنگ

یک تیپ شیک زمستانی با لباس مجلسی یا پیراهن کوتاه شروع می‌شود.البته شما برای انتخاب لباس مجلسی در زمستان انتخاب‌های بیشتری در رنگ و مدل لباس دارید، اما در زمستان این انتخاب باید با دقت بیشتری انجام شود.

پیراهن مجلسی آستین بلند برای زمستان مناسب‌ترین انتخاب است و البته رنگ مشکی رنگ زمستانی خوبی است که همیشه کار خود را به درستی انجام می‌دهد. برخی جزییات در پیراهن مجلسی می‌تواند به زیباتر و شیک تر شدن آن کمک کند، مثلا تکه‌های چرم ، مخملی یا مدل کمربند پیراهن.

مشاهده پیراهن‌های آستین بلند مجلسی زنانه

مشاهده پیراهن‌های آستین بلند مجلسی زنانه

پالتو شیک زنانه برای هر موقعیتی

اولین لباسی که در زمستان برای آن سرمایه‌گذاری می‌کنیم همین پالتو مجلسی زنانه است تا آماده رسیدن ماه‌های سرد سال باشیم. اما در خرید پالتو زنانه این نکته را در نظر بگیرید که برخی مدها کاملا زودگذر هستند، درحالیکه یک پالتو شیک زنانه با طرحی کلاسیک برای چند سال می‌تواند لباس مناسبی باشد.

پس چه طرفدار پالتو بلند هستید یا پالتو طرح دار و چهار خانه یا یک پالتو مشکی یا تک رنگ ساده بهتر است یک مدل پالتو زنانه ای را انتخاب کنید، کمتر جلب توجه کند و بتوان آن را با لباس‌های زمستانی بیشتری ست کرد و البته مناسب فرم بدن شما باشد.

شلوار جین زنانه را در ست زمستانی خود بگذارید

شلوار جین در واقع لباسی است که فصل و تاریخ ندارد، آن را همیشه و در هر فصلی باید در ست لباس خود بگذارید. شلوار جین جذب زنانه یا همان شلوارهای مدل اسکینی (Skinny) برای زمستان انتخاب خوبی است که با انواع مدل بوت و نیم بوت زنانه ست می‌شود.

شلوار جین از آن مدل لباس‌هایی است که ترکیب آن با دیگر لباس‌ها کار چندان دشواری نیست و قوانین ساده‌ای دارد تا آن را با هر لباس و در هر فصلی بپوشید، پس در خریدن یک شلوار جین زنانه جدید تردید نکنید.

مشاهده تمام شلوارهای جین زنانه

مشاهده تمام شلوارهای جین زنانه

پلیور بافت زنانه با فرمی آزاد و راحت

زمستان فصل ویژه‌ای است برای آنکه لباسی را که می‌توانید در آن احساس راحتی و آزادی کنید در هر موقعیتی بپوشید، یعنی یک پلیور بافت زنانه.

پلیور بافت زنانه ، می‌تواند شما را گرم نگه دارد و در عین حال بسیار شیک باشد و البته پلیور بافت همان لباسی است که به راحتی با هر تیپ زمستانی ست می‌شود.

پلیور بافت مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی می‌تواند داشته باشد که اگر با یک شلوار جین یا شلوار چرم ست شود و آن را با نیم بوت یا بوت شیک زنانه بپوشید، در نهایت تیپ زمستانی روزمره مناسبی خواهید داشت.

مدل نیم بوت زنانه در فروشگاه اینترنتی کفش دیجی استایل

نیم بوت زنانه ، بهترین کفش زمستانی

هیچ‌گاه نمی‌توانید قدرت یک جفت نیم بوت چرم زنانه یا نیم بوت جیر را در تیپ خود دست کم بگیرید. در حالیکه بوت زنانه بلند برای همه افراد با هر قد و فرم بدنی مناسب نمی‌تواند باشد، نیم بوت زنانه اساسی‌ترین کفش زمستانی است که هر تیپی را خوب نشان می‌دهد.

نیم بوت زنانه در واقع کفشی است که چه پاشنه دار باشد و چه کفش تخت ، می‌تواند پاهای شما را کشیده‌تر نشان دهد و البته با هر مدل شلوار یا پالتو زنانه نیز ست می‌شود.

بافت زنانه بلند یا مانتو بافت

درست مانند پلیور بافتنی بافت زنانه با مانتو بافت ، لباس‌های ضروری برای زمستان به شمار می‌روند. برای روزهایی که چندان حصوله ست کردن و جوری کردن لباس‌هایتان با یکدیگر را ندارید می‌توانید به یک بافت بلند زنانه پناه ببرید و آن را به راحتی روی هر لباس دیگری بپوشید.

کافی است یک نیم بوت زنانه یا بوت بلند را انتخاب کنید و مانتو بافت خود را با یک روسری یا شال زمستانی مناسب ست کنید تا ترکیب درستی برای روزهای سرد زمستان داشته باشید.

مشاهده تمام بافت‌های زنانه

مشاهده تمام بافت‌های زنانه

مدل شال کلاه بافتنی دخترانه در فرشگاه اینترنتی دیجی استایل

روسری طرح دار و رنگ روشن

فرقی نمی‌کند چه مدل پالتو یا لباس بافتنی انتخاب کرده‌اید، شال بافتنی یا پارچه‌ای زنانه از آن اکسسوری‌هایی است که برای زمستان به آن نیاز خواهید داشت و با توجه به اینکه در زمستان بیشتر لباس‌هایتان رنگ‌های تیره دارد، یک روسری طرح دار و رنگ روشن می‌تواند ، زندگی را به ست زمستانی شما بازگرداند و البته گردن شما را نیز به خوبی گرم نگه دارد.

کلاه بافتنی زنانه برای گرمای بیشتر

در یک روز سرد برفی کلاه بافتنی زنانه بهترین چیزی است است که می‌تواند از سر شما در مقابل سرما محافظت کند و البته ظاهری متفاوت به لباس‌های هرروزه شما بدهد.

بافت کلاه زنانه می‌تواند مدل‌های مختلفی داشته باشد و البته رنگ‌های متنوعی نیز وجود دارد که شما می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب مناسبی برای تیپ روزهای برفی خود داشته باشید.

مشاهده تمام کلاه‌های بافتنی زنانه

مشاهده تمام کلاه‌های بافتنی زنانه

کیف چرم زنانه برای تیپ زمستانی

مطمئنا شما در زمستان به یک کیف مناسب برای ست زمستانی تان نیاز خواهید داشت و البته توجه به جزییات در انتخاب کیف از اهمیت زیادی برخوردار است. کیف چرم شما می‌تواند یک کیف چرم کوچک و مینیمالیستی باشد یا کیف بزرگ باشد که می‌تواند با هر لباسی ست شود.

برای آنکه ست لباس زمستانی خود از بافت زنانه گرفته تا شلوار جین و کلاه را از با کیفیت‌ترین و معروف‌ترین نام‌ها بخرید سراغ نمایندگی‌های معتبر بروید یا همه آن‌ها ار یک جا در یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که از جدیدترین کلکسیون‌های پاییز و زمستان با کیفیت نام‌هایی مانند مانگو ، چرم مشهد و کمپر ست زمستانی خود را بخرید و البته تخفیف‌های ویژه داشته باشید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.