فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
جدیدترین شال و روسری

۷ مدل شال و روسری مد روز را بشناسید!

شال و روسری یکی از اکسسوری‌های مهم در مد است. هر سال برندها و طراحان معروف جهان مدل‌های متنوعی را عرضه می‌کنند. حجاب نیز یکی از شاخه‌های فشن محسوب می‌شود. مطلب را دنبال کنید تا مطابق مد امسال، شال و روسریتان را با استایل خودتان ست کنید:

شال و روسری ابریشمی

شال و روسری ابریشمی مد سال است. براق بودن پارچه‌های ابریشمی، جلوه‌ی خاصی به شما می‌بخشد. علاوه بر این شما می‌توانید با انتخاب لباس یا مانتوی ساده به همراه این شال و روسری، خاص به نظر بیایید. رنگ‌های درخشان این مدل‌ها کاملاً برای شال و روسری مجلسی مناسب است. برندهای گوچی، ورساچه، دیور و مارک جیکوب به این ابریشمی‌های زیبا روی آورده‌اند. اما غیر از این پارچه‎های براق، در مورد نقش و نگارهای مد روز هم بدانید. هر کدام از این نقش‌ها جلوه‌ای متفاوت به استایل شما می‌دهد.

مشاهده برند میس اسمارت

طرح‌های هندسی

شال و روسری با طرح‌های هندسی، مثل مربع‌های بزرگ، خطوط موازی و دایره و مثلث، ساده و زیبا هستند. وقتی به دور سر شما پیچیده می‌شوند، فرم‌های متفاوتی می‌گیرند. چهارخانه‌های سیاه و سفید هم ترند سال ۲۰۱۸ هستد. طرح چهارخانه هم برای تابستان و هم پاییز امسال مناسب هستند. اگر این مدل‌ها را با مانتو یا پیراهن‌های ساده‌ی مشکی یا سفید ست کنید، استایل خاص خواهید داشت.

شال و روسری رنگی

مشاهده برند پونت روما

طرح خال‌خال

طرح خال‌خال، ترند سال ۲۰۱۸ است. به خصوص خال‌خال‌های سیاه و سفید در اندازه‌های مختلف. شما هم برای انتخاب شال و روسری می‌توانید از این طرح‌ها انتخاب کنید. اگرچه به نظر بیش از اندازه تابستانی به نظر می‌آید اما برای پاییز و زمستان هم مناسب است. این طرح نوستالژیک است اما می‌تواند استایل شما را شیک و متفاوت کند. بهتر است این طرح‌های خال‌خال زیبا را با پیراهن یا مانتوی ساده ست کنید.

شال و روسری دخترانه

مشاهده برند نف نف

طرح گلدار

گل‌های رنگانگ در اندازه‌های بزرگ، حس و حال متنفاوتی به استایل شما می‌دهند. از بهار امسال نقش‌های گلدار مد روز هستند. تمامی برندهای معروف دنیا، طرح‌های اختصاصی گلدار را به نمایش گذاشته‌اند. طرح‌های گلدار می‌توانند کلاسیک باشند یا  حس استوایی بدهند. البته از ترکیب کردن این طرح‌های گلدار با لباس یا مانتوها نترسید. این روسری و شال‌ها به شما جسارت انتخاب می‌دهد. تیپ دخترانه یا مجلسی فرقی نمی‌کند. این طرح به کار شما می‌آید.

مشاهده برند دونابل

طرح چهل تکه

سال ۲۰۱۸، سال ترکیب کردن طرح‌ها و نقش‌های متفاوت با همدیگر است. پس طرح‌های چهل‌تکه را از دست ندهید. این طرح‌های نوستالژیک برای استایل‌های متفاوت مناسب است. شاید فکر کنید این طرح‌ها آنقدر‌ها ساده و مجلسی نیستند اما مد روز طرح‌های نامتقارن است. طرح‌های رنگارنگی که کنار یکدیگر استایل شما را خاص می‌کند. این شال و روسری‌ها طرح‌هایشان جزییاتی دارند که شما می‌توانید هر گوشه‌ی آن نقش جدیدی کشف کنید. البته برای اینکه ظاهرتان شلوغ به نظر نیاید، می‌توانید این مدل شال و روسری را با لباس‌های ساده ست کنید.

مد دخترانه

مشاهده برند اکسسورایز

رنگی‌های درخشان

امسال قرار است شما بدرخشید. شال و روسری با رنگ‌های تند و درخشان به استایل شما جلوه‌ی خاصی می‌بخشد. از رنگ‌های استوایی مثل زرد و سبز و قرمزِ پررنگ غافل نشوید. شاید شما جزو آن دسته از طرفدارهای رنگ‌های تند نباشید، اما شال و روسری با این رنگ‌های زیبا، شما را در هر جمعی متمایز می‌کند. اکثر برندهای معروف دنیا از رنگ‌های خالص در طراحی‌های خود استفاده کرده‌اند. این بار یک استایل شاد را انتخاب کنید.

انواع شال

برای مشاهده‌ی مدل‌های بیشتر به صفحه‌ی فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید!

ورود به دیجی استایل

 

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. azerdammahom

    سلام
    وقتتون بخیر
    میخواستم ببینم اگر از اطلاعات شما (در پیج کاری) استفاده بشود مشکلی داره؟

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.