فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
رنگ لاک بر اساس رنگ پوست

کدام رنگ لاک برای پوست شما مناسب‌تر است ؟

رنگ لاک می‌تواند با بخش‌های مختلفی از استایل شما ست شود؛ رنگ لباس، رنگ آرایش صورت و یا رنگ پوست. اما برای روزهای عادی و زمانی که می‌خواهیم یک طرح لاک را برای مانیکور خودمان انتخاب کنید، کمتر لازم است به رنگ آرایش یا لباس خود فکر کنید، چراکه در طول چندین هفته قرار نیست فقط یک رنگ لباس بپوشید و مدل آرایش صورتتان همیشه یک شکل باشد، پس برای انتخاب آن، به رنگ پوستتان توجه کنید.

خرید لاک جدید 96

طرح‌های متنوعی برای ناخن و مانیکور امسال مد شده اند، از طرح‌های براق و اکلیلی تا طرح چهارخانه روی ناخن، اما کدام رنگ را به عنوان رنگ پایه‌ی مدل لاک خود انتخاب کنید که به رنگ پوستتان بیاید؟

ما از حرفه‌ای‌ها این سوال را پرسیده‌ایم و جوابشان را در اختیار شما می‌گذاریم تا بهترین انتخاب را برای طراحی لاک و ناخن خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: همه‌ی انتخاب‌ها بر اساس رنگ پوست خودتان !

رنگ لاک مناسب پوست روشن

اگر پوست روشنی دارید، سراغ رنگی بروید که پوستتان را درخشان‌تر نشان می‌دهد. رنگ لاک را با روشنی رنگ پوستتان هماهنگ کنید، شما انتخاب‌های زیادی برای رنگ لاک خواهید داشت.

رنگ لاک کرم پودری

۱. لاک کرم پودری

لاک‌های بی رنگ یا رنگ پوست یعنی لاک‌هایی که تناژی از رنگ کرم پودری دارند و رنگ ناخنتان را به رنگ پوستتان نزدیک می‌کنند، یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های لاک مد سال ۲۰۱۷ هستند.

برای کسانی که پوست روشن دارند رنگ‌هایی در این تناژ مناسب‌تر است که بیشتر به صورتی نزدیک می‌شود تا بژ، چراکه رنگ بژ روی پوست روشن ممکن است به زردی بزند و زیبا به نظر نرسد.

رنگ لاک قرمز

۲. لاک قرمز با تناژ آبی

سراغ یک رنگ کلاسیک بروید و لاک قرمز را انتخاب کنید. قرمز محض حتی برای کسانی که پوست خیلی روشنی هم دارند رنگ ایده‌آلی به حساب می‌آید. حتما رنگ لاک را در آفتاب ببینید تا از میزان شفافیت آن مطمئن شوید. البته به کسانی که پوست روشن دارند توصیه می‌شود که سراغ لاک های قرمز با تناژی از آبی بروند، که پوست روشن آن‌ها را بیشتر به چالش می‌کشد.

مشاهده لاک‌های قرمز

مشاهده لاک‌های قرمز

رنگ لاک صورتی

۳. لاک صورتی روشن و جیغ

وقتی نوبت به خرید لاک صورتی می‌رسد، کسانی که رنگ پوست روشنی دارند انتخاب‌های بیشتری هم می‌توانند داشته باشند. هر رنگ لاک صورتی را می‌توانید امتحان کنید، از صورتی خیلی روشن و بی حال تا صورتی جیغ. اگر فکر می‌کنید صورتی خیلی هم رنگ شما نیست آن را در طرح لاک ناخن خود استفاده کنید و جادویش را ببینید.

مشاهده لاک‌های صورتی

مشاهده لاک‌های صورتی

رنگ لاک یاسی

۴. لاک یاسی

برای رنگ پوست روشن لاک یاسی که در واقع یکی از تناژهای بنفش است انتخاب مناسبی است، اما سراغ یاسی خیلی روشن نروید، یاسی خیلی روشن پوست شما را یخ زده نشان می دهد.

لاک سرمه ای

۵. لاک سرمه‌ای

شاید وسوسه شوید که رنگ لاک آبی کاربنی را امتحان کنید، اما پیشنهاد آرایشگران حرفه‌ای این است که سرمه‌ای را انتخاب کنید. حتی اگر شما از آن دسته افرادی باشید که پوست روشن با زمینه‌ی گرم دارند، سرمه‌ای هیچگاه رنگ اشتباهی در طرح لاک شما نخواهد بود.

مشاهده لاک‌های سرمه‌ای

مشاهده لاک‌های سرمه‌ای

 

رنگ لاک مناسب پوست سبزه و متوسط

پوست متوسط می‌تواند دامنه‌ی وسیعی از رنگ‌ها را در برگیرد، از سبزه ی روشن تا برنزه. اینکه چه رنگ لاک پایه ای را برای طرح ناخن خود انتخاب می‌کنید، می‌تواند در هر یک از این رنگ‎های این طیف متفاوت باشد، اما این‌ها پیشنهاداتی عمومی برای پوست‌های متوسط هستند.

خرید لاک بژ

۱. لاک بژ

در حالیکه کسانی که رنگ پوست روشنی دارند باید سراغ لاک رنگ پوست با تناژ صورتی بروند، پوست‌های متوسط برای تناژ بژ مناسب‌ترند، چراکه زردی بژ می‌تواند پوست سبزه را درخشان‌تر نشان دهد.

خرید لاک قرمز

۲. لاک قرمز نارنجی

شاید تا کنون به این نکته پی برده باشید که رژ قرمز نارنجی برای پوست شما بسیار مناسب است، باید بدانید که همین ترکیب روی طرح ناخن و به عنوان رنگ لاک هم برای شما کارآمد است.

اگر رنگ پوست شما به رنگ پوست کیم کارداشیان نزدیک می‌شود باید بدانید که او بیشتر سراغ لاک قرمز با تناژ نارنجی می‌رود و در مانیکور ناخن خود در کنار قرمز رنگ طلایی را هم قرار می‌دهد، که درخششی طبیعی به پوست می‌دهد.

مشاهده لاک‌های نارنجی

مشاهده لاک‌های نارنجی

رنگ لاک صورتی

۳. لاک هلویی

کسانی که رنگ پوست متوسط و سبزه دارند می‌توانند سراغ تناژ هلویی از رنگ‌های گروه صورتی بروند. بهتر است یک رنگ لاک هلویی مات را انتخاب کنید، این رنگ برای پوست شما در فصل تابستان یک رنگ رویایی است.

رنگ لاک آبی

۴. لاک آبی آسمانی

البته که رنگ آبی پاستلی برای پوست‌های متوسط همیشه یک رنگ ایده‌آل است، اما با آبی آسمانی انتخابی جذاب‌تر خواهید داشت. به یاد داشته باشید آبی آسمانی را انتخاب کنید که رنگ‌دانه‌های قوی داشته باشد تا رنگ پوست شما را بهتر جلوه دهد، به ویژه اگر زمینه‌ی پوست شما گرم است.

رنگ لاک بنفش انگوری

۵. لاک بنفش انگوری

بنفش همیشه جای خودش را در پالت سایه چشم شما به عنوان کسی که رنگ پوستش متوسط است دارد، اما بهتر است آن را وارد ترکیب رنگ لاک و طرح ناخن هم بکنید. بهتر است از بنفش کم‌رنگ با سایه روشن‌های سفید فاصله بگیرید به جای آن سراغ بنفش قوی و پررنگ بروید که تقریبا به رنگ انگوری نزدیک می‌شود.

مشاهده لاک‌های بنفش

مشاهده لاک‌های بنفش

بیشتر بخوانید: خرید شال و روسری متناسب با رنگ پوست

رنگ لاک مناسب پوست تیره

رنگ پوست تیره ی خودتان را با انتخاب یک لاک با رنگدانه‌های قوی و جسورانه به نمایش بگذارید. اگرچه بیشتر انواع رنگ لاک برای پوست تیره مناسب است، اما این رنگ‌ها می‌توانند بهترین انتخاب‌های شما باشند.

رنگ لاک صورتی نئونی

۱. لاک صورتی نئونی

صورتی یکی از انتخاب‌های مناسب رنگ پوست تیره در مورد رنگ لاک است، البته به شرطی که از صورتی روشن و لطیف فاصله بگیرید و سراغ یک صورتی پررنگ و غلیظ بروید. بهترین انتخاب برای زمینه‌ی طرح ناخن یا رنگ لاک، صورتی نئونی است.

رنگ لاک بنفش

۲. لاک بادمجانی

رنگ پوست تیره برای هر تناژی از رنگ بنفش مناسب است، چه بنفش تیره و چه بنفش روشن. اما بهترین انتخاب برای شما کدام است؟ بهتر است سراغ رنگ بادمجانی بروید.

رنگ لاک آبی کاربنی

۳. لاک آبی کاربنی روشن

اگر کمی حوصله‌تان سر رفته است، با انتخاب رنگ لاک آبی کاربنی کمی حال و هوایتان را تغییر دهید. بهترین انتخاب برای کسانی که پوست تیره دارند این است که آبی کاربنی روشن را انتخاب کنند، اگر سراغ تناژهای روشن‌تری از آبی می‌روید بیشتر مواظب باشید، رنگی را انتخاب نکنید که هاله‌ی سفید آن زیاد باشد.

مشاهده لاک‌های آبی

مشاهده لاک‌های آبی

رنگ لاک شنی

۴. لاک شنی

وقتی نوبت به انتخاب بهترین رنگ مات و نزدیک به رنگ پوست برای ناخن‌ها می‌رسد، برای کسانی که پوست تیره دارند ترکیب بژ و کرم حرف اول را می‌زند. بهتر است رنگ لاکی را انتخاب کنید که به رنگ شنی نزدیک می‌شود، این رنگ می‌تواند انگشتان شما را کشیده‌تر نشان دهد.

خرید لاک قرمز

۵. لاک قرمز یاقوتی

اگرچه می‌توان به جرات گفت برای رنگ پوست تیره تمام تناژهای رنگ لاک قرمز مناسب‌اند، اما قرمز غلیظ با رنگ‌دانه‌های قوی حرف اول را می‌زند. پس سراغ قرمز یاقوتی بروید و یک لاک براق را انتخاب کنید.

برای آنکه به دنیای رنگ‌های بی‌پایان لاک وارد شوید سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید و از رنگ‌های متنوع لاک در برندهای مختلفی مانند ایزادورا (Isadoraکاتریس (Catrice) و بورژا (Bourjois) بهترین را برای رنگ پوست خودتان انتخاب کنید.

 

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. هانا

    مرسی بابت توضیحات کاملتون

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.