فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل ساعت مچی مردانه

همه‌ی آنچه می‌خواهید در مورد ساعت مچی مردانه بدانید!

ساعت مچی مردانه با چه قوانینی انتخاب می‌شود؟ آیا همیشه می‌توانید یک مدل ساعت را داشته باشید و در هر موقعیت و با هر استایلی از آن استفاده کنید؟ ساعت‌ها چقدر در استایل شما موثرند؟

جواب همه‌ی این‌ها را در یک مثال ساده می‌توانید پیدا کنید! یک مرد خوش تیپ را با کت وشلوار مشکی، کراوات و کفش‌های براق تصور کنید، حالا دستش را بالا می‌آورد تا زمان را چک کند و نگاه شما به ساعت مچی کاسیو با بند لاستیکی و صفحه‌ی دیجیتال او می‌افتد و همه‌ی تصوراتتان در مورد او محو می‌شود!

پس ازین به بعد  قدرت ساعت مچی مردانه را در استایل خود دست کم نگیرید. مردان در استفاده از اکسسوری‌ها محدودیت‌های بیشتری دارند و ساعت یکی از آن اکسسوری‌هایی است که می‌توانند رویش مانور دهند.خرید ساعت مردانه اصل

کدام مدل ساعت مچی مردانه را بخریم؟

جواب این سوال، در ابتدا به سلیقه‌ی شما برمی‌گردد، اما اگر دلتان می‌خواهد صرفه‌جویانه‌تر عمل کنید و یک ساعت مردانه را برای استایل‌های مختلف به کار ببرید، باید به این نکات توجه داشته باشید:

  • مدل‌های کمی از ساعت مچی وجود دارند که بتوان آن‌ها را برای استایل‌های مختلف به کار برد، شما حداقل بر اساس کمد لباس‌هایتان به دو ساعت مچی نیاز دارید.
  • ساعت بند فلزی نسبت به ساعت‌های بند چرمی راحت‌تر با لباس‌های دیگر ست می‌شوند، اما بندهای چرمی شیک‌تر و رسمی‌تر هستند.
  • رنگ تمام فلزات به کار رفته در اکسسوری‌های شما، مثل عینک آفتابی، قلاب کمربند یا گردنبند و ساعت و غیره باید با یکدیگر هماهنگ باشند، رنگ حلقه ازدواج شما از این قاعده مستثنی است.
  • اگر ساعت بند چرمی انتخاب می‌کنید، رنگ آن باید با رنگ تمام چرم‌های به کار رفته در استایلتان هماهنگ باشد.
  • هر قدر رنگ دور صفحه، عقربه‌ها و اعداد روی ساعت روشن‌تر، با کنتراست بیشتر و شلوغ‌تر باشند، ساعت مردانه‌ی شما غیررسمی‌تر است.
    مشاهده و خرید انواع ساعت رسمی مردانه

    مشاهده و خرید انواع ساعت رسمی مردانه

    خرید ساعت مچی مردانه

چند ساعت مچی برای شما کافی است؟

خب دوست دارید پولتان را تنها صرف خرید یک ساعت مچی کنید؟ پس به یک ساعت نیاز دارید که بیشترین کاربرد را برای تیپ و استایل شما داشته باشد. سراغ ساعت‌های خیلی پر زرق و برق نروید و یک مدل ساده‌تر را انتخاب کنید.

نکته: اگر قرار است تنها یک ساعت مچی داشته باشید، بهتر است ساعت شما هم صفحه و هم بند فلزی داشته باشد، چرم انتخاب خوبی برای شما نیست!

اما اگر به ساعت‌های مچی مردانه بیش از این حرف‌ها علاقه‌مندید، دستتان در انتخاب هم بازتر است. حداقل یک ساعت کاملا رسمی و شیک را برای استایل کاری و فرمال خود انتخاب کنید و یک ساعت اسپرت مردانه را با جزییات جذاب و خاص برای استایل روزمره بخرید.

دقت داشته باشید که یک ساعت بند چرم مردانه که رنگ آن قهوه‌ای است را نمی‌توانید با کفش مردانه و کمربند چرم مشکی ست کنید و بر عکس. اگرچه که امروزه بسیاری از ساعت‌های مچی مردانه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بند قابل تعویض داشته باشند و بنابراین شما بتوانید بر اساس استایل خودتان رنگ بندها را تغییر دهید­.

مشاهده و خرید انواع ساعت روزمره مردانه

مشاهده و خرید انواع ساعت روزمره مردانه

مدل ساعت مچی چرم مردانه

بند چرمی یا بند فلزی ؟ مسئله این است!

ساعت‌های بند فلزی این مزیت را دارند که در تیپ شما به خوبی ست شوند. اگرچه که فلزهای به کار رفته در زیورآلات مردانه و اکسسوری‌های شما باید همیشه با هم ست باشند، اما اصولا مردان از اکسسوری‌های فلزی کمتری استفاده می‌کنند.

ضمن اینکه معمولا مثلا قلاب کمربند شما نقره‌ای رنگ است و کمتر پیش می‌آید که از یک قلاب طلایی استفاده کنید. از سوی دیگر هم قلاب کمربند قابل تعویض است و هم مثلا دکمه سر آستین‌های فلزی شما. پس همیشه ست کردن یک ساعت بند فلزی با سایر اکسسوری‌ها کار آسان‌تری است.

در مورد چرم‌ها هم همان قاعده‌ی ست بودن تمام چرم‌های به کار رفته در استایل شما-معمولا کمربند و کفش- چرم وجود دارد. فراموش نکنید که چرم‌ها همیشه نسبت به اکسسوری‌های فلزی ساده‌تر و شیک‌تر به نظر می‌رسند.

ساعت‌های بند چرمی شیک را می‌توانید در برند برند سواچ (Swatch)  پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: خرید ساعت مچی مردانه با قوانین انتخاب هوشمندانه
مشاهده و خرید انواع ساعت بند چرمی مردانه

مشاهده و خرید انواع ساعت بند چرمی مردانه

انواع مدل ساعت مچی مردانه جدید

به این نکات توجه کنید:

  1. برای استایل کاملا رسمی مردانه ساعت بند چرمی و اکسسوری‌های چرم با رنگ مشکی نسبت به شیک‌ترین ساعت‌های فلزی برتری دارند.
  2. برای استایل نیمه رسمی، استفاده از ساعت بند چرمی هم آسان‌تر است و هم باز هم نسبت به ساعت بند فلزی انتخاب هوشمندانه‌تری به نظر می‌رسد.
  3. بند فلزی در ساعت مچی مردانه حالتی روزمره‌تر و در عین حال قدرتمندتر دارد.
  4. بند چرم به کار رفته در ساعت مچی، آن را شیک‌تر و استایل شما را پیچیده‌تر نشان می‎دهد.
    مشاهده و خرید انواع ساعت بند فلزی مردانه

    مشاهده و خرید انواع ساعت بند فلزی مردانه

    مدل ساعت مچی جدید

انواع مدل ساعت مچی مردانه را بشناسید:

ساعت مچی رسمی: یک ساعت ساده با بند چرم مشکی و صفحه‌ی کاملا ساده، رسمی‌ترین انتخاب است. رسمی‌ترین ساعت‌های مچی مردانه آن‌هایی هستند که تنها، ساعت، دقیقه و ثانیه و گاهی هم تاریخی را نشان می‌دهند. اگر اهل این مدل ساعت‌ها هستید، آن‌ها را در برند کلوین کلاین (Calvin Klein) ببینید.

ساعت مچی دایور (Diver): این مدل ساعت مچی به ساعت غواصی هم معروف است که بیشتر با تیپ کاری ست می‌شود. این ساعت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بر شنا زیر آب مناسب باشند و معمولا تا عمق ۱۰۰ متر در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

تحت تاثیر فیلم جیمز باند قرار نگیرید و یک ساعت غواصی را با کت و شلوار رسمی ست نکنید!

ساعت مچی اسپرت: این مدل ساعت مچی معمولا برای استایل رسمی مناسب نیست البته که برندهای لوکس ساعت، مدل‌های اسپرتی را طراحی کرده‌اند که بری یک استایل نیمه رسمی می‌تواند کاربرد داشته باشد.

یک ساعت اسپرت مردانه معملا دوام بالاتری دارد و بند آن از پلاستیک مرغوب و لطیف ساخته شده است. این ساعت‌ها را می‌توانید در گنت (Gantپیدا کنید.

 قطب‌نما، کیلومتر شمار، ارتفاع سنج، GPS، شمارنده‌ی ضربان قلب و تکنولوژی‌های دیگر، ممکن است در یک ساعت اسپرت مردانه به کار رفته باشد که برای سبک زندگی مردان ماجراجو مناسب است.

ساعت خلبانی (Pilot/Flyer): این مدل ساعت مردانه ، ساختاری ساده دارد و معمولا قطر صفحه‌ی آن بیشتر از ۵۰ میلی متر است. این ساعت‌ها با صفحه‌ی بزرگشان برای این طراحی شده‌اند که به راحتی قابل خواندن باشند.

ساعت مچی فیلد (Field): طراحی این مدل ساعت مچی مردانه به جنگ جهانی اول بازمی‌گردد. ساعت‌های مدل فیلد هم کارایی بالایی دارند و هم از دوام زیادی برخورداند. طراحی ساده‌ی این ساعت‌ها باعث می‌شود که زمان به راحتی خوانا باشد.

به طور معمول ساعت‌های فیلد اندازه نسبتا بزرگی دارند، اعداد روی آن‌ها سبز یا سفید است و صفحه‌ی ساعت مشکی رنگ است. بند این مدل ساعت معمولا به صورت یک بند بافته شده است.مدل ساعت مردانه

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل پیدا کردن یک ساعت مچی اصل را برای شما آسان می‌کند. می‌توانید از برندهای متنوع سواچ (Swatch)، کلوین کلاین (Calvin Klein)، تیمبرلند (Timberland)، گنت (Gant) و غیره، مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و با چند کلیک ساده خریداری کنید.

دیجی استایل اصالت کالا‌ها را تضمین کرده و شما می‌توانید از گارانتی این محصولات هم بهره‌مند شوید.

دیدگاه کاربران ۴ دیدگاه

  1. رسول

    یه مورد دیگه اینه که خب قیمت هر ساعت خوب و درست حد اقل بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزارتومانه حالا متوسطش رو میگم نه خیلی عالیش و نه داغونش! و از طرفی شاید مثلا تو طول سال یکی دوباری حوصله اینو داشته باشی و بری همش ساعتت رو ست کنی و …. یعنی میخوام بگم ترجیح خود من اینه که یه ساعت داشته باشم که وقتی کت شلوار پوشیدم دستم باشه – اگر با دوستام دارم میرم بیرون و اسپرت هم هستم دستم باشه و از طرفی مثلا نیمه رسمی هم هستم دستم باشه این یه انتخاب اشتباهه؟؟
    من به ساعت های بند چرم خیلی علاقه دارم! اگر یه بند چرم بگیرم با این مشخصات چطور!؟

    حالا اگر یه بند چرم تو اون بازه قیمتی بردارم و یه ساعت اسپرت که بشه این دوتا رو هندل کرد بین همه نوع پوشش یعنی از رسمی تا غیر رسمی و اسپرت ایا شدنیه؟ مثلا با یک میلیون تومان ۲ تا ساعت خوب داشت که یکیش رو ۷۰ درصد مواقع استفاده کنی و اون یکی رو ۳۰ درصد مواقع وقتی تو سفر های تفریحی و حالت های اسپرت هستی! میشه در این باره یه راهنمایی بفرمایید و توضیح. متشرم

    1. نیلوفر فلاحی

      سلام
      اگر ترجیح می دهید تنها از یک ساعت برای موقعیت‌های مختلف استفاده کنید، بهتر است ساعت شما بند چرم نداشته باشد. یک ساعت بند فلزی با جزییات ساده می‌تواند برای استایل‌های مختلف کاربرد داشته باشد. در انتخاب خود به اندازه‌ی صفحه‌ی ساعت هم توجه داشته باشید. یک صفحه‌ی خیلی بزرگ برای استایل رسمی یا نیمه رسمی مناسب نیست. مدل‌های Calvin Klein برای آن که با هر استایلی ست شوند، مناسب اند.
      اما داشتن دو ساعت مچی هوشمندانه‌تر است. می‌توانید یک ساعت بند چرمی ساده برای استایل رسمی و نیمه رسمی خود انتخاب کنید و یک ساعت بند فلزی برای استایل روزمره. سری به برندهای سوآچ و Kenneth Cole بزنید و مدل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  2. piS

    ببخشید من ی جایی دیده بودم ک نوشته بود ساعت با بند فلزی نسبت به چرمی رسمی تره ولی مقاله شما اینو رد کرده :/ حالا کدوم رسمی تره ؟

    1. نیلوفر فلاحی

      سلام
      طبق بررسی های دوباره‌ای که انجام دادم، ساعت‌هایی با بند چرمی به ویژه بند چرم مشکی و با جزییات و صفحه‌ی نمایش ساده، جزو رسمی‌ترین ساعت‌ها هستند.
      اگرچه ممکن است برخی کمپانی‌های مد هر دو مدل بند چرمی و بند فلزی را به عنوان ساعت رسمی مردانه پیشنهاد بدهند، اما ساعت‌های بند چرم به صورت سنتی و کلاسیک به عنوان ساعت‌های رسمی مردانه شناخته می‌شوند.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.