فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
ست لباس ورزشی زنانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

ست لباس ورزشی زنانه و هرچه در باشگاه نیاز دارید

ست لباس ورزشی زنانه که برای پوشیدن در باشگاه انتخاب می‌کنید اهمیت دارد، البته نه از این نظر که بین باشگاه و شوی مد شباهتی وجود دارد، بلکه به این دلیل که آنچه می‌پوشید باید آزادی کافی برای انجام حرکات ورزشی درست را به شما بدهد.

اما روزهایی که زنان از همان مدل‌های لباس ورزشی مردانه استفاده می‌کردند هم گذشته است و امروزه طراحان لباس ورزشی و لباس اسپرت ، مدل‌ها و ست لباس ورزشی برای زنان طراحی می‌کنند، که در کنار کارایی بالا ، حالت زنانه‌اش را نیز دارد.

ست لباس ورزشی زنانه شامل چه لباس‌هایی می‌شود؟

برای آنکه ست لباس ورزشی زنانه خود را درست انتخاب کنید و لباس‌های ورزشی درستی را انتخاب کرده و کنار یکدیگر قرار دهید باید بدانید دقیقا به چه لباس‌هایی در باشگاه نیاز خواهید داشت.

خرید لباس ورزشی اصل زنانه در فروشگاه لباس ورزشی دیجی استایل

نیم تنه ورزشی بخشی از ست لباس ورزشی زنانه

پیش از آنکه سراغ خرید یک نیم تنه ورزشی تنگ بروید و آن را با شلوار یوگا یا لگ زنانه بپوشید، بهتر است انتخاب‌های دیگر را هم در این مورد چک کنید.

خرید نیم تنه ورزشی زنانه با اندازه درست، تفاوت بین یک تجربه ورزشی راحت و حس درد و فشار در تمرینات ورزشی را نشان می‌دهد. بهتر است سایز درستی از نیم تنه را انتخاب کنید و سراغ یک نیم تنه تنگ یا بیش از حد آزاد نروید.

مدل‌های مختلف نیم تنه ورزشی که قابلیت‌های متنوعی چون قابلیت تنفس یا فرم‌دهی به بدن را دارد، مورد بررسی قرار دهید. این مدل‌ها را می‌توانید بین انواع لباس ورزشی زنانه مانگو (Mangoریباک یا سوپردرای پیدا کنید.

تاپ ورزشی یا تی شرت ورزشی مناسب برای زنان

در حالیکه در گذشته استفاده از تی شرت ورزشی یا لباس ورزشی آزاد در ست لباس ورزشی زنانه مرسوم بوده است، امروزه متخصصان ورزش پیشنهاد می‌کنند زنان سراغ تاپ ورزشی یا تی شرت ورزشی بروند که درست اندازه‌شان است، نه بیش از اندازه آزاد نه نه خیلی تنگ.

البته این انتخاب به ورزشی که سراغ آن می‌روید هم بستگی دارد، مثلا در یک باشگاه یا کلاس یوگا بهتر است کمی تاپ ورزشی شما تنگ‌تر باشد تا حرکات و وضعیت بدنی خود را کاملا حس کنید.

از سوی دیگر تاپ ورزشی یا تی شرت ورزشی که اندازه بدن شما است و گشاد نیست، به اینکه عرق بدنتان خشک شده و تن خنک و خشک نگه داشته شود نیز کمک می‌کند.

خرید کفش ورزشی اصل زنانه از فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

انتخاب درست مدل شلوار ورزشی زنانه

مدل شلوار ورزشی زنانه برای ست لباس ورزشی شما باید با توجه به ورزشی که انجام می‌دهید، انتخاب شود. زنان انتخاب‌های بیشتری برای مدل شلوار ورزشی دارند، مثل شلوارک ورزشی ، لگ یوگا ، شلوار استرچ و شلوار پیلاتس و البته شلوار ورزشی که برای انواع فعالیت‌ها می‌تواند مناسب باشد.

برای خرید شلوار ورزشی زنانه بهتر است سراغ یک جنس پارچه بروید که خیلی زود جای زانو را نگیرد  و کمر آن نیز قابل تنظیم باشد.

کفش ورزشی زنانه در ست ورزشی

کفش ورزشی یکی از مهمترین و حساس‌ترین انتخاب‌هایی است که باید داشته باشید. کفش دویدن معملا مناسب ورزش ایروبیک نیست و البته هر کفشی برای دویدن نمی‌تواند مناسب باشد. به وضعیت خاص بدنی و نیازهایی که دارید در انتخاب کفش دقت کنید، مثلا ممکن است شما به محافظت و ساپورت بیشتری در بخش مچ پا نیاز داشته باشید.

همچنین لازم است تکنولوژی‌های ویژه‌ای که در یک جفت کفش ورزشی به کار رفته است را نیز مورد توجه قرار دهید، چراکه این تکنولوژی‌ها همان چیزهایی هستند که برای آن پول می‌پردازید.

برای انتخاب ست لباس ورزشی زنانه لازم است سراغ نمایندگی برندهای معروف ورزشی بروید، اما اگر یک نمایندگی معتبر یا در دسترس نمی‌شناسید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سری بزنید.

دیجی استایل از معروف‌ترین نام‌های ورزشی مانند آدیداس ، ریباک ، لنز و غیر جدیدترین مجموعه‌ها با سایزبندی دقیق و جزییات و توضیحاتی که می‌خواهید بدانید را دارد.

 

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. مهسا

    با سپاس از مطالب بسیار خوبتان در خصوص لباس های ورزشی ،فقط نکته جالب توجه اینجاست که شلوار های ورزشی جدید نیازی به کمر با قابلیت تنظیم ندارند و برند هایی مانند ریباک و نایک از طراحی خاصی در کمر بهره میبرند. این برند ها اغلب شلوارهایی با کمری پهن و کشسان تولید می کنند که با پوست بدن هماهنگ شده و اجازه میدهد به راحتی انواع حرکات کششی را انجام دهید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.