فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
سی سالگی و چیزهایی که به آن‍ها نیاز پیدا می‌کنید

سی سالگی و لباس‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید

سی سالگی سن جالبی است، سنی که در آن همه چیز عوض می‌شود و طبیعی است اگر ظاهر هم عوض شود. در این سن به لباس‌هایی نیاز دارد که رسمی‌تر، خانمانه‌تر و جذاب‌تر باشند. ما یک لیست ۱۴ تایی از وسایلی که به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید تا از همیشه خوش تیپ‌تر و زیباتر باشید برایتان تهیه کرده‌ایم.

سی سالگی ، سن شومیزهای زیبا

با ورود به سنی که دنیا رنگ و بوی دیگری پیدا می‌کند،  یعنی سی سالگی ،  بهتر است یکی دو شومیز با طرح و رنگ مختلف داشته باشید که با شلوار پارچه‌ای و جین ست شوند. پیشنهاد ما این است که شومیز مشکی را از قلم نیندازید و رنگ دیگر را با توجه به رنگ شلوارهایتان انتخاب کنید.

مشاهده بلوز و شومیزهای زنانه

 

مدل شومیز زنانه شیک

جین بخرید اما نه هر مدلی

دو مدل شلوار جین را جلوی شما می‌گذارند و می‌گویند باید یکی را انتخاب کنید. اولی با کمر معمولی و دومی با فاق بلند. شما به عنوان یک سی ساله با قاطعیت تمام، رویتان را از شلواری که قد کمرش بلند نیست برمی‌گردانید و مدل فاق بلند را انتخاب می‌کنید چون شلوار جینی که فیت باشد و کمر بلندی داشته باشد می‌تواند یک ظاهر خانمانه و بالغ از شما بسازد.

مدل شلوار لی مام استایل جدید

کفش را تخت کنید

چند سالی می‌شود که پوشیدن کفش‌های هشت ترکی با طرح زنانه، رونق گرفته است اما در حق ظاهرتان لطف کنید و با ورود به دهه سی سالگی سراغشان نروید. این کفش‌ها رسمیت و خانمانه بودن ظاهر شما را در کسری از ثانیه‌ می‌دزدند. در عوض روی یک جفت کفش تخت یا فلت Flat  سرمایه‌گذاری کنید. کفشی که خیلی راحت باشد و همه جا پوش.

مشاهده کفش‌های تخت زنانه

کت‌ها انتخاب‌های ساده، رسمی و شیک

یک کت خانمانه بخرید و آن را برای وقت‌هایی بگذارید که دوست دارید جدیت خودتان را به همه نشان دهید. کت شما می‌تواند مشکی، طوسی، شیری یا هر رنگی باشد که به شلوار پارچه‌ای، شومیز و دامنتان بیاید. برای تکمیل ظاهرتان یک تاپ بندی ساده یا بلوز آستین حلقه‌ای هم تهیه کنید که زیر کت بپوشید.

شلوار پارچه‌ای داشته باشید

داشتن شلوار پارچه‌ای رسمی در کمد هر خانمی که وارد سی سالگی شده، واجب است. بهتر است این شلوار طوسی یا شیری، راسته و فاق بلند باشد. با داشتن این شلوار هر وقت که به مهمانی نیمه رسمی یا رسمی دعوت شوید و ندانید باید چه بپوشید انتخاب لباس برایتان آسان می‌شود.

مدل شلوار پارچه ای شیک زنانه

دامن راسته، در راستای زیبایی شما

حتما یک دامن راحت با مدل راسته تهیه کنید و در کمد داشته باشید. قد این دامن بهتر است تا روی زانو باشد و رنگش را هم با توجه به رنگ بلوز یا شومیزتان تعیین کنید. مثلا اگر یک شومیز صورتی روشن دارید، دامن طوسی روشن انتخاب خوبی خواهد بود.

مشاهده دامن‌های زنانه

لباسی برای جشن‌ها

با ورود به دهه چهارم زندگی تعداد عروسی‌هایی که به آن‌ها دعوت می‌شوید چند برابر می‌شود(بیشتر دوستانتان ازدواج می‌کنند) و به همان تناسب هم مهمانی‌ها بیشتر می‌شوند. روی یک یا دو دست لباس زیبا که با پوشیدنشان احساس خوبی پیدا می‌کنید و راحت هستند، سرمایه‌گذاری کنید. لباس‌هایی که حد‌اقل چند بار بپوشیدشان.

پاشنه بلند مشکی، انتخاب اول مهمانی

یک جفت کفش مشکی راحت با پاشنه متوسط می‌تواند در هر مهمانی رسمی و نیمه رسمی به کمکتان بیاید و جواب سوال «حالا چی بپوشم» را بدهد.

مدل کفش پاشنه بلند زنانه جدید

زیورآلات شیک، کم اما به اندازه

دور انگشتر، دستبند و گوشواره‌های پلاستیکی با رنگ‌های جیغ و مدل‌های بیست ساله‌ها را خط بکشید و سراغ مدل‌هایی از زیور آلات بروید که رسمیت بیشتری دارند. مدل‌هایی خاص و متفاوت که ظاهرتان را از سادگی دربیاورند و زیباتر کنند.

کاپشن سبک و ساده پاییزه

یک کاپشن ساده و فیت تهیه کنید که رنگی تیره داشته باشد و بتوانید هر جایی که دلتان خواست آن را بپوشید. بهتر است مدل این کاپشن شبیه مدل‌های بادگیر باشد، یعنی سر آستین‌ها کشباف باشند و امکان نفوذ سرما را به صفر برسانند.

کتانی سفید جایگزین کانورس‌های رنگی

یک شلوار ورزشی راحت برای وقتی که هوا خوب است و پیاده روی می‌چسبد داشته باشید و اسنیکرز سفید را هم با آن همراه کنید. اگر دنبال مدلی می‌گردید که جنسش خوب باشد و مجبور نشوید خیلی زود آن را دور بیندازید، کفشهای استن اسمیت Stan Smith  از برند آدیداس را از دست ندهید.

مدل کفش کتانی دخترانه جدید

دامن چرمی یک انتخاب کاملا جوان

اگر دوست دارید هر بار که حوصله‌ی تصمیم‌گیری درباره انتخاب لباس را ندارید لباسی داشته باشید که همه چیز به آن بیاید، دامن چرمی را فراموش نکنید. این دامن در مهمانی‌های دورهمی و زنانه نجاتتان می‌دهد و ظاهرتان را زیباتر از همیشه خواهد کرد.

خرید اینترنتی هر چیزی که دلتان خواست

برای خرید هر کدام از آیتم‌های بالا یا چیزهای دیگر می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید و خرید آسان را تجربه کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.