فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل شلوار جین برای مردانه چاق

انتخاب ساده شلوار جین برای مردان سایز بزرگ

شلوار جین مردانه متناسب با فرم اندامنتان همان چیزی است که برای یک تیپ روزمره به آن نیاز دارید. اما اگر چاق هستید یا سایز شلوار شما بزرگ است و پاهای پری دارید، انتخاب یک شلوار جین مناسب می‌تواند پیچ و خم‌هایی داشته باشد.

اگر سختی خرید شلوار جینی که برای پاهای پر یا سایز بزرگ کمر شما مناسب باشد، باعث شده فکر کنید وقتتان را تلف می‌کنید و از خیر این خرید بگذرید، باید انواع فیت شلوار جین را بشناسید و بدانید که برخی شلوارهای جین دقیقا برای سایز و فرم اندام شما مناسب است.

شلوار جین مردانه

اولین انتخاب؛ شلوار جین مردانه با فرم آزاد (relaxed fit)

شلوار جین با فرم یا فیت آزاد و راحت مناسب‌ترین انتخاب برای مردان با پایین‌تنه بزرگ است. چرا؟

  • ویژگی اصلی این مدل جین مردانه این است که طوری طراحی شده که پهنای آن از بخش ساق تا کمر تقریبا یکسان باشد
  • بخش نشیمن و ساق شلوار جین مردانه با فیت آزاد از مدل‌های دیگر شلوار جین معمولا کمی بزرگ‌تر است.

با توجه به این برش و ساختار در شلوارهای جین با فیت آزاد، این مدل‌ها بیشتر برای مردانی با پایین‌تنه درشت مناسب است و بهتر است مردانی که پاهای لاغرتری دارند سراغ این مدل شلوار نروند چراکه مدل آزاد شلوار می‌تواند حالت شل و وارفته در تن مردان لاغر اندام داشته باشد.

نکته : برای آنکه استایل روزمره خود را کامل کنید، شلوار جین فیت آزاد خود را با ساسپندر و پولوشرت رنگ تیره بپوشید.

خرید شلوار جین راسته مردانه

شلوار جین راسته (Straight Leg) برای یک تیپ مردانه مدرن

فرم راسته انتخاب دیگری در دنیای جین‌ها برای مردان درشت اندام با پایین تنه بزرگ مناسب است. اگرچه شلوار جین راسته هم برشی مشابه با فیت آزاد دارد یعنی بخش پاها با بخش کمر و ران اندازه تقریبا یکسانی دارد، اما به طور کلی شلوارهای جین با فیت راسته نسبت به فیت آزاد برش تنگ‌تری دارند.

نکته: به یاد داشته باشید که برندهای مختلف شلوار جین فیت‌های متنوعی دارند، سعی کنید انواع برند را امتحان کنید تا همان شلوار جینی را که به خوبی روی تن شما قرار می‌گیرد، انتخاب کنید.

مناسب برای کدام استایل ؟

  • برش صاف و متقارن شلوار جین راسته و فرم آن روی تن باعث می‌شود این مدل شلوار برای تیپ نیمه روزمره یا رسمی-روزمره مناسب باشد.
  • جین مردانه راسته خود را با یک پیراهن رسمی مشکی رنگ می‌توانید ست کنید.
  • برای آنکه تیپ نیمه رسمی شما کامل شود از کفش تخت یا کالج مشکی و یا نیم بوت مردانه استفاده کنید، این تیپ یک تیپ کاملا مدرن و خاص است.
مشاهده شلوارهای جین راسته مردانه

مشاهده شلوارهای جین راسته مردانه

شلوار جین فیت ورزشی مردانه

فیت ورزشی (Athletic Fit) برای شلوار جین مردانه

برش ورزشی در شلوار جین مردانه یعنی برشی که ترکیبی از مدل‌های مختلف جین است، فیت ورزشی راحتی یک مدل آزاد جین را در کنار فرم بخش کمر و نشیمن‌گاه جین راسته دارد و در عین حال بخش پایین پای آن نسبت به دو مدل قبل کمی جذب است و درست صاف و به اندازه روی پای شما قرار می‌گیرد.

فیت ورزشی شلوار جین دقیقا برای مردانی است که هیکل عضلانی داشته و عضله‌های بخش پای آن‌ها بزرگ است یا کسانی که به طور طبیعی ران‌های درشت‌تری دارند، مناسب است.

ویژگی‌ها:

  • مناسب برای استایل کژوال و فعالیت‌های روزمره
  • مناسب برای فعالیت‌های ورزشی ساده و دویدن
  • قابل ست شدن با کتانی مردانه و  تی شرت مردانه یقه هفت
  • می‌توانید یک دستمال گردن روشن تابستانی را به تیپ خود اضافه کنید تا استایل مدرن شما کامل شود.

بیشتر بخوانید: شلوار جین مردانه و ۷ نکته مهم که باید رعایت کنید

شلوار جین جذب مردانه

سراغ کدام جین‌ها نروید؟

بخشی از پروسه پیدا کردن شلوار جین مردانه مناسب برای فرم بدنی شما این است که بدانید کدام مدل‌ها و فرم‌ها اصلا برای شما مناسب نیستند.

  1. شلوار جین جذب مردانه : اگرچه شلوارهای جین جذب یا همان مدل معروف اسکینی (skinny) یا اسلیم (slim) برای بعضی مردان با مدل هیکلی خاص بسیار انتخاب مناسبی است، اما به یاد داشته باشید برای کسانی که پاهای ضخیمی دارند، بخش میان‌تنه آن‌ها بزرگ است یا ران‌های درشتی دارند، جین اسلیم فیت انتخاب مناسبی نیست.
  2. شلوار جین بوت کات: شلوار جین با فیت بوت کات (boot cut)  فرمی جذب از بخش ران‌ها تا زانو دارد و درست به همان دلایلی که برای شلوار جین جذب گفته شد، برای کسانی که پاهای پُر و ضخیم دارند نمی‌تواند مناسب باشد.

به یاد داشته باشید که تیپ شخصی به معنای این است که بدانید چه لباس‌هایی می‌تواند مناسب شما باشد و طوری روی تن شما قرار می‌گیرد که انگار برای شما دوخته شده است. پس متناسب با فرم بدنی خود، لباس‌هایی را انتخاب کنید که نه تنها زیبا هستند بلکه روی تن شما زیباتر هم به نظر می‌رسند.

شلوار جین مردونه

مشکل ساییده شدن شلوار!

شاید یکی از مشکلات کسانی که پاهای پر و ضخیمی دارند، این باشد که شلوارهای مردانه و به ویژه شلوار جین آن‌ها خیلی راحت ساییده شده و در مدت کوتاهی از بین می‌رود، به یاد داشته باشید که جین می‌تواند مقاوم‌ترین پارچه‌ای باشد که در یک لباس به کار می‌رود. پس سراغ برندی بروید که بهترین کیفیت جین را در اختیار شما می‌گذارد.

بعلاوه جین‌های خام یا بدون سنگ‌شور که معمولا رنگ تیره و نزدیک به مشکی دارند، اگرچه کمی زیردست زمختی دارند اما مقاوم‌ترند.

اگر به فکر خرید شلوار جین مردانه‌ای هستید که در عین زیبایی، کیفیت بالایی هم داشته باشد، می‌توانید سری به کلکسیون جین در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید و در کنار شلوار، پیراهن یا کت جین را هم برای خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: خرید شلوار جین، برای فرم‌های مختلف بدن

خرید شلوار لی مردانه

راهی برای اندازه‌گیری درست

برای آنکه در خرید شلوار جین به ویژه خرید اینترنتی جین اشتباه نکنید، لازم است روش اندازه‌گیری سایز درست خود را بدانید. این کار را می‌توانید با استفاده از اندازه‌گیری خودتان انجام دهید یا از اندازه‌های شلواری که به خوبی برای سایز شما مناسب است، استفاده کنید.

برای اندازه گیری شلوار این مراحل را طی کنید:

  • یک شلوار جین مناسب و خوش دوخت را که اندازه آن درست مناسب شما است، به صورت کاملا صاف روی زمین پهن کنید
  • کمر آن را از بالاترین بخش لبه کمر شلوار اندازه بگیرید
  • عرض پاها را ازحدود ۵ سانتی متر پایین تر از دوخت بین دو پا (پایین فاق) اندازه بگیرید
  • طول شلوار را از بین پاها تا پایین‌ شلوار اندازه بگیرید

برای اندازه گیری پاها این مراحل را طی کنید:

  • متر را دور کمرتان -درست از بالای ناف- قرار دهید و اندازه بگیرید
  • پرترین بخش دور رانتان را برای به دست آوردن اندازه دور ران، متر بزنید. این بخش معمولا کمی پایین‌تر از بین دو پا است.
  • قد پایتان را از بین دو پا تا روی زمین اندازه بزنید

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل توضیحات دقیق و جزیی در مورد هر کالا و دوخت آن به شما می‌دهد تا بتوانید متناسب با اندام خود بهترین انتخاب را داشته باشید و البته دید درستی نسبت به آنچه قرار است بخرید به دست آورید.

دیدگاه کاربران ۳ دیدگاه

  1. فرزین شکاری زاده

    سلام , از کجا بخرم!!!

  2. امید

    ممنون و سپاس بابت این مطلب.
    لطفا یک راهنمای اندازه گیری سایز هم برای این مطلب اضافه نمایید.

    1. نسیم چراغلو

      با سلام ، مطلب راهنمای سایز اضافه شد
      با تشکر

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.