فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل صندل زنانه 2020

۶ مدل صندل زنانه ۲۰۲۰ که این تابستان استایل شما را زیر و رو می‌کنند!

هوای گرم از راه رسیده و نوبت پوشیدن کفش تابستانی شیک و خنک است. برای انتخاب و خرید کفش و صندل زنانه جدید تابستانی حتما نگاهی به این ۶ مدل صندل زنانه ۲۰۲۰ بیندازید.

برای هوای گرم روزهای پیش رو و آفتاب داغ تابستان باید دنبال یک استایل خنک و راحت باشید. یادتان نرود که استفاده از کفش‌هایی که به پاهای شما اجازه‌ی نفس کشیدن و هوا خوردن بدهند از اهمیت بالایی برخوردار است.

۱. صندل زنانه ۲۰۲۰ با زیره‌ی بلند

صندل زنانه جدید لژدار

خبر خوب برای کسانی که می‌خواهند بلندتر دیده شوند: در سال ۲۰۲۰ صندل لژدار زنانه یکی از مدهای پرتکرار است. این صندل‌ها از مدهای دهه‌ی ۷۰ میلادی الهام گرفته شده‌اند و خیلی خوب با شلوار جین کراپ شده (بریده شده) و یا انواع پیراهن نخی گلدار ست می‌شوند.

۲. صندل‌های پاپیونی ۲۰۲۰

صندل زنانه شیک پاپیون دار

مد ۲۰۲۰ با صندل‌هایی که روی آن یک پاپیون کوچک و ظریف قرار داده شده است، زنانگی و زیبایی خاصی را به هر استایلی اضافه می‌کند. صندل‌های پشت باز و کمی پاشنه‌دار با پاپیون قرینه کنار هر آیتم دیگری از پیراهن گرفته تا کت و دامن مجلسی زیبایی‌اشان را به نمایش می‌گذارند.

۳. صندل‌های بندی

مدل صندل زنانه بندی

صندل‌های بندی که تا بالای مچ یا حتی روی ساق پا می‌آیند، از مهم‌ترین مدهای صندل زنانه ۲۰۲۰ خواهند بود. این مدل صندل برای استایل‌های خنک و ساحلی مناسب است.

۴. مدل صندل زنانه ۲۰۲۰ نامتقارن

صندل زنانه مجلسی

صندل‌هایی با رویه‌ی نامتقارن و کمی کج و جزییات مدرن مد بهار و تابستان ۲۰۲۰ را به انحصار خودشان در آورده‌اند. این مدل صندل‌ها در رنگ‌های جذاب و چشمگیر و با فرم‌هایی مینیمال و ساده و ساختار ناقرینه عرضه می‌شوند.

۵. صندل‌های دو بندی

صندل تابستانی

این مدل صندل پشت باز زنانه با دو بند ضخیم روی آن کمی یادآور مدهای دهه‌ی ۹۰ میلادی است. این مدل‌ها در عین سادگی، شیک و در عین زیبایی، بسیار راحت هستند.

۶. صندل‌های لاانگشتی ۲۰۲۰

صندل لا انگشتی

اگرچه صندل لاانگشتی آیتم جدیدی در مدهای کفش تابستانی و صندل زنانه به شمار نمی‌رود، اما در سال ۲۰۲۰ این مدل صندل‌ها پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. حال این مدل‌ها از صندل‌های دم دستی و معمولی به آیتم‌های شیک و در عین حال راحتی تبدیل شده‌اند که چشم‌ها را در شوهای فشن به خود خیره می‌کنند.

ورود به دیجی استایل

بیشتر بخوانید:

۹ ترند مهم لباس زنانه‌ی ۲۰۲۰ و ۲ ترند که امسال از مد می‌افتد!
۴۰ توصیه برتر مد و فشن در تمام طول تاریخ!

منبع: Style Caster

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.