فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
بایدها و نبایدهای قبل از روز عروسی

عروس ، بایدها و نبایدهای قبل از جشن

عروس شدن رویای خیلی از دخترهاست و معمولا هم برایش از همان کودکی‌ رویاپردازی می‌کنند. رویاپردازی‌هایی که وقتی بزرگ شدند در روز ازدواج‌شان به واقعیت تبدیل می‌شوند. اگر شما هم دارید عروس می‌شوید و مثل هر دختر دیگری دل‌تان می‌خواهد در روز ازدواج‌تان بدرخشید، ممکن است ندانید انجام دادن بعضی کارها چند روز مانده به جشن، نه تنها به زیبایی‌ و احساس آرامش شما کمک نمی‌کند بلکه همه چیز را برایتان خراب خواهد کرد. این شما و این لیست نبایدهای و بایدهای قبل از روز عروسی!

 عروس و برنزه شدن؟ هرگز!

می‌دانیم که تب برنزه کردن خیلی‌ها را گرفته و می‌دانیم که ممکن است دل شما را هم برده باشد اما لطف کنید و به هیچ وجه چند روز مانده به عروسی، سراغ برنزه کردن نروید. چه با استفاده از دستگاه سولار، که حتما خودتان می‌دانید برای سلامتی‌تان خطر دارد، و چه حمام آفتاب. ما حتی ایر براش را هم توصیه نمی‌کنیم چون ممکن است تا روز عروسی بعضی تکه‌های بدنتان رنگش را از دست بدهد.

برنزه کردن آفتاب گرفتن

زمانی برای ناخن‌ها

هیچ چیز بدتر از این نیست که مجبور باشید دست‌هایتان را شبیه شاخه‌های درخت توی هوا نگه دارید و فوت‌شان کنید! آن هم در روز عروسی. به همین دلیل هم چند روز مانده به جشن، کارهای مربوط به ترمیم یا طراحی ناخن‌تان را انجام دهید.

درست کردن ناخن عروس

مراقبت ویژه از پوست

اصلا و ابدا سراغ لایه‌برداری‌های عمیق یا حتی آبرسانی‌های عمیق‌تر نروید، چون اصلا معلوم نیست پوست شما چه واکنشی به این درمان‌ها نشان بدهد. اگر هم قرار شد کاری برای پوست‌تان انجام دهید به ماسک میوه و گزینه‌های طبیعی قناعت کنید، آن هم میوه‌هایی که قبلا امتحانشان کرده‌اید و پوستتان با آن‌ها مشکلی نداشته است. برای مثال آووکادو و توت فرنگی ممکن است باعث بروز آلرژی در افراد معدودی شود.

مراقبت از پوست

تست نکردن لوازم آرایش جدید

قاعده کلی این است که نباید سبک زندگی معمول‌تان را تغییر دهید. مثلا اگر چند روز مانده به عروسی یک دفعه به سرتان زد چند وسیله آرایشی جدید را آزمایش کنید به خودتان یک نه جانانه بگویید و پوست‌تان را از حساسیت نشان دادن به ریمل یا پنکیک جدید نجات دهید.

لوازم آرایش جدید

از رنگ و کوتاهی حذر کنید

فکر کنید یک پرهیز زیبایی دارید و در آن باید از تغییرات ناگهانی مدل موهایتان، چه کوتاهی باشد و چه رنگ تازه، دور بمانید. یک مدل موی جدید حداقل یک هفته وقت می‌برد تا جا بیفتد و رنگ موی جدید هم معلوم نیست به شما بیاید یا نه.

کوتاهی مو

از ورزش سنگین بپرهیزید

می‌دانیم که ممکن است فکر کنید چند روز مانده به عروسی زمان خوبی است برای کم کردن چند گرم وزن بیشتر، ولی به خاطر از بین بردن یک مشت چربی، وارد ورزش‌های گروهی نشوید و سراغ ورزش‌های سنگین که احتمال آسیب دیدگی‌تان را بالا می‌برد، نروید. ماجراجویی هم موقوف! هیچ کس دلش نمی‌خواهد عروسی باشد که روی بازویش جای کبودی دارد یا سرشانه‌اش زخم شده است.

ورزش سنگین برای عروس ممنوع

رژیم متعادل و خوشمزه

یک هفته مانده به عروسی وقت امتحان کردن یک رژیم غذایی جدید نیست. این رژیم ممکن است شما را عروس گرسنه‌ی بد‌اخلاق تبدیل کند. اگر هم استرس دارید، برای از بین بردنش لپ‌هایتان را پر از خوراکی نکنید. یک رژیم متعادل و خوشمزه برای خودتان انتخاب کنید و دست از سرش بر‌ندارید.

رژیم غذایی مقوی

مزایای خواب شیرین

تقریبا همه خانم‌ها می‌دانند که هشت ساعت خواب هم برای سلامت اعصاب‌شان مفید است و هم پوست‌شان را شاداب می‌کند. برای یادآوری خدمت عروس خانم‌ها عرض کنیم که خواب برای شما مهم‌تر هم هست، چون روز عروسی‌تان خیلی پر‌کار و شلوغ است و برای همین باید از چند روز قبل، برنامه خواب منظمی داشته باشید که انرژی‌تان را برای روز بزرگ حفظ کند.

هشت ساعت خواب مفید

امتحان کردن کفش و لباس

یکی از عذاب‌های شب عروسی این است که کفش عروس پایش را بزند و زخم کند. برای اینکه این اتفاق نیفتد حتما چند روز قبل از مراسم، کفش عروسی‌تان را چندین بار بپوشید تا جای لازم را باز کند و پایتان در ساعات طولانی شب جشن، اذیت نشود. در مورد لباس هم حتما یک هفته مانده به روز جشن، آن را بپوشید و امتحان کنید. شاید چاق یا لاغر شده باشید و لباس نیاز به اصلاح داشته باشد یا شاید لازم باشد کمی در لباس‌تان راه بروید تا قلقش دست‌تان بیاید.

مدل کفش عروس

شما حتی می‌توانید یک لباس سفید اضافه را به دست ساقدوش‌هایتان بسپارید تا اگر یک درصد اتفاقی افتاد و لباس خراب شد یا اصلا آخر شب دلتان لباس راحت‌تری خواست، به در بسته برنخورید.

بیشتر بخوانید: مدل لباس عروس ، بایدها و نبایدها برای خاص‌ترین مهمانی

جمع کردن وسایل ماه عسل

اگر قصد دارید بلافاصله بعد از جشن یا فردای آن به ماه عسل بروید حتما زمانی را به جمع کردن چمدان اختصاص دهید. این کار را به دقیقه نود موکول نکنید.

بستن چمدان

 

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.