فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس بهاره زنانه شیک و جدید

سه طرح که هر سال بهار باید بپوشید

با بهاری شدن هوا، طولانی شدن روزها و گرم شدن ظهرهای آفتابی باید گفت که دیگر نوبت آن است که راجع به طرح‌های لباس بهاره صحبت کنیم.

گاهی از طریق طرح‌هایی که در یک استایل به کار می‌برید می‌توانید صحبت کنید! طرح‌هایی که درون شاد شما را به تصویر می‌کشند و بهار همیشه پر است از طرح‌های سخنگو که نباید از آن‌ها غافل ماند.

وبلاگ stitchfix میگوید این سه طرح شاد و در عین حال ساده، مختص بهار هستند که به کمد لباس شما حس و حالی تازه می‌بخشند.

مدل های لباس تابستانی زنانه مد 2018

طرح همیشگی راه راه

یک استایل و سبک فرانسوی با طرح راه راه سفید و مشکی همیشگی که نمی‌توان به سادگی از کنار آن رد شد. آماده‌اید که کمی با این طرح خوش‌گذرانی کنید؟

ترکیب آبی و سفید هم یکی دیگر از ترکیب‌های محبوب در طرح راه راه است، آن‌ها هم در مدل‌های پیراهن تابستانی و بهاره زنانه و هم روی انواع مانتو بهار و تابستان به کار می‌روند. برای یک استایل ساده و بدون طرح، همیشه می‌توانید روی یک شال زنانه راه راه حساب کنید.

مشاهده تی شرت‌های زنانه

مدل لباس گل دار زنانه جدید

گل‌ها روی لباس بهاره

لباس‌های گل‌دار همیشه بخشی از مد بهار و تابستان را تشکیل می‌دهند؛ گل‌های ریز، درشت، ساده یا رنگارنگ و شلوغ، تفاوت تنها در این جزییات است.

آن‌ها را هم در استایل کژوال و روزمره می‌توانید به کار ببرید و هم روی انواع لباس مجلسی زنانه ببینید و برای مهمانی‌های کوچک در یک بعدازظهر بهاری بپوشید.

این طرح را طوری بپوشید که در مرکز استایل شما قرار بگیرد و بیشترین توجه را به خود جلب کند، محطاطانه‌ترین کار این است که آن‌ها را با لباس‌های ساده دیگر ست کنید.

مشاهده پیراهن‌های زنانه

مدل پیراهن تابستانی زنانه شیک

خال خالی کلاسیک برای هر موقعیتی

فشن به شما می‌گوید هر وقت سراغ طرح خال خالی رفتید باید بدانید که پرکاربردترین رنگ در این طرح، همان رنگ همیشگی سفید و مشکی است. به این ترتیب هر رنگ و طرحی را می‌توانید با لباس‌ها و اکسسوری‌های خال خالی ست کنید.

اما برای لباس و استایل بهار و تابستان خودتان، رنگ‌ها را از این طرح دریغ نکنید؛ زرد، قرمز و آبی روشن هم با این طرح هماهنگی خوبی ایجاد می‌کند.

طرح خال خالی یک طرح راحت است که می‌تواند به سادگی در کنار شلوار جین و دامن کوتاه تابستانی بنشیند، به عنوان طرح روی کفش‌های تخت به کار برود یا یک پیراهن خنک و راحت دخترانه زیباتر کند.

مشاهده بلوز و شومیزهای زنانه

اگر به یک خرید بهاری دلچسب فکر می‌کنید یا می‌خواهید با یک استایل خنک آماده روزهای گرم و طولانی تابستان شوید می‌توانید جدیدترین مجموعه‌های بهار و تابستان ۲۰۱۸ معتبرترین برندها را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل ببینید، از آن‌ها ایده بگیرید و یک سبک بهاری و تابستانی برای خودتان بسازید.

ورود به دیجی استایل

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.