فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
لباس عید مناسب هفت سین

با لباس عید تازه در کنار سفره هفت سین

لباس عید خودتان را می‌پوشید و پای سفره هفت سین دعای سال نو را می‌خوانید، این تصویر در قاب یک عکس قرار است خاطره اولین لحظه سال جدید باشد، عکسی که یادآور خاطرات شیرین آن سال است، به لباس‌هایتان نگاه کنید، کدام برای پوشیدن پای سفره هفت سین مناسب است؟

لحظه تحویل سال لحظه‌ای است که قرار است با عزیزانتان دور هم جمع شوید، یک مهمانی خانوادگی یا شاید دوستانه که در آن لباس‌هایی که بیش از همه دوست دارید را می‌پوشید و البته فراموش نکنید که با آن لباس‌ها قرار است خاطرات سال نو را هم در روزها و حتی سال‌های بعد به یاد آورید.

انتخاب لباس عید از رسمی تا روزمره

اگرچه در کنار هم بودن در لحظات ابتدایی شروع یک سال جدید می‌تواند از هر لباسی مهم‌تر باشد، اما همه ما می‌خواهیم بهترین‌ها را در آن لحظه به تن کنیم و شاید به همین خاطر است که خیلی‌ها سراغ خریدن لباس عید می‌روند.

با این حال پیش از خرید عید نگاهی هم می‌توانید به لباس‌های داخل کمد بیاندازید، شاید لباسی باشد که برای مهمانی سال نو مناسب است و می‌توانید آن را به راحتی با لباس‌های دیگر ست کنید.

اما در یک مهمانی خانوادگی مهم چه لباس‌هایی باید به تن کنید؟ یک پیراهن مجلسی و پر زرق و برق یا یک بلوز و شلوار ساده؟ البته این به سلیقه شما بستگی دارد اما برای داشتن بهترین انتخاب شاید به کمی راهنمایی نیاز داشته باشید.

لباس مجلسی 96 عید

لباس مجلسی زنانه برای یک مهمانی ویژه

اگر می‌خواهید یک تیپ کاملا مجلسی برای شب سال نو داشته باشید، بهتر است سراغ یک دست لباس کاملا مجلسی باشید اما به این توجه کنید که آن را برای یک مهمانی خانوادگی انتخاب می‌کنید نه مراسم دیگری مانند عروسی.

پس بهتر است سعی کنید هنگام انتخاب یا خرید لباس مجلسی به عنوان لباس عید، انتخاب ساده‌تری داشته باشید. یک لباس مجلسی ساده همیشه شیک به نظر می‌رسد، البته از رنگ‌ها غافل نباشید. شب عید قرار است یک شب بسیار شاد باشد پس یک پیراهن رنگی بهترین انتخاب است. اگر سرمایی هستید یک پیراهن آستین بلند انتخاب کنید که اتفاقا مد سال ۲۰۱۷ هم هست.

مشاهده تمام پیراهن مجلسی زنانه

مشاهده تمام پیراهن‌های مجلسی زنانه

کت شلوار مجلسی زنانه عید 96

ساده و بی دردسر و شیک لباس بپوشید

برای زنانی که می‌خواهند شیک و در عین حال ساده لباس بپوشند و در طول شب چندان لباس‌ها دست و پایشان را نگیرد، یک ست کت و شلوار انتخاب خوبی است. شلوار رسمی مشکی با یک کت شیک و خوش دوخت همه آن چیزی است که برای لباس عید به آن نیاز دارید. یک گردنبند زیبا را هم به این ست اضافه کنید تا همه چیز کامل شود.

برای زیر کت از یک بلوز یا تاپ مجلسی شیک استفاده کنید و البته کفش پاشنه بلند را هم فراموش نکنید.

مشاهده تمام کت مجلسی زنانه

مشاهده تمام کت‌های مجلسی زنانه

بلوز دامن مجلسی زنانه 96 در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

جوان و متفاوت با دامن به جای شلوار

انتخاب دامن به جای شلوار انتخاب زنانه‌تری برای یک مهمانی خانوادگی است. می‌توانید یک دامن ساده مشکی انتخاب کنید و آن را با یک بلوز طرح دار ست کنید یا برعکس یک دامن طرح دار را با بلوز ساده ترکیب کنید. یک کیف مجلسی کوچک و یک جفت گوشواره همه آن چیزی است که برای کامل کردن تیپ خود به آن نیاز دارید.

مشاهده تمام دامن مجلسی زنانه

مشاهده تمام دامن‌های مجلسی زنانه

شلوار جین زنانه مدل 96

یک لباس عید روزمره و خلاقانه

برای زنان جوان یا دختران نوجوانی که نمی‌خواهند برای انتخاب لباس عید چندان خودشان را به دردسر بیاندازند و به دنبال یک لباس ساده و روزمره و در عین حال مناسب مهمانی می‌گردند، جین‌ها همیشه بهترین انتخاب هستند. پس اگر انتخاب‌های قبلی برای شما زیادی مجلسی است، شلوار جین دخترانه مورد علاقه‌تان را بپوشید.

اما برای بخش بالاتنه بهتر است سراغ یک تی شرت نروید! یک بلوز مجلسی انتخاب کنید که تناسب را در لباس‌های شما به وجود آورد. به هر حال شما قرار است در یک مهمانی باشید پس به فکر پوشیدن کفش کتانی نباشید وبه جای آن یک جفت کفش تخت عروسکی یا کفش پاشنه بلند بپوشید.

مشاهده تمام شلوار جین زنانه

مشاهده تمام شلوارهای جین زنانه

مدل لباس مجلسی 96 زنانه

ست سفید بزنید

لباس‌های سفید انتخاب خوبی برای یک مهمانی خاص هستند تا به راحتی خودتان را در عکس‌ها پیدا کنید. سفید یک رنگ شیک و در عین حال ساده است و مد سال ۲۰۱۷ هم پوشیدن این رنگ را به شما توصیه می‌کند. برای پوشیدن یک ست سرتاپا سفید هیچ زمانی را بهتر از مهمانی عید پیدا نخواهید کرد، پس این فرصت را برای پوشیدن رنگ‌های سفید از دست ندهید.

برای ست سفید شما زیورآلات ساده بهترین انتخاب‌ها هستند و البته به تمام جزییات مثل آرایش هم توجه کنید.

مشاهده بلوز سفید زنانه

مشاهده بلوزهای سفید زنانه

اگر برای خرید عید به دنبال یکی از ساده‌ترین راه‌ها هستید و البته دلتان لباس‌های خاصی را می‌خواهد که پشت  ویترین هر بوتیکی نمی‌توانید پیدا کنید، خرید اینترنتی آسان‌ترین راه است. لباس عید خود را از بین کلکسیون‌های جدید بهار و تابستان بهترین برندها در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل انتخاب کنید.

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. gandom

    بسیار عالی
    ست هایی که معرفی شده کاملابا سلیقه جوانان هماهنگ است و به راحتی می شود انتخاب و تهیه کرد

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.