فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید عینک آفتابی زنانه اصل

۶ روش برای هماهنگ کردن مدل عینک آفتابی با لباس‌ها

مدل عینک آفتابی به هر شکلی که باشد، دو کاربرد اصلی دارد، اینکه از چشم‌ها و پوست اطراف آن در مقابل تابش اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند و دیگر اینکه تیپ شما را یک مرحله ارتقا داده و شما را خوش‌پوش‌تر کند. برای هدف اول باید در مورد شیشه و فریم عینک اطلاعات درستی داشته باشید و برای هدف دوم باید نکاتی در مورد انتخاب فریم مناسب بر اساس فرم صورت و ست کردن مدل عینک آفتابی با سایر لباس‌ها بدانید.

عینک‌های آفتابی، تابستانی گرمی را برای شما آرزو می‌کنند، تابستانی پر از نور خورشید و گرمایی که پوستتان را برنزه می‌کند. اما این نور و گرما نباید به چشم‌های شما آسیب بزند. اگرچه در تمام فصول سال و در هر آب و هوایی نباید فراموش کنید که به هرحال به عینک آفتابی نیاز دارید، در فصل تابستان عینک‌های آفتابی به یک ضرورت تبدیل می‌شوند. ما به شما می‌گوییم چطور عینک آفتابی زنانه یا مردانه ی خودتان را با لباس‌هایتان ست کنید.مدل عینک آفتابی زنانه جدید

۱. رنگ در مدل عینک آفتابی حرف اول را می‌زند

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند مدل عینک آفتابی تان را با لباس‌ها ست کنید این است که رنگ آن با رنگ یکی از لباس‌هایتان هماهنگ و یکسان باشد. در مورد ست کردن رنگ‌ها بدانید که:

  • می‌توانید رنگ عینک آفتابی را با رنگ پیراهن مردانه یا مانتو یا بخش عمده‌ی استایل خود ست کنید.
  • لازم نیست همه چیز یک رنگ باشد، رنگ عین آفتابی می‌تواند با رنگ اکسسوری‌های شما یکسان باشد، مثلا با رنگ شال، کیف زنانه یا کراوات.
  • از اینکه کل تیپ خود را به شکل اغراق شده‌ای به یک رنگ در آورید بپرهیزید.

خرید عینک آفتابی مردانه اصل

۲. به تناژ رنگی توجه کنید

به یاد داشته باشید که فریم‌های تیره‌تر بیشتر برای زمستان و رنگ‌های روشن برای تیپ تابستانی مناسب‌تر اند. درست همانطور که در زمستان سراغ لباس‌های تیره‌تر و در تابستان سراغ پوشیدن رنگ‌های روشن می‌رویم.

اگر می‌خواهید یک فریم رنگی عینک آفتابی را انتخاب کنید و با ست کردن لباسی درست هم‌رنگ فریم به مشکل برخورده‌اید به این فکر کنید که تناژهای مختلف از یک رنگ هم می‌توانند کناری هم قرار گیرند. از سوی دیگر انتخاب تناژهای رنگی تیره در عینک آفتابی به شما کمک می‌کند که در ست کردن رنگ‌ها با مشکل کمتری مواجه باشید.

مشاهده و خرید انواع عینک آفتابی زنانه

مشاهده و خرید انواع عینک آفتابی زنانه

مدل عینک آفتابی زنانه اصل

۳. طرح‌ها برای ست کردن به کمک شما می‌آیند

اگر می‌خواهید مثل یک حرفه‌ای لباس‌ها را ست کنید، به سراغ طرح‌ها بروید. یک مدل عینک آفتابی شطرنجی به خوبی با یک تی شرت شطرنجی ست می‌شود و البته تیپ خاص و ویژه‌ای پدید می‌آورد.

اگر طرح‌ها با هم ست شوند دیگر مهم نیست رنگ‌ها هماهنگ باشند یا نه. هماهنگ کردن طرح‌های مشابه راهی است که هرگز به خطا نمی‌رود و البته کاری می‌کند که استایل شما به راحتی متفاوت شده و به چشم بیاید.

بیشتر بخوانید: ۱۲ مدل عینک‌آفتابی برای بهار و تابستان ۹۶

خرید عینک آفتابی اصل

۴. در انتخاب رنگ و مدل عینک آفتابی به جزییات توجه کنید

حتی اگر یکی از بخش‌های عمده‌ی لباستان با رنگ عینک آفتابی جور نمی‌شود، عینک آفتابی را مثل یکی از جزییات با ارزش استایلتان در بقیه بخش‌های تیپ خودتان حل کنید و به سراغ قانون ست کردن اکسسوری‌ها بروید.

چطور عینک آفتابی را با بقیه اکسسوری‌ها ست کنیم؟

تکه‌های کوچک به راحتی با یک دیگر هماهنگ می‌شوند، رنگ عینک‌های آفتابی را با رنگ بند ساعت مچی یا کراوات یا حتی کمربندتان ست کنید و یک عینک آفتابی زنانه را با رنگ کفشتان یا گوشواره‌ها هماهنگ کنید، بگذارید اکسسوری‌ها و زیورآلات در کنار یکدیگر یک هارمونی لطیف به وجود آورند.

مشاهده و خرید انواع عینک آفتابی مردانه

مشاهده و خرید انواع عینک آفتابی مردانه

خرید عینک آفتابی مردانه اصل

۵. سراغ یک مدل عینک آفتابی چند رنگ بروید

ممکن است به این نکته پی برده باشید که بسیاری از انواع عینک آفتابی در ساختارشان دو یا چند رنگ دارند، این رنگ‌های متفاوت می‌تواند در بخش دسته و دور شیشه‌ی عینک به وجود آمده باشد یا داخل عینک تناژ رنگی متفاوتی نسبت به بیرون فریم داشته باشد.

چند رنگ بودن عینک به شما کمک می‌کند که دستتان در انتخاب لباس‌ها یا اکسسوری‌های هم‌رنگ و شبیه به هم باز باشد، مثلا یک عینک آفتابی قرمز و آبی هم با لباس و اکسسوری‌های آبی و هم با قرمز به خوبی ست می‌شود.خرید عینک آفتابی مردانه اصل

۶. به رسمی و روزمره بودن مدل عینک بی‌توجه نباشید

عینک‌های آفتابی مردانه و زنانه می‌توانند جنس‌های مختلفی داشته باشند، برخی از آن‌ها دسته‌ی کائوچویی دارند، برخی فلزی و برخی دیگر پلاستیکی. فراموش نکنید که جنس عینک آفتابی باید متناسب با تیپ کلی شما باشد.

برخی از انواع عینک آفتابی برای تیپ روزمره و کژوال مناسب‌اند، در حالیکه برخی دیگر برای تیپ رسمی می‌توانند کاربرد داشته باشند. اما کدام عینک آفتابی رسمی است و کدام روزمره ؟

  • فریم‌های چوبی و پلاستیکی مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای تیپ روزمره و غیر رسمی هستند.
  • فریم‌های فلزی می‌توانند شما را در یک استایل رسمی با کت و شلوار یا مانتوی اداری خوش‌تیپ‌تر کنند.

اگر به فکر خرید عینک آفتابی مناسبی به ویژه برای شش ماه گرم پیش رو هستید، بهتر است سراغ عینک‌هایی بروید که به خوبی می‌توانند از چشم‌های شما محافظت کرده و علاوه بر آن مطابق با مد روز هستند.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با مجموعه‌ای از جدیدترین عینک‌های آفتابی از برندهایی مانند مانگو (mango)، آلدو (Aldo) و پارفوآ (Parfois) به شما در داشتن انتخابی مناسب برای تیپ و سلیقه‌تان کمک می‌کند.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.