فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس ایرانی برای جشن ایرانی نوروز

مدل لباس ایرانی برای جشن ایرانی

مدل لباس ایرانی را اگر تا همین چند سال پیش می‌خواستید انتخاب کنید، گزینه‌های زیادی پیش رو نداشتید اما چند سالی است که همه چیز فرق کرده و توجه به المان‌های ایرانی در طراحی‌ها، حال و هوای خوبی ایجاد کرده است. با توجه به اینکه روز عشق ایرانی، چهارشنبه سوری و عید نوروز به ترتیب پشت سر هم واقع شده‌اند خوب است سری بزنیم به لباس‌هایی که طراحی ایرانی دارند و استایل ما را برای این ایام زیباتر و شیک‌تر از همیشه می‌کنند.

مدل لباس ایرانی از برند ایرانی

برند «اریب» یکی از برندهایی است که در زمینه‌ی طراحی مدل لباس ایرانی ساده و زیبا فعالیت دارد و از  قضا مدل‌هایش هم باب طبع ایرانی‌ها واقع شده‌اند. در یک مراسم زنانه‌ی خودمانی یا شام عاشقانه در کنار همسر برای شب عشق می‌توانید یک لباس ساده اما خوش برش و خوش آب و رنگ بپوشید و زیباتر از همیشه بدرخشید. پیشنهاد ما این است که این پیراهن زیبا را که انگار از دل کارتون سیندرلا بیرون آمده با کفش رو فرشی و گیره‌ی مویی به رنگ گل‌های به کار رفته در پیراهن ست کنید.

مدل لباس سرهمی زیبا فروشگاه دیجی استایل

مشاهده و خرید این محصول

مشاهده و خرید این محصول

برگرفته از دل شاهنامه

یکی دیگر از انواع مدل لباس ایرانی که می‌توانید انتخاب کنید، پیراهن‌های گالری «آرتمیس» است. لباس‌های این برند رسمیت بیشتری دارند و برای خانم‌هایی با سنین بالاتر از ۲۶ سال مناسب هستند. در طراحی این برند استفاده از شعرها و تصاویر مربوط به شاهنامه حال و هوای کاملا ایرانی را به مراسم شما می‌دهد و باعث درخشش بیشتر شما خواهد شد.

مدل لباس ایرانی گالری آرتمیس فروشکاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده و خرید این محصول

مشاهده و خرید این محصول

شانه قالی بر موها

ایده‌ی جالبی که «قلم فلزی» سراغ آن رفته است، الهام گرفتن از نقوش زیبای فرش‌های ایرانی بر روی شال‌های زنانه است. برای نمونه این شال با داشتن ریشه در دو بخش انتهایی، تداعی کننده‌ی هنر اصیل کشور ماست که سال‌ها هنرمندانمان با سلیقه‌ی تمام به زیباتر کردن آن ادامه داده‌اند. این شال به خاطر داشتن رنگ‌های تند، گزینه‌ی خوبی برای شب چهارشنبه سوری به حساب می‌آید. می‌توانید آن را با یک مانتوی خردلی یا حتی قرمز همراه کنید و «سرخی تو از من، زردی من از تو» را از ته دل بخوانید!

شال زنانه طرح فرش ایرانی فروشگاه دیجی استایل

مشاهده و خرید این محصول

مشاهده و خرید این محصول

به ملایمت بهار

با نزدیک شدن نوروز، رنگ‌های بهاری هم به شکوه سابق خودشان بر‌می‌گردند. رنگ‌های ملایم و روشن برای استفاده در بهار مناسب هستند. برای نمونه این شال هم جنس بهاره دارد و هم رنگ شاد. طرح‌های ایرانی قرار گرفته روی آن هم که جان می‌دهند برای گرامی‌داشت فرهنگ ایرانی اسلامی‌مان. اگر هم دوست دارید بدانید بهار امسال چه رنگ‌هایی مد شده است به مقاله‌ی ما در مجله‌ی اینترنتی دیجی استایل سر بزنید.

مدل شال زنانه ایرانی بهاره فروشگاه دیجی استایل

مشاهده و خرید این محصول

مشاهده و خرید این محصول

دوختن پاپوش برای عید

قبلا کالج‌ها و کفش‌های زنانه تنوع خاصی نداشتند و اگر پای یک مهمانی نیمه رسمی وسط می‌آمد، بیشتر خانم‌ها، دنبال طرح‌های شناخته شده بودند. اما به لطف طراحان خلاق ایرانی اوضاع بهتر شده و الگوهایی با حال و هوای فرهنگ غنی خودمان جایشان را روی کفش‌ها باز کرده‌اند. اگر دنبال مدل‌هایی با رنگ‌های شاد و متنوع می‌گردید، خوب است سری به مدل‌های گالری آرتمیس در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید و برای عید متفاوت شوید. این مدل‌ها طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارند و دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند.

کفش تخت زنانه طرح ایرانی بنفش دیجی استایل

مشاهده و خرید این محصول

مشاهده و خرید این محصول

کیف و کاشی در کنار هم

«هورشید» با استفاده از طرح طرح‌های خوش نقش و نگار، کیف‌های تازه‌ای خلق کرده که برای استفاده‌ی روزمره کاربردی هستند. این کیف‌ها ساده و جادار هستند و به خاطر اینکه المان‌های ایرانی هم در آن‌ها به کار رفته‌اند، می‌توانند یکی از گزینه‌های مناسب برای مراسم غیر رسمی یا حتی خرید روزمره باشند.

کیف روزانه زنانه ایرانی دیجی استایل

مشاهده و خرید این محصول

مشاهده و خرید این محصول

خانمانه و خوش سلیقه

این سارافون و دامن از دیگر ایده‌های خوبی است که می‌توانید برای پوشیدن در مراسم عید نوروز یا دورهمی روز عشق با یک جوراب شلواری ضخیم سرمه‌ای به تن کنید. این مدل برای مراسم سال تحویل هم ایده‌ی خوبی است و عکس‌های خانوادگی زیبایی خلق خواهد کرد. سارافون و دامن زنانه‌ ای که در تصویر می‌بینید، طراحی برند «عاطفه نادری» است.

مدل سارافون و دامن زنانه فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مشاهده و خرید این محصول

مشاهده و خرید این محصول

یک دورهمی با تم قدیمی

خوب است در دوره مهمانی‌های خانمانه‌ای که دارید تم یا موضوع انتخاب کنید و حتما یکی از این تم‌ها را به پوشیدن مدل لباس ایرانی اختصاص دهید. حتی می‌توانید هدیه‌ای با تم ایرانی تعیین کنید که با رای گیری جمع به خوش پوش‌ترین دوستتان تقدیم شود. خودتان هم این لباس را بپوشید و احتمال تقدیم کردن جایزه به خودتان را بالا ببرید!

مدل لباس ایرانی زنانه دیجی استایل

مشاهده و خرید این محصول

مشاهده و خرید این محصول

مانتویی برای یک شام دوستانه

ممکن است برای مراسم شام جشن‌ها و مناسبت‌ها قرار رستوران داشته باشید و دوست داشته باشید مانتوی متفاوتی بپوشید. این مانتو می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای ایجاد تنوع در ظاهرتان باشد.

منتو قرمز زنانه ایرانی دیجی استایل

 

مشاهده و خرید این محصول

مشاهده و خرید این محصول

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.