فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس بچگانه 2017 پسرانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

پسربچه های خوش تیپ با مدل لباس بچگانه ۲۰۱۷

مدل لباس بچگانه ۲۰۱۷ به شما می‌گوید که امسال باید یک پسربچه خوش تیپ داشته باشید و با تمام طرح‌هایی که در فروشگاه‌های لباس بچگانه می‌بینید داشتن یک مرد کوچک خوش‌پوش الزامی است.

بانمک بودن ویژگی اصلی لباس های پسرانه است، از آن کفش‌های مردانه کوچک گرفته تا پاپیون‌های کشی یا شاید یک شلوارک شش جیب، همه آن چیزهایی است که برای داشتن یک پسربچه خوش تیپ نیاز خواهید داشت.

اما مدل لباس بچگانه ۲۰۱۷ به شما چه توصیه‌ای دارد؟ کدام لباس‌های بچگانه امسال ویترین تمام فروشگاه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد و شما به عنوان مادر و پدر خوش سلیقه کدام‌ها را باید به ست لباس پسر کوچک خود وارد کنید؟

مدل لباس بچگانه ۲۰۱۷ و همه لباس‌های با نمک پسرانه

می‌توانید یک شلوار جین را با تی شرت سفید ست کنید و با این ترکیب ساده متفاوت‌ترین کودک سال را داشته باشید یا تیپ مردانه خاصی را برای پسر کوچک خود انتخاب کنید که او را  به راحتی در یک جشن تولد می‌تواند متفاوت کند، تمام این ست‌ها قوانینی دارد که می‌تواند با قواعد مد سال همراه شود و بهترین استایل پسرانه را درست کند.

مدل کتانی پسرانه نوزاد در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

کفش تخت و روزمره همزمان با کتانی پسرانه

شاید بیش از هر چیز برای پسر بچه‌های پر جنب و جوش خود ترجیح بدهید سراغ یک کفش کتانی یا کفش ورزشی پسرانه بروید، اگرچه کتانی‌ها برای فعالیت‌های روزمره یک پسر کوچک بهترین کفش هستند، اما همیشه سراغ مدل‌های تکراری نروید، یک کفش تخت روزمره هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای یک بازی کنار ساحل یا روزی که با هم برای خرید به بیرون از خانه می‌روید یا حتی یک مهمانی باشد.

بعلاوه کفش تخت پسرانه می‌تواند تیپ جالبی با ترکیب یک شلوار کتان و پیراهن دکمه دار یا شلوار جین و تی شرت به وجود آورد، تیپی که مطابق با مد روز است.

 

لباس ورزشی پسرانه کفش فوتبال در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

لباس اسپرت پسرانه با شلوارک و کفش فوتبال

لباس اسپرت تیپ مورد علاقه پسر بچه‌ها است، لباسی که با آن بازی می‌کنند و به مدرسه می‌روند، اما یک لباس اسپرت از یک تیپ معمولی و روزمره می‌تواند به یک تیپ زیبا و در عین حال بسیار راحت تبدیل شود که نه تنها پسر شما را نامرتب و به هم ریخته نشان نمی‌دهد بلکه در آن می‌توان به راحتی حرکت کرد و احساس راحتی داشت.

برای شلوار ورزشی انتخاب‌های زیادی وجود دارد در یک روز زمستانی سراغ یک شلوار ورزشی دم پا کش بروید یا شلوار راحتی جذب را انتخاب کنید و در یک روز تابستانی و گرم یک شلوارک برمودا طوسی رنگ را با لباس‌های دیگر او ست کنید.

تی شرت‌های شبرنگ همان چیزی است که مدل لباس بچگانه ۲۰۱۷ به شما توصیه می‌کند. برای مدرسه رفتن کفش ورزشی را با یک جفت کتانی آل استار پسرانه عوض کنید، این کتانی می‌تواند یکی از آن کتانی‌های ساق دار کانورس (Converse) باشد.

مشاهده کتانی پسرانه کانورس

مشاهده کتانی‌های پسرانه کانورس

مدل لباس مجلسی پسرانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

لباس مجلسی پسرانه برای مرد خوش تیپ کوچک شما

برای آماده کردن مردان کوچک خود برای یک مهمانی به اندازه کافی وقت بگذارید و درست مانند یک مرد خوش تیپ که برای یک ملاقات مهم حاضر می‌شود به او لباس بپوشانید.

مرتب بودن موها همانقدر برای رفتن به یک مهمانی اهمیت دارد که انتخاب یک لباس مجلسی پسرانه شیک. لازم نیست به صورت اغراق شده‌ای سراغ لباس‌های کاملا مردانه بروید، به این توجه کنید که پسر بچه شما در عین حال که باید شیک باشد، هنوز یک پسر کوچک است. پس یک شلوار کتان را با یک کت کوچک یا جلیقه ست کنید و پیراهن پسرانه کوچکی را انتخاب کنید.

امسال برای لباس بچگانه به ویژه لباس پسرانه رنگ‌های طبیعی مثل طوسی یا کرم و خاکی یا سبز تیره مد است که به خوبی می‌تواند در لباس‌های مجلسی کاربرد داشته باشد.

برای ست لباس مجلسی پسرانه سراغ کفش کالج بروید و برای یک بار کتانی‌ها را کنار بگذارید، کالج پسرانه هم به اندازه کافی راحت است و هم برای یک ست رسمی و مجلسی مناسب تر.

مدل تی شرت پسرانه در فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

تی شرت ساده مدل لباس پسرانه ۲۰۱۷ است

یکی از ساده‌ترین مدهایی که امسال برای پسربچه شما پیشنهاد می‌دهد انتخاب یک تی شرت پسرانه ساده است، تی شرت‌‌های ساده‌ای که در رنگ‌های مختلف می‌توانید به راحتی پیدا کرده و با لباس‌های دیگر ست کنید.

علاوه بر آن یک تی شرت ساده با سایر لباس‌های طرح‌دار به خوبی ست می‌شود، سراغ رنگ مد سال بروید، سبز را انتخاب کنید. دفکتو زیباترین تی شرت‌های پسرانه ساده را در کلکسیون‌های لباس بچگانه خود دارد، این مدل‌ها را در بین طرح‌های ایدکس(idexe) و پیانو هم می‌توانید ببینید.

اگر سراغ تی شرتی می‌روید که روی آن کمی طرح‌های چاپی به کار رفته است، بهتر است مثل سابق یک تی شرت پسرانه با طرح‌های فانتزی از شخصیت‌های مختلف کارتونی را انتخاب نکنید، این بار سراغ نوشته‌ها بروید. قوانین مدل لباس بچگانه ۲۰۱۷ به شما پیشنهاد می‌کند که تی شرتی را انتخاب کنید که روی آن یک نوشته کوچک و تا جای ممکن ساده داشته باشد.

مشاهده تی‌شرت پسرانه ایدکس

مشاهده تی‌شرت‌های پسرانه ایدکس

مدل عینک طبی پسرانه در فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

با عینک‌ها راحت باشید

اگر پسربچه شما عینکی شده است جای هیچ نگرانی نیست، عینک نه تنها ظاهر او را بد نمی‌کند بلکه به او استایل جالبی می‌دهد. پس عینک‌ها را پنهان نکنید و سراغ فریم‌های کوچک و مخفی نروید بلکه یک فریم حتی بزرگ و پررنگ انتخاب کنید و به پسر خود تیپ خاص خودش را بدهید.

مدل کلاه پسرانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

از اکسسوری‌ها نترسید

به جز بلوز و شلوار و یک جفت کفش پسرانه ، پسربچه شما برای آنکه خوش تیپ باشد و خاص بپوشد به اکسسوری‌ها هم نیاز دارد. یک کلاه کوچک یا چند دستبند همان چیزی است که می‌تواند یک تیپ پسرانه معمولی را به تیپی ویژه تبدیل کند، پس به این جزییات این بار بیشتر توجه کنید.

اگر به فکر خرید یک دست لباس پسرانه مد روز هستید، می‌توانید سری به جدیدترین کلکسیون‌های برندهای معروف لباس بچگانه بزنید، برندهایی مانند ارکسترا، بلوزو، پیانو و مکث. این کلکسیون‌ها را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل ببینید و به سادگی خریداری کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.