فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
stylist-tricks3

مدل لباس زمستانی خود را با ترفند ساده طراحان ست کنید

مدل لباس زمستانی و اینکه چطور یک ست لباس زمستانی شیک داشته باشیم یکی از دغدغه‌ها همه ما با شروع فصل سرما است. ترفندهای ساده طراحان برای خوش‌ تیپ بودن در زمستان چیست؟ آن ها چه رازی برای ایجاد کنتراست یا هماهنگی در لباس ها دارند که روی صحنه های فشن و هفته های مد می درخشند؟

ترفندهای طراحان گاهی آنچنان که ما فکرش را می کنیم پیچیده نیست، نکات ساده‌ای که هر کدام از ما با همان لباس‌های زمستانی که داریم می‌توانیم به کار ببریم اما برای انجام این کار کمی جسارت لازم دارید.

مدل لباس زمستانی‌ را با کیف رنگ روشن ست کنید

مشکی، طوسی و کرم رنگ‌های مناسبی هستند که با هر چیز می‌توان آن ها را ست کرد، اما اگر همه لباس‌هایی که به تن دارید از رنگ‌های طبیعی، روزمره و تیره است سراغ یک کیف با رنگ خنثی نروید. بهترین کیف برای چنین تیپی یک کیف چرم با رنگ روشن است تا به لباس های ساده شما روح و انرژی ببخشد.

یقه اسکی را به ست لباس زمستانی خود وارد کنید

یقه اسکی یکی از مهمترین بخش‌های لباس‌ زمستانی است که طراحان علاقه زیادی به آن داشته و با مدل‌های مختلف روی آن مانور می دهند. یقه اسکی های خیلی بلند یا کوتاه و معمولی لباس‌های خوش‌فرمی هستند که در زمستان کاربرد زیادی دارند و می‌توانند به خوبی گردن یا حتی گوش را گرم نگه دارند، اما مهمتر از آن یقه‌های بلندی است که می‌توانید به شیوه طراحان موی‌های خود را داخل آن قرار دهید و علاوه بر داشتن ظاهری جالب با این روش نیازی به مرتب کردن موهای به هم ریخته خود نخواهید داشت.

مدل لباس زمستانی

 

مشکی روی مشکی برای یک مدل لباس زمستانی شیک

از آن دسته افراد عاشق رنگ مشکی هستید؟ بسیاری از طراحان هم به این رنگ شیک و جذاب علاقه دارند، پس اگر می‌خواهید از دنیای رنگ‌ها فرار کنید می‌توانید از شیوه خلاقانه این طراحان برای پوشیدن لباس مشکی استفاده کنید. برای سرتا پا مشکی پوشیدن، تنها چیزی که لازم دارید این است که از چند بافت متنوع و فرم مختلف لباس استفاده کنید، مثلا خز وچرم مشکی یا جیر و مخمل.

کت و روپوش خود را برای یک لباس زمستانی متفاوت تغییر دهید

لازم نیست کت یا روپوشتان را همانطور که هست بپوشید، می‌توانید آستین آن را بالا بزنید تا کمی از آستین لباس زیر آن را نمایان کنید، همین کار ساده میتواند لباس را جالب‌تر کند به خصوص اگر لباس زیر کت رنگی متضاد داشته باشد یا طرح‌ها با  یکدیگر هماهنگ شوند.

مشاهده تمام کت‌های زنانه

مشاهده تمام کت‌های زنانه

دو لباس روی هم، مدل لباس زمستانی جدید است

دو کت یا یک ژاکت و کاپشن روی هم ایده بهتری از یک کت یا ژاکت ساده است. پوشیدن دو لباس روی هم ترفندی است که طراحان برای طراحی ست خیابانی به کار می‌برند، همچنین این کار شما را در روزهای غافل‌گیرکننده سرد زمستان گرم نگه می دارد. پس شما هم مثل طراحان امسال سراغ پوشیدن دو مدل لباس زمستانی روی هم بروید.

لباس های زمستانی

 

ست لباس زمستانی از یک رنگ با چند تناژ

برای ظاهر جالب و جدید اما یک رنگ سراغ رنگ مورد علاقه تان بروید و لباس‌هایی از چند تناژ آن رنگ بخرید، ست کردن لباس‌هایی از یک خانواده رنگی با تناژهای مختلف کار شیک و در عین حال محتاطانه‌ای است که می تواند ظاهری جالب به وجود آورد.

تی شرت سفید برای زیر لباس در مدل لباس زمستانی جدید

امسال سال پوشیدن چند لایه لباس روی هم است، به تاپ زمستانی‌تان، با یک تی‌شرت سفید که زیر آن به تن می‌کنید حال و هوای پاییزی دهید، این کاری است که یک طراح حرفه‌ای با لباس‌ جدید زمستانی که دارد، انجام می‌دهد.

مشاهده تی شرت‌های سفید زنانه

مشاهده تی شرت‌های سفید زنانه

در ست لباس زمستانی از روسری به جای کمربند استفاده کنید

کمربند یکی از اکسسوری های کاربردی و جالب است اما اگر برای شلوار جدیدتان کمربند مناسب ندارید لازم نیست یک کمربند تازه بخرید، سراغ کمد لباس هایتان بروید و یک شال رنگی ابریشمی را برداشته و از پل کمر شلوار رد کنید و جلوی شلوار گره بزنید، طراحی روزمره و جالب شما آماده است.

لباس های زمستانی با قاعده پیراهن روی لباس

لازم نیست پایین شومیز را داخل دامن یا شلوار خود بگذارید، یک شومیز با فیت آزاد و راحت پیدا کنید و بگذارید پایین آن همان طور روی دامن قرار بگیرد، به این ترتیب تیپ شما آنچنان رسمی و مرتب به نظر نمی رسد بلکه یک ظاهر آزاد و راحت و در عین حال جالب و حرفه‌ای خواهید داشت.

کافی است از این ترفندهای ساده طراحان برای خوش‌پوش بودن در زمستان بهره ببرید تا تیپ خاص خود را طراحی کنید و اگر برای تیپ خاص خود به لباس‌های باکیفیت و زیبا نیز نیاز دارید، می‌توانید سری به جدیدترین مجموعه لباس‌ زمستانی زنانه و مردانه و بچگانه در فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل بزنید. در کلکسیون های دیجی‌استایل، کاپشن مردانه و پلیور زنانه و لباس زمستانی کودک را می‌توانید پیدا کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.