فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس زنانه منگو

مدل لباس زنانه ای متفاوت با مانگو، این بار تا ۳۰% ارزان‌تر

مدل لباس زنانه ی خودتان را بر اساس سادگی و راحتی انتخاب می‌کنید یا زیبایی و مد روز بودن در اولویت شما قرار دارد؟ فرقی نمی‌کند شما کدام یک از این انتخاب‌ها را داشته باشید، مانگو برندی است که هم به اندازه‌ی کافی ساده و راحت است و هم شیک و متفاوت. پس از فرصت حراج میان فصل این برند در دیجی استایل استفاده کنید و ست لباس زنانه ی خود را از برند مانگو بخرید.

طراحی‌های مانگو (Mango) با هر برند دیگری به ویژه در حوزه‌ی مد و لباس زنانه متفاوت است و دلیل این تفاوت هم این است که مانگو ، طرح‌های سنتی و مدرن را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد تا در طراحی‌هایش هم عامل زیبایی را داشته باشد و هم راحتی.

حراج نمایندگی منگو تهران

این برند اسپانیایی تلاش می‌کند روح جوانی را به کار ببرد تا همگام با مد روز برای هر سلیقه‌ای بهترین پیشنهادات را داشته باشد. در واقع استفاده از لباس‌های مانگو نشان‌دهنده‌ی یک سبک زندگی ویژه است که در آن طرح‌های بین‌المللی، مد روز و سنت و مدرنیته در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

مهم نیست برای چه تیپ و موقعیتی، مدل لباس زنانه ی خود را انتخاب می‌کنید. مانگو برای مهمانی‌ها، موقعیت‌های رسمی و تیپ اداری و استایل روزمره، طرح‌ها و مدل‌های بی‌نظیری را در اختیار شما می‌گذارد.

خرید لباس زنانه نمایندگی منگو

 

مدل لباس زنانه برای مهمانی با مانگو

اگر به یک مهمانی کوچک و خودمانی دعوت شده‌اید و می‌خواهید در عین حال که شیک و زیبا به نظر می‌رسید، لباستان خیلی دست و پاگیر نباشد، بهترین انتخاب پیراهن مهمانی و یا بلوز و شلوار مجلسی است.

انتخاب با شما است که آیا دامن را ترجیح می‌دهید یا با شلوار احساس راحتی بیشتری می‌کنید.

مدل لباس زنانه منگو حراج

برای تیپ بلوز و شلوار، سراغ شلوار مجلسی نخی بروید که برای بهار و تابستان هم خنک و راحت است و هم شیک و خوش دوخت. مانگو در کلکسیون بهار و تابستان خود به شما شلوار زنانه ی کمربنددار را پیشنهاد می‌دهد که ظاهری رسمی و مجلسی‌تر داشته باشید.

مشاهده بلوزهای زنانه مانگو

مشاهده بلوزهای زنانه مانگو

رنگ‌های طبیعی و ساده را کنار هم قرار دهید تا تیپتان بهاره باشد و یک بلوز ساده با جنس خنک را برای ست خود انتخاب کنید. بعد از آن سراغ اکسسوری‌ها و زیورآلات بروید. برای آنکه کمی رنگی باشید، از گردنبند و گوشواره یا زیورآلات دیگر رنگی با طرح‌های قبیله‌ای یا bohemian استفاده کنید.

مشاهده شلوارهای مجلسی زنانه مانگو

مشاهده شلوارهای مجلسی زنانه مانگو

در نهایت برای کامل کردن تیپ مهمانی خود، یک جفت کفش تخت زنانه بپوشید و رنگ آن را با رنگ کیف خود ست کنید.

پیراهن مجلسی زنانه منگو

اما اگر پیراهن را ترجیح می‌دهید، رنگ‌های قوی‌تری مانند قرمز و آبی را انتخاب کنید. یک پیراهن کوتاه با رنگی جذاب و خیره‌کننده بهترین انتخاب برای مهمانی‌های بهار و تابستان است.

مشاهده پیراهن‌های مجلسی زنانه مانگو

مشاهده پیراهن‌های مجلسی زنانه مانگو

برای آنکه ست رنگی خود را کامل کنید، می‌توانید یک جفت کفش درست همرنگ با لباستان انتخاب کنید. اما برای زیورآلات سراغ رنگ‌های متضاد یا مکمل بروید، مثلا پیراهن قرمز را با یک گردنبند چوکر سبز ست کنید و پیراهن آبی را با گوشواره‌های نارنجی.

مشاهده گردنبندهای زنانه مانگو

مشاهده گردنبندهای زنانه مانگو

در هر صورت سعی کنید زیورآلات را ساده نگه دارید و در استفاده از آن‌ها زیاده روی نکنید تا زیبایی پیراهن را تحت تاثیر قرار ندهند.

خرید از حراج نمایندگی منگو تهران

تیپ روزمره با تی شرت و شلوار زنانه ی مانگو

می‌توان گفت برای تیپ روزمره، از گردش‌های دوستانه گرفته تا سفرهای تفریحی، مانگو با طرح‌های مدرن و در عین حال ساده و شیکی که دارد، بهترین انتخاب است.

از تی شرت زنانه ی گلدار تا بلوز ساده و انواع شلوار جین زنانه ، مانگو به شما بهترین انتخاب‌ها را می‌دهد و دلیل آن هم این است که دوخت لباس‌ها و طراحی‌های مانگو (Mango) بسیار ظریف و منحصر به فرد است.

مشاهده تی شرت‌های زنانه مانگو

مشاهده تی شرت‌های زنانه مانگو

این بار باز هم انتخاب با شما است که کدام طراحی را ترجیح می‌دهید. برای تیپ تابستان و بهار خود می‌توانید یک تی شرت ساده را انتخاب کنید یا از بین طرح‌ها سراغ طرح نوشته یا طرح‌های فانتزی بروید.

مدل تی شرت زنانه منگو

طرح نوشته روی تی شرت و انواع مدل لباس زنانه یکی از پرطرفدارترین مدهای امسال است که مانگو هم از آن در طراحی‌های خود استفاده کرده است. مانگو با بهره گرفتن از نوشته‌های فانتزی و پیام‌های بانمک، روی تی شرت و سایر مدل های روزمره‌ی لباس زنانه، شکل تازه و نویی به این مد پرطرفدار داده است.

مدل لباس اسپرت زنانه منگو تهران

برای تیپ روزمره می‌توانید این مدل تی شرت زنانه را با یک شلوار جین آبی روشن ست کنید و بعد از آن سراغ یک جفت کتانی سفید بروید. کفش کتانی سفید این قدرت را دارد که به همه‌ی لباس‌های شما ظاهری متفاوت بدهد.

مشاهده شلوارهای جین زنانه مانگو

مشاهده شلوارهای جین زنانه مانگو

اکسسوری‌ها را هم بهتر است از بین مدل‌های روزمره انتخاب کنید. یک جفت دستبند چوبی زنانه و عینک آفتابی گربه‌ای یا گرد برای این تیپ انتخاب مناسبی است.

مدل لباس زنانه منگو حراج

اما اگر به طرح‌های نوشته علاقه‌ای ندارید، برای تیپ بهار و تابستان خود می‌توانید یکی از آن مدل‌های فانتزی را انتخاب کنید. با آن یک شلوارک زنانه را ست کنید تا تیپ شما تابستانی‌تر باشد.

مشاهده شلوارک‌های جین زنانه مانگو

مشاهده شلوارک‌های جین زنانه مانگو

طرح‌های فانتزی و مدرن مانگو این اجازه را به شما می‌دهد که رنگ و طرح و مدل لباس زنانه ی خودتان را با  رنگ و طرح کفش ست کنید. به ست خود یک جفت گوشواره ی بانمک هم اضافه کنید تا همه چیز کامل شود.

در آخر برای تیپ روزمره‌ی خودتان یک کوله پشتی مانگو را انتخاب کنید.

مشاهده کفش‌های زنانه مانگو

مشاهده کفش‌های زنانه مانگو

مدل لباس زنانه نمایندگی منگو

مدل لباس زنانه ی مجلسی مانگو، یک تیپ شیک و ساده

اگر مدل لباس زنانه ای را برای مهمانی‌های مهم می‌پسندید که در عین سادگی، ظاهری شیک و خیره‌کننده داشته باشد، مانگو انتخاب خوبی برای شما است. پیراهن های مجلسی مانگو در عین حال که ساده و بدون زرق و برق بیهوده است، طرح و مدلی خاص و متفاوت دارد.

برای آنکه در یک مهمانی بزرگ دیده شوید، نیازی نیست که لباس شما برق بزند، کافی است لباسی متفاوت و خوش دوخت به تن داشته باشید. مدل لباس زنانه ای که برای یک مجلس بزرگ و مهم می‌خواهید، در کلکسیون بهار و تابستان مانگو به سادگی پیدا می‌شود.

پیراهن مجلسی زنانه منگو تهران

اگر به دنبال رنگ و مدل کاملا تابستانی هستید، می‌توانید پیراهن بدون آستین را انتخاب کنید، یا سراغ رنگ‌های روشنی مثل کرم یا نباتی بروید. این رنگ‌ها برای این فصل و یک تیپ مجلسی زنانه بسیار مناسب هستند. چند انگشتر و یک جفت گوشواره ی شیک را هم در کنار کیف زنانه ی دوشی یا دستی به ست خود اضافه کنید.

مشاهده زیورآلات زنانه مانگو

مشاهده زیورآلات زنانه مانگو

مدل لباس شب زنانه مجلسی منگو

اما اگر می‌خواهید لباس شب شما رنگ تیره‌تری داشته باشد و در واقع مشکی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید تیپ رسمی‌تری داشته باشید که برای هر فصلی مناسب است.

در این صورت بهتر است از زیورآلات براق‌تری استفاده کنید که جلوه‌‌ای خاص به لباس شب شما می‌دهد. اما باز هم نباید در استفاده از زیورآلات زیاده روی کنید. بهتر است با توجه به مدل لباس در مورد زیورآلات تصمیم بگیرید. اگر یقه‌ی پیراهن مجلسی شما بسته است، به جای گردنبند از گوشواره‌های بزرگتری استفاده کنید و گردنبند را از زیورآلات حذف کنید. در آخر به ست مجلسی خود یک کیف مناسب اضافه کنید.

حراج منگو تهران

هر تیپی را که بیشتر ترجیح دهید و هر سلیقه‌ای داشته باشید، برند مانگو (Mango) یکی از با کیفیت‌ترین برندها با طراحی‌هایی بی‌نظیر است که به شما انتخاب‌های متنوعی برای موقعیت‌های مختلف می‌دهد.

حراج میان فصل مانگو (Mango) بهترین فرصت‌ برای خرید از این برند است و فروشگاه اینترنتی دیجی استایل این امکان را به شما می‌دهد که از هرجایی که هستید، در کوتاه‌ترین زمان به جدیدترین کلکسیون لباس ، کفش و اکسسوری‌های مانگو دسترسی داشته باشید و تا ۳۰ درصد روی خرید خود تخفیف بگیرید. مانگو از لباس مردانه گرفته تا انواع لباس زنانه و لباس بچگانه را با زیباترین طراحی‌ها به شما پیشنهاد می‌دهد.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.